Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Hur bilen ska se ut
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
-
ash
- Bil: S2000
- Namn: Christoffer Mattsson
Har börjat spåna på hur bilen ska se ut om jag bestämmer mig för att slänga på spoons bodykit, är ju inte så stor mening med att försöka hålla en låg profil då så det kan ju nästan få bli hur galet som helst.
Tänkte iaf få lite feedback och ev några förslag från de som orkar vara lite kreativa... finns ju en del här som är bra på sånt här.
Här är utgångsbilden om någon undrar.
Tänkte iaf få lite feedback och ev några förslag från de som orkar vara lite kreativa... finns ju en del här som är bra på sånt här.
Här är utgångsbilden om någon undrar.
-
krister"albin"
- Bil: civic vt -91
- Namn: krister johannesson
<!--QuoteBegin-ash+2 Sep 2004, 01:18:52--><div class='quotetop'>QUOTE(ash 4 2 Sep 2004, 01:18:52)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Sen har jag lekt lite...<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
muma så skall den se ut tycker jag.
muma så skall den se ut tycker jag.
krister johannesson
civic vt -91 renovering på g
Toyota Prius -09
i don`t believe in heaven,and i don´t believe in hell
as a place with flames were people are having eternal pain.
i believe in a place i call "beyond"
civic vt -91 renovering på g
Toyota Prius -09
i don`t believe in heaven,and i don´t believe in hell
as a place with flames were people are having eternal pain.
i believe in a place i call "beyond"
Den blev riktigt het där du hade lekt lite !
Om inte hittar nått ännu bättre så skad u lätt ha det så där !
Om inte hittar nått ännu bättre så skad u lätt ha det så där !
Mattias Svensson
Honda Civic Vti -94
213 / Amaru
Honda Civic Vti -94
213 / Amaru
- Aker
- Bil: Honda NSX 3.0
- Namn: Fredrik Aker
- Kontakt:
Nr:3 ser [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img] ut
Honda is the shit....not the actual shit but the essencs in shit!
gör det! utan tvekan.. du lär vara ensam om det [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... >/prop.gif[/img]
Jon Pohjanen
<span style='color:red'>Civic LSi HB -92</span>
<span style='color:red'>Civic LSi HB -92</span>
-
M Scotte
- Namn: Martin Scotte
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 36 times
- Kontakt:
Jag håller fortfarande C-westkitet som favorit.

Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Dekoren hade du fått till GRYMT bra =)
gjort den själv? riktigt fräscht iaf!
gjort den själv? riktigt fräscht iaf!
[b]Stolt medlem av Fantomenklubben[/b]
<span style='color:green'>Sebastian Niemi-Carlsson
Civic Lsi -94 (KÖPA?)</span>
<span style='color:red'>#1153</span>
<a href='http://www.skrivihop.nu' target='_blank'>skrivihop.nu</a>
<span style='color:green'>Sebastian Niemi-Carlsson
Civic Lsi -94 (KÖPA?)</span>
<span style='color:red'>#1153</span>
<a href='http://www.skrivihop.nu' target='_blank'>skrivihop.nu</a>
:iamwithstupid2:
det är så jääkla sexigt.
c-west alltså
det är så jääkla sexigt.
c-west alltså
Senast redigerad av infra den 2 september 2004, 08:48, redigerad totalt 1 gånger.
Daniel Skevarp
Honda Accord -2009
Honda S2000 - 2005
Honda CR-V Black Edition - 2014
Toyota Auris - 2007 (tantens)
Honda Accord -2009
Honda S2000 - 2005
Honda CR-V Black Edition - 2014
Toyota Auris - 2007 (tantens)
tror jag föredrar spoonkit utan dekaler... [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... #>/hmm.gif[/img]
[u][b]<span style='color:red'>Mirrage</span>[/b][/u]
Michael Gumowski / Stockholm
Civic Si -90
Nissan 200sx -92/89
Triumph Spitfire 1500 -78
<span style='color:red'>Civic 1,5 -89 säljes</span>
Michael Gumowski / Stockholm
Civic Si -90
Nissan 200sx -92/89
Triumph Spitfire 1500 -78
<span style='color:red'>Civic 1,5 -89 säljes</span>
- Regge
- Bil: Honda S2000
- Namn: Erik Regnell
- Been thanked: 1 time
c-west om jag hade fått välja [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... lleyes.gif[/img]
men spoon var inte fult det heller för den delen [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
men spoon var inte fult det heller för den delen [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
KÖR:
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
-
Ejan
- Bil: Ford Fiesta 2010
- Namn: Erik Leander
Spoon kitet var inte så snyggt ..passa inte riktigt men det som scotte postade var riktigt nice
------------------------------------------
1999 Honda Integra Type R - 208bhp - SÅLD
Kör numera Ford Fiesta ST´05
1999 Honda Integra Type R - 208bhp - SÅLD
Kör numera Ford Fiesta ST´05
-
krollan
- Bil: del sol vti-t
- Namn: Kristofer Andersson
Kan bara hålla med föregående talare.
Linjerna på c-west kittet är så mentaltsjukt snygga=)=)
fast allt handlar om i slutändan vd du tycker är snyggt!
Linjerna på c-west kittet är så mentaltsjukt snygga=)=)
fast allt handlar om i slutändan vd du tycker är snyggt!
Kristofer Andersson
medlemnr. 557
Man ska ha testat allt utom folkdans och sin syster.
medlemnr. 557
Man ska ha testat allt utom folkdans och sin syster.
- Fixxe

- Bil: Suzuki/Toyota
- Namn: Fredrik Heijel
- Has thanked: 64 times
- Been thanked: 93 times
c-west [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img] i like it [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... >/oops.gif[/img]
Fredrik Heijel | 0702 - 986 355 | Fixxe Engineering AB
Toyota RAV4 Gazoo Racing -24
Suzuki Swift Sport -14
Speaking without thinking, is like shooting without aiming
Toyota RAV4 Gazoo Racing -24
Suzuki Swift Sport -14
Speaking without thinking, is like shooting without aiming
-
ash
Tack för alla svar och uppmuntrande ord, skulle dock inte tro att bilen kommer få en sån här dekor, men ev kommer vi kanske börja köra SLC med den nästa år så man vet aldrig.
Detta spelar även in på val av kjolar.
Har länge varit inställd på en C-West front, en Top Secret CF huv, en ASM CF baklucka med en C-West CF GT2 vinge som jag kan slänga på vid bankörning.
Ev. även en diffuser från Axle.
Sidokjolarna har varit ett större problem då jag inte hittat några jag direkt tyckt om tidigare
Det som talar emot Spoon är att det inte är något rent och enkelt kit och jag tycker bättre om t.ex. C-West fronten, så det är mycket möjligt att det slutar med en sån ändå.
Däremot lutar det åt Spoons huv, J's eller Gp Sports sidokjolar, OEM Hardtop och C-West GT2 vinge.
Dvs i princip så som bilden ser ut, ska sätta mig ner ikväll och sätta dit en vinge och göra en version med C-West fronten också.
Har sedan tidigare gjort den här, men den har aldrig blivit riktigt klar.
Detta spelar även in på val av kjolar.
Har länge varit inställd på en C-West front, en Top Secret CF huv, en ASM CF baklucka med en C-West CF GT2 vinge som jag kan slänga på vid bankörning.
Ev. även en diffuser från Axle.
Sidokjolarna har varit ett större problem då jag inte hittat några jag direkt tyckt om tidigare
Det som talar emot Spoon är att det inte är något rent och enkelt kit och jag tycker bättre om t.ex. C-West fronten, så det är mycket möjligt att det slutar med en sån ändå.
Däremot lutar det åt Spoons huv, J's eller Gp Sports sidokjolar, OEM Hardtop och C-West GT2 vinge.
Dvs i princip så som bilden ser ut, ska sätta mig ner ikväll och sätta dit en vinge och göra en version med C-West fronten också.
Har sedan tidigare gjort den här, men den har aldrig blivit riktigt klar.
Gillar fronten på C-West kittet men jag tycker sidokjolarna är för "bulkiga" och ser påklistrade ut.
Per Björe-Dahl, Göteborg
"The concept of shoehorning a massive V8 into an extremely heavy bodyshell with the structural rigidity of a potato is to act as a catalyst for global warming."
"The concept of shoehorning a massive V8 into an extremely heavy bodyshell with the structural rigidity of a potato is to act as a catalyst for global warming."
Röstar för C-west.
Om du tänker köra SLC så kan jag rekommendera dig att inte köpa en massa svindyra prylar som tar lång tid att få hem. det är ju inte helt ovanligt att folk blir påkörda titt som tätt.
har du fina sponsorer så spelar det iof ingen roll.
Om du tänker köra SLC så kan jag rekommendera dig att inte köpa en massa svindyra prylar som tar lång tid att få hem. det är ju inte helt ovanligt att folk blir påkörda titt som tätt.
har du fina sponsorer så spelar det iof ingen roll.
Delsol(sommar) och Accord(vinter) -Åkersberga
Rickard Johansson
Rickard Johansson
<!--QuoteBegin-krister"albin"+2 Sep 2004, 06:32:58--><div class='quotetop'>QUOTE(krister"albin" 4 2 Sep 2004, 06:32:58)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-ash+2 Sep 2004, 01:18:52--><div class='quotetop'>QUOTE(ash 4 2 Sep 2004, 01:18:52)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--> Sen har jag lekt lite...<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
muma så skall den se ut tycker jag. <!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Håller helt me, skit snyggt!! [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
muma så skall den se ut tycker jag. <!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Håller helt me, skit snyggt!! [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
M.vh
[b]Magnus Hermansson[/b]
Team GBG
Medlem #820
[i]Kör numera A3 1.8T Ambition 2001[/i]
[b]Magnus Hermansson[/b]
Team GBG
Medlem #820
[i]Kör numera A3 1.8T Ambition 2001[/i]
[img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... #>/sun.gif[/img] nice!
<span style='color:blue'>Niclas Karlsson</span>
[b]<span style='font-family:Times'><span style='font-size:14pt;line-height:100%'><span style='color:red'>Honda Civic -90</span></span></span>[/b]
<span style='color:blue'>75 pållar =D</span>
[b]<span style='font-family:Times'><span style='font-size:14pt;line-height:100%'><span style='color:red'>Honda Civic -90</span></span></span>[/b]
<span style='color:blue'>75 pållar =D</span>
Har det på allvar tillverkats något sådant otäckt som Spoon-fronten? Och det finns att köpa?!?
Måhända fungerar det bra, men det var verkligen ingen skönhet. Bilen måste väl inte se ut som en SLC-racer bara för att den eventuellt ska köras där?
Själv hade jag gladeligen gett högra armen och ett par fingrar från vänstern för din bil och nöjt mig med att låta någon annan skjutsa runt mig i den, men då hade jag behållt de vanliga enkla tillvalsspoilrarna. Förslaget med C-West Top Secret och GP Sports låter mycket bättre, för att inte säga riktigt vackert. Dessutom fungerar det bevisligen på racerbana också. Ett skönt alternativ är ju valda delar från Mugens brottarpaket.
Ses på bland annat <a href="http://www.kingmotorsports.com/product.asp?product=140" target="_blank">King Motorsports</a> hemsida.
Original huggormslook fast fetare. Som en slätslipad puffadder! Hård.
Det borde gå att låta tillverka en riktigt juste replika i glas- eller kolfiber för betydligt mindre pengar här i Sverige.
Bra med egna formar om man ska rejsa bana.
Måhända fungerar det bra, men det var verkligen ingen skönhet. Bilen måste väl inte se ut som en SLC-racer bara för att den eventuellt ska köras där?
Själv hade jag gladeligen gett högra armen och ett par fingrar från vänstern för din bil och nöjt mig med att låta någon annan skjutsa runt mig i den, men då hade jag behållt de vanliga enkla tillvalsspoilrarna. Förslaget med C-West Top Secret och GP Sports låter mycket bättre, för att inte säga riktigt vackert. Dessutom fungerar det bevisligen på racerbana också. Ett skönt alternativ är ju valda delar från Mugens brottarpaket.
Ses på bland annat <a href="http://www.kingmotorsports.com/product.asp?product=140" target="_blank">King Motorsports</a> hemsida.
Original huggormslook fast fetare. Som en slätslipad puffadder! Hård.
Det borde gå att låta tillverka en riktigt juste replika i glas- eller kolfiber för betydligt mindre pengar här i Sverige.
Bra med egna formar om man ska rejsa bana.
Senast redigerad av Johan den 2 september 2004, 22:43, redigerad totalt 1 gånger.
Själv tycker jag att amuse har ett gött paket till s2000, den är riktigt banracer stuk på tycker jag.
0709-138741
Medlem #368
Medlem #368
<!--QuoteBegin-hondait+2 Sep 2004, 22:11:24--><div class='quotetop'>QUOTE(hondait @ 2 Sep 2004, 22:11:24)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->[IMG]http://www.webamuse.co.jp/image_file6/s2k_or0004_bb.JPG[//IMG]
Själv tycker jag att amuse har ett gött paket till s2000, den är riktigt banracer stuk på tycker jag.<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
den där bilen va äckligt snygg! vingen var tyvär lite överdriven...det ska vara en liten vinge på s2000, utan vinge ser det för tomt ut....
Själv tycker jag att amuse har ett gött paket till s2000, den är riktigt banracer stuk på tycker jag.<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
den där bilen va äckligt snygg! vingen var tyvär lite överdriven...det ska vara en liten vinge på s2000, utan vinge ser det för tomt ut....
Senast redigerad av Polisen den 3 september 2004, 01:37, redigerad totalt 1 gånger.
<span style='color:black'>Lars Lundholm</span>
det är inte farten som dödar, det är smällen.
eller som vi cowboys säger: its not the fart that kills, its the smell.
det är inte farten som dödar, det är smällen.
eller som vi cowboys säger: its not the fart that kills, its the smell.
-
ash
Är inte så förtjust i mugens front, tycker den ser lite för mycket ut som en fisk...
Amuse gör trevliga grejer, men de är dyra!
Har testat att lägga på en C-West front och en GT2 vinge, samt fixat till dekoren lite.
Ska byta sidokjolar till Gp Sports imorgon då de passar lite bättre till fronten.
Amuse gör trevliga grejer, men de är dyra!
Har testat att lägga på en C-West front och en GT2 vinge, samt fixat till dekoren lite.
Ska byta sidokjolar till Gp Sports imorgon då de passar lite bättre till fronten.
Senast redigerad av ash den 3 september 2004, 02:12, redigerad totalt 1 gånger.
hmm .... själv tycker jag veilsides kit är grymt men det är många som har det .. dock inte i sverige men men ... tycker det är helt okej ...
dock så kommer jag inte trycka på så mycket styl grejor tiden fram över ... blir nog lite motor relaterade grejor ...
http://www.delka.se/unknown/
lite bilder på min bil ...
du ser i min signature vad jag har för prylar...
inte så mycket men men ..
säg till lär vi valt kit så man inte köper lika 0)
dock så kommer jag inte trycka på så mycket styl grejor tiden fram över ... blir nog lite motor relaterade grejor ...
http://www.delka.se/unknown/
lite bilder på min bil ...
du ser i min signature vad jag har för prylar...
inte så mycket men men ..
säg till lär vi valt kit så man inte köper lika 0)
[b]Philip Karlsson [/b][i]Upplands Regionen
[/i][b]
Lekbil:[/b]
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->AP1<!--colorc--></span><!--/colorc--> -00, Comptech Kompressor med after cooler, Comptech krängningshämmare fram/bak, Comptech tändstifts kåpa, Speedworks återcirkulerande dumpventil, J´s Racing kolfiberhuv, BBS Lemans 8,5 fram och 9,5 bak ,MUGEN tryckplata, Honda org urtrampnings lager,Dhalhems 6 puckad sinter, Supersprint avgassystem, TODA grenrör ,H&R coilovers, DC Sport Special Shark front, OEM Honda org. vinge, Vita blinkers runt om, bakdiff i från en -02a.
[b]Allaround bilar:[/b]
Audi <!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->A3<!--colorc--></span><!--/colorc--> -98 +chippad
Audi <!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->A4<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro--> S-Line -07 2.0t med all extra utrustning<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]Båtar: [/b]
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[i]Buster L[/i]<!--colorc--></span><!--/colorc-->[i] 50hk Yahamaha -06,uttagen-07, motor från -07[b] NY wakeboradbåten[/b][/i]
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[i]Stingray 230SX[/i]<!--colorc--></span><!--/colorc-->[i] Volvo 5,7L 280hk -07 [b]NY broom broom båten[/b][/i]
[/i][b]
Lekbil:[/b]
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->AP1<!--colorc--></span><!--/colorc--> -00, Comptech Kompressor med after cooler, Comptech krängningshämmare fram/bak, Comptech tändstifts kåpa, Speedworks återcirkulerande dumpventil, J´s Racing kolfiberhuv, BBS Lemans 8,5 fram och 9,5 bak ,MUGEN tryckplata, Honda org urtrampnings lager,Dhalhems 6 puckad sinter, Supersprint avgassystem, TODA grenrör ,H&R coilovers, DC Sport Special Shark front, OEM Honda org. vinge, Vita blinkers runt om, bakdiff i från en -02a.
[b]Allaround bilar:[/b]
Audi <!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->A3<!--colorc--></span><!--/colorc--> -98 +chippad
Audi <!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->A4<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro--> S-Line -07 2.0t med all extra utrustning<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]Båtar: [/b]
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[i]Buster L[/i]<!--colorc--></span><!--/colorc-->[i] 50hk Yahamaha -06,uttagen-07, motor från -07[b] NY wakeboradbåten[/b][/i]
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[i]Stingray 230SX[/i]<!--colorc--></span><!--/colorc-->[i] Volvo 5,7L 280hk -07 [b]NY broom broom båten[/b][/i]