Hej,
Jag funderar på att köpa en Honda CR-V -2002 år modell. Det är automat men i övrigt så är det standardutrustning.
Är det någon som kan ge mig lite tips på vad jag skall kolla på den???
Funderar på att köpa Honda CR-V -02
-
tonyt1g3r73
Tony Heimdahl, Göteborg-Stenungsund-Tjörn
Honda Accord Coupé -95
Skillnaden mellan teori och praktik är att i teorin är det ingen skillnad men i praktiken så är det.
Honda Accord Coupé -95
Skillnaden mellan teori och praktik är att i teorin är det ingen skillnad men i praktiken så är det.
CR-V tillhör en av de bästa bilar när det gäller SBP.
Titta på länken. Du får kolla på en 2001 (??) för att få en 2002.
<a href='http://begbilguiden.bilprovningen.se/' target='_blank'>http://begbilguiden.bilprovningen.se/</a>
Titta på länken. Du får kolla på en 2001 (??) för att få en 2002.
<a href='http://begbilguiden.bilprovningen.se/' target='_blank'>http://begbilguiden.bilprovningen.se/</a>
ANDERS NORDSTRÖM, LUND #653
HONDA GOLD WING GL 1500 SE 1998
Såld:
HONDA PRELUDE 2.3 4WS 1992 (snyft)
HONDA GOLD WING GL 1500 SE 1998
Såld:
HONDA PRELUDE 2.3 4WS 1992 (snyft)
Jag har haft en 02:a cr-v ES sedan förra året i november. Är oerhört nöjd med den. Miltalet verkar inte vara något problem, min har gått som tjänstebil och har nu 14400 mil på mätaren, men i jämförelse med en ny känns ingen skillnad.
Känns som oerhört stor skillnad mellan 02 och framåt jämfört med den äldre modellen.
/Petter
Känns som oerhört stor skillnad mellan 02 och framåt jämfört med den äldre modellen.
/Petter
Örnsköldsvik
Honda CR-V ES 02
Honda del Sol Esi -95, (silver)
Honda Civic 1.5 -88
Honda CR-V ES 02
Honda del Sol Esi -95, (silver)
Honda Civic 1.5 -88
-
tonyt1g3r73
Tack! Det känns som ni har den uppfattningen som jag själv har fått då jag provkört den och kollat runt på nätet.
Bensinförbrukningen har jag däremot fått lite olika svar på. Vad har ni som har denna modell för uppfattning här?
Kan någon också bekräfta att det är kamkedja på den?
Bensinförbrukningen har jag däremot fått lite olika svar på. Vad har ni som har denna modell för uppfattning här?
Kan någon också bekräfta att det är kamkedja på den?
Honda Accord Coupé -95
Honda Accord Coupé -95
-
M Scotte
- Namn: Martin Scotte
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 36 times
- Kontakt:
Den drar ca 1 liter blandad.
Japp den har kamkedja.
Japp den har kamkedja.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
-
tonyt1g3r73
OK, tack så mycket den drar ungefär som min gamla bil mao.
Honda Accord Coupé -95
Honda Accord Coupé -95
-
tonyt1g3r73
Är det någon stor skillnad i bensinförbrukning mellan automaten och den manuella?
Honda Accord Coupé -95
Honda Accord Coupé -95