<!--QuoteBegin-Mattias+5 Nov 2006, 22:49:50--><div class='quotetop'>QUOTE(Mattias @ 5 Nov 2006, 22:49:50)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Seeage+5 Nov 2006, 23:40:05--><div class='quotetop'>QUOTE(Seeage @ 5 Nov 2006, 23:40:05)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->
Detta var det dummaste jag läst...
våra småbröder i djurgårn och bajjen och sveriges framstjärt IFK gbg glädjs ju med er iaf!
[right][snapback]345792[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
I helvete att vi gör, dra inte alla över en kam!
Jag hoppades på att vi skulle torka till dem på deras egen hemmaarena idag för att dem skulle sätta guldmedaljen i halsen, nu blev det ju iofs så som jag trodde tyvärr att det inte skulle gå vägen men GUUUD så mkt skönare det hade varit att ta guldet ifrån Gnaget nästa år istället för att den där pajasen A.S ska få gå ett helt år till och tro att han är så jkla duktigt!
Att kalla Djurgårn för lillebror passar sig inte heller riktigt men det kan jag ta... lillebrorskomplex så det stänker om det...
Bättre/större klack, jajemensan men där var det stopp.
Kan du säga åt dina polare att inte vråla så förbannat innan matchen oxå... ni väckte mig en timme före avspark ffs! <!--emo&:P-->

<!--endemo-->
[right][snapback]345797[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Haha, jag ska hälsa det till alla <!--emo&:)-->

<!--endemo-->
Näe men det är ganska lätt att man drar alla över en kam... kolla på aftonbladets forum. 2 personer grattar faktiskt Elfsborg resten är gårdare och bajjare som kallar gnaget för blåbärsgäng osv <!--emo&:)-->

<!--endemo-->
Nej du det tar inte stopp där! AIK har större framgångar än någon annan sthlms klubb, inte bara i fotboll.
Mitt tips är att om inte djurgården hittar rätt man för tränar jobbet mkt snart så har ni med all säkerhet samma problematik som aik hade för några år sedan som slutade med superettan... AIK använde det året till nybygge och mental omladdning samt väldigt lyckade nyförvärv. jag är inte så säker att Djurgårn eller bajjen skulle klara det rent psykiskt. Era fans är för lama och kräsna.
AIKs supportrar följer i vått och torrt. Åtvidabergarna sitter säkert fortfarande i chock efter att fått syn på 8000 aik supportrar som följt med dom att titta på en superettan match på borta plan.