Samma gamla otur..

ENBART för motorrelaterade topics
mike_delsol

Sen rök kopplingen :crybaby: Vi skulle precis åka till Halmstad, kom ungefär 300 meter från parkeringen och då fick man inte i växlarna längre.. Bara sådär.. Det är väl troligtvis tryckplattan? Men det är ju ett jävla jobb att riva ner.. Sen börjar pengarna ta slut nu också, det blir nog inget SCF i Borås för mig.. Men det får väl bli premiär på Elmia istället.. Fyller 22 idag me så det var ju en sur present man fick :blink2: Men Jag får ta någon bild iaf sen och lägga ut..
<!--fonto:Comic Sans MS--><span style="font-family:Comic Sans MS"><!--/fonto--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]Mikael Karlsson[/b]<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->

<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Honda Del Sol VTi -95 "Nikki"<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc-->

Love my Honda

You think this is fast? Wait until the vtec kicks in!

<a href="http://www.garaget.org/?car=25063" target="_blank">Min baby @ Garaget</a>
Elvis_EG2
Namn: Elvis

gratttis på 22års dagen.. fan va surt de där me kopplingen :(
Elvis

Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-

Driving :Honda civic type R CW FN2
superyll

du har en fin bil.. ge inte upp på den... Grattis på din 22 år dag...
Yll Ramadani
mike_delsol

Tack tack :) Det får bli premiär på Elmia istället när den är helt klar om jag inte lyckas fixa den till SCF i Borås..
<!--fonto:Comic Sans MS--><span style="font-family:Comic Sans MS"><!--/fonto--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]Mikael Karlsson[/b]<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->

<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Honda Del Sol VTi -95 "Nikki"<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc-->

Love my Honda

You think this is fast? Wait until the vtec kicks in!

<a href="http://www.garaget.org/?car=25063" target="_blank">Min baby @ Garaget</a>
Skriv svar