<!--QuoteBegin-Martin_P+2 Nov 2005, 17:10:19--><div class='quotetop'>QUOTE(Martin_P 4 2 Nov 2005, 17:10:19)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Det är ju synd att inte vi får den modellen...
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=207341"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Kan det här kanske bli type-r för europa? Fyller både hålet för den gamla Integra type-r och Civic Type-r. Bara för att de två senaste CTR:erna har varit hatchbacks så är det ju inte direkt givet att den tredje också blir en Hatchback.
För släpper man inte den vanliga coupén i europa blir det ju mer som en egen modell än en upphottad "tantbil" [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... tongue.gif[/img]. Hoppas det blir så för den är riktigt snygg!
Senast redigerad av Lynxen den 2 november 2005, 16:21, redigerad totalt 1 gånger.
Per Björe-Dahl, Göteborg
"The concept of shoehorning a massive V8 into an extremely heavy bodyshell with the structural rigidity of a potato is to act as a catalyst for global warming."
Hörni, jag hatar att förstöra stämningen, men detta är ju faktiskt den amerikanska Civic Si
och Honda har ju sagt att denna coupé INTE skulle komma till Europa...
Vi får en 3-dörrars istället som kommer att presenteras i mars om jag minns rätt.
<!--QuoteBegin-mAbZ+2 Nov 2005, 18:12:54--><div class='quotetop'>QUOTE(mAbZ 4 2 Nov 2005, 18:12:54)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Hörni, jag hatar att förstöra stämningen
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=207397"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
<!--QuoteBegin-mAbZ+2 Nov 2005, 18:12:54--><div class='quotetop'>QUOTE(mAbZ 4 2 Nov 2005, 18:12:54)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Hörni, jag hatar att förstöra stämningen, men detta är ju faktiskt den amerikanska Civic Si
och Honda har ju sagt att denna coupé INTE skulle komma till Europa...
Vi får en 3-dörrars istället som kommer att presenteras i mars om jag minns rätt.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=207397"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
honda civic si kommer inte till europa nej...men har honda sagt att coupen överhuvudtaget inte skall komma till europa? för i såfall kommer det ju rulla couper med andra motoralternativ, perfekta för att ta hem till sverige och swappa i en k2X motor