Dessa två monster stod vid Stor Torget i Malmö idag.
Vad skall man säga? Detta är porr!
(tyvärr sitter jag på min bärbara och redigerar då den riktiga datorn är död, så bara snabbt redigerade)
Dessa bilarna drog till sig mycket folk, så det var svårt att fota utan att få med folk i bakgrunden.
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
ja det där den faktiskt. ferrarin ser ut som en bulle bredvid den
men gillar inte riktigt gallardons kantiga former, en murceilago däremot, då skulle jag snart kunna tänka mig att byta bort hondan
Ärligt talat. Porschen är säkert snabbare på bana och en riktig herrejössesmaskin, men om jag sparar och gnetar och lever som en munk så kommer jag att ha råd att köpa en Porsche (inte kanske just den där, men en billigare typ 997). Jag kommer däremot aldrig att ha råd att köpa en Lambo hur jag än beter mig så därför väljer jag den om någon ande skulel hoppa upp och ställa mig inför valet.
Sången i den italienska tjuren kommer att ge mig mer ståpäls än den livrädda boxersexan i vilket fall som helst.
Jag skulle köra Lambon en sommar och sedan sälja den till förmån för en Porsche och en massa pengar över. Detta eftersom en Porsche håller att köras med på våra svenska vägar (och även på vintern om man är helt hjärtlös) till skillnad från Lambon.
Fast när vi ändå håller på och fantiserar på det här viset så kan jag lika gärna ta varenda häftig bil och motorcykel som finns och ställa i ett stort förråd (som Fabio ungefär). Sedan kan jag ha ett harem på minst 30 tjejer som älskar mig och vill få mig att må toppen dygnets alla vakna timmar. Alla mina vänner kommer att fortsätta att gilla mig för den jag är och inte för mina pengar eller obegränsade tillgång till vackra brudar (som dessutom är smarta som fan)! Jag kan ha en egen flygplats med ett litet jetplan som tar mig till alperna för skidåkning på vintern och nästa vecka till någon paradisö. Jag behöver inget kokain som alla andra rika människor, för jag är helt enkelt glad varje dag ändå!
Är det en barnstol porschen har i passagerar sätet?
Det är inte lambon som en enligt rykten en brud ska glida runt i bland annat här i Helsingborg också? Nämnligen lika dan färg och så väldigt många lamborghini finns det inte i skåne eller sverige.