Nya kärran

ENBART för motorrelaterade topics
Koxen
Inlägg: 566
Blev medlem: 26 april 2004, 00:58
Ort: Stenungsund

Sådär nu har jag köpt bil igen. Civicen har jag ändå kvar för stunden

Det är en Toyota Chaser som jag importerat från England.

Lite bilder och matnyttig info:

Bild

Bild

Bild

Riktigt go bild:)
Bild

Full Vertex styled bodykit
Do-Luck Double Six wheels in chrome (toyo tyres)
Tein Flex suspension with EDC in car controller
Hybrid turbo's (steel internals)
Large Apexi front mounted intercooler
Stainless large bore exhaust
HKS Fuel Computer mapped by Abbey Motorsport
Greddy Boost Controller
Apexi Induction cone
Weld engine cover
Optima gel battery with custom mount
Apexi exhaust valve
TRD 2 way Differential and output shafts
Cobra Seats
Nardi steering wheel with snap off boss
Kenwood in dash dvd
Alpine roof screen + dvd
Kenwood and Kicker amps
Rockford fosgate sub
Drift style strobe lights

348HP och 360Nm på hjulen. perfekt för mig :)

Ses på japmeet för er som ska dit!
Senast redigerad av Koxen den 24 juni 2008, 00:58, redigerad totalt 1 gånger.
<!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->Kör:
Toyota Chaser Tourer
Skyline R32 GT<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> ò_ó
Civic ESi <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->♥<!--colorc--></span><!--/colorc-->


-------------<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->
Jimmy
Inlägg: 2556
Blev medlem: 28 mars 2004, 13:34
Bil: Civic EG
Namn: Jimmy Eriksson
Ort: Gävle
Been thanked: 1 time
Kontakt:

FAAAAN va nice, kul med folk som tar in lite annolunda bilar,

syns på japmeet

Mvh Jimmy
www.JJizzle.com = Styggaste bloggen
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com

Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
Användarvisningsbild
NitraM
Inlägg: 2933
Blev medlem: 6 november 2005, 19:59
Bil: Cr-v Gen 1 / CRX gen 1 / EE9
Namn: Martin Augustsson
Ort: Norrköping
Has thanked: 128 times
Been thanked: 81 times

riktigt läcker, polaren min i japan hade precis en sådan bil, såg mer eller mindre exakt likadan ut, i färg och allt. den gick som faan :)
enda skillnaden mellan din och hans var att det stog "try to follow me" som dekal på bakluckan :P
Martin Augustsson
Privat: 0735-325213
Inköpsansvarig på Nya Allbilskroten
____________________________________________
Andreas79
Inlägg: 2446
Blev medlem: 25 juli 2004, 00:47
Bil: Honda Accord Coupé V6 3.0
Namn: Andreas Jönsson
Ort: Ystad

fy fan vad clean o riktigt snygg bil, verkligen annorlunda, o snygg färg! klockren :thumbup:
www.FotografAndreas.se
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
Krister
Inlägg: 200
Blev medlem: 15 april 2004, 14:07
Ort: Sollentuna

Enda jag tänker när jag ser bilden är... PIMP! :)

Den är ruggigt snygg.
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"

Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
NeMoo
Inlägg: 932
Blev medlem: 29 november 2006, 19:05
Bil: Civic ek3
Namn: Robert Rodinsson
Ort: Hobbyskåning

ooooh la la :drool2: VIPalainen.
Nuvarande bilar:
Civic Ek3 -96 Oldskool...
Luder BB6 -98 händer inte så mycket..
Civic Ep2 -04 Går snålare men skramlar mer
Civic FK2 -10 wa wa wee wa wa

Gamla bilar;
Accord -00 *såld*
Civic Ek3.5 -96 Dumt att sälja
Civic ED7 -89 Boyakasha
Koxen
Inlägg: 566
Blev medlem: 26 april 2004, 00:58
Ort: Stenungsund

Hehe tack folket! VIP ja! och gott om plats finns det i baksätet så normala människor kan sitt/ligga med benen rakt framåt utan att knäna tar i sätet ens.
<!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->Kör:
Toyota Chaser Tourer
Skyline R32 GT<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> ò_ó
Civic ESi <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->♥<!--colorc--></span><!--/colorc-->


-------------<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->
TriXiE77
Inlägg: 867
Blev medlem: 13 juni 2004, 13:54
Bil: Bilbytarkungen
Namn: Mikael Fröjdfeldt
Ort: Eskilstuna / Västerås / Stockholm

Passar dig perfa koxen! Pimpish kärra! Riktigt FET! :)
073-9034221
Medlemnr: 595
The "trixiewatch" - no of hondas owned: 80
The "malcolmbattle" - EF:16 EG:21 Delsol:9 EK:9 EP:7
__________________________________________________
TRIXIE RACING
Användarvisningsbild
Dani
Inlägg: 4264
Blev medlem: 26 april 2004, 11:03
Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
Namn: Daniel Gabriel
Ort: Borås
Has thanked: 7 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Feeeeeeeeeeeeeeeet är du, bilen är sådär :P

Såg bättre ut nu på dessa bilder faktiskt än de du skicka på msn, jävligt fräsch iaf. Grattis!
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
Ejan
Inlägg: 98
Blev medlem: 25 juli 2004, 17:09
Bil: Ford Fiesta 2010
Namn: Erik Leander
Ort: Dalarna/Blge

jäkligt cool o snygg :thumbup:
#738
------------------------------------------
1999 Honda Integra Type R - 208bhp - SÅLD
------------------------------------------
Kör numera Ford Fiesta ST´05
Användarvisningsbild
insigma
Inlägg: 748
Blev medlem: 26 april 2004, 21:21
Bil: FK2R 2016
Namn: FredrikLidmark
Ort: Sundbyberg

Fasen vilken snygg bil
Civic FK2 Type-R -2016 #2616
Tidigare: ED9 -88, -89, EG2 -93, EU8 -03, FK2 -06
Användarvisningsbild
LinusE
Inlägg: 1952
Blev medlem: 27 april 2004, 17:53
Bil: Civic Type R
Namn: Linus Eriksson
Ort: I Skåne
Been thanked: 3 times

jäkligt ball bil (Y)
Linus Eriksson
#828 Skåne/Löberöd
---------------------------------
Koxen
Inlägg: 566
Blev medlem: 26 april 2004, 00:58
Ort: Stenungsund

Dani skrev:Feeeeeeeeeeeeeeeet är du, bilen är sådär :P

Såg bättre ut nu på dessa bilder faktiskt än de du skicka på msn, jävligt fräsch iaf. Grattis!
Jag vet att du ville ha mig innan. hur mycket vill du ha mig nu va va va? :prop:
<!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->Kör:
Toyota Chaser Tourer
Skyline R32 GT<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> ò_ó
Civic ESi <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->♥<!--colorc--></span><!--/colorc-->


-------------<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->
Malakai
Inlägg: 39
Blev medlem: 13 januari 2006, 21:16
Ort: Borås

snygg bil!
[u][b]Niclas Pettersson Borås[/b][/u]
[b]<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Integra DC5 Type<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->-<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b] <!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]TILL SALU!!!![/b]<!--sizec--></span><!--/sizec-->
BjörnEsi
Inlägg: 59
Blev medlem: 14 november 2006, 17:59

Snygg kärra !!

Åtminstånde så håller du dig till rätt land iaf :D
Får lite 200sx s14 vibbar över den , fast minus 2 dörrar då..
För en som inte orkar goggla, vad e prestandan på dem orginal
resp nu ?? Framkraffsare antar jag ??
Björn Wesslin
Ejan
Inlägg: 98
Blev medlem: 25 juli 2004, 17:09
Bil: Ford Fiesta 2010
Namn: Erik Leander
Ort: Dalarna/Blge

BjörnEsi skrev:Snygg kärra !!

Åtminstånde så håller du dig till rätt land iaf :D
Får lite 200sx s14 vibbar över den , fast minus 2 dörrar då..
För en som inte orkar goggla, vad e prestandan på dem orginal
resp nu ?? Framkraffsare antar jag ??

den är naturligtvis bakhjulsdriven ;)
#738
------------------------------------------
1999 Honda Integra Type R - 208bhp - SÅLD
------------------------------------------
Kör numera Ford Fiesta ST´05
Chucky
Inlägg: 76
Blev medlem: 27 april 2004, 18:29
Ort: Linköping
Kontakt:

Hur fet som helst Patrik, måste hitta dig på Japmeet så man kan få ta en titt
Kör -Accord Type-R -99
Körde:
-Civic Type-R -05
-Integra Type- DC5 -02
-Civic VTi -98
-Civic Type-R -05
-Accord Type-R-99
-Civic VTi hb -92
-Civic Lsi hb -95
- #916
--I once had an Audi S3...sold it after a DC5 Integra Type R ate me for breakfast--
dodo
Inlägg: 77
Blev medlem: 25 juli 2004, 16:00
Bil: civic vt-turbo
Namn: Daniel carlsson
Ort: varberg

sååå grym!

den här ska jag dräggla över på japmeet :D
team varberg

honda crx vt e85
honda civic vt-t
honda accord type-s
bmw 318is m50
Användarvisningsbild
*PAPPOUS*
Inlägg: 330
Blev medlem: 26 april 2004, 09:44
Bil: Civic EK20
Namn: Christian Kutsudakis
Ort: Stockholm och Grekland så klart=)

Bas ass kärra mannen!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Honda Civic EK4 -00


N/A is the shit!
All motor K20

"knock ::knock: whos there? your rods muthafuckaaa"
TriXiE77
Inlägg: 867
Blev medlem: 13 juni 2004, 13:54
Bil: Bilbytarkungen
Namn: Mikael Fröjdfeldt
Ort: Eskilstuna / Västerås / Stockholm

Bild

Back in the 1990s, the Chaser was Toyota's clearest attempt to build a sedan just as quick as it was comfortable; sort of like a Japanese-market BMW M5. To boil it down, the Toyota Chaser is basically a four-door sedan version of the Supra Turbo and includes in its substance a similar all-independently suspended, unibody chassis and the same 280-horsepower, 2.5-liter single-turbocharged DOHC 24-valve straight-six installed in the Japanese-market-version of the Lexus SC 300 coupe

The Toyota Chaser used in The Fast and the Furious: Tokyo Drift is a 1998 model that's little changed from stock except for the C-West rear wing attached to its trunk lid, the paint, and the Volk Racing GT-V wheels, 18-by-8 inches up front and 18-by-9 inches in back, inside Toyo Proxes 225/40R18 front and 245/40R18 rear tires. There's a five-speed manual transmission aboard and the interior is filled with familiar '90s-era Toyota switches and controls.

<a href="http://www.edmunds.com/insideline/do/Fe ... eId=115640" target="_blank">http://www.edmunds.com/insideline/do/Fe ... =115640</a>

<a href="http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Chaser" target="_blank">http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Chaser</a>

En fyrdörrars supra alltså! :) :)

Finns iof som coupe också:

Bild

Bild

<a href="" target="_blank">
073-9034221
Medlemnr: 595
The "trixiewatch" - no of hondas owned: 80
The "malcolmbattle" - EF:16 EG:21 Delsol:9 EK:9 EP:7
__________________________________________________
TRIXIE RACING
Featherweight
Inlägg: 430
Blev medlem: 17 maj 2007, 23:49
Bil: Toyota Corona 1970 (sorry)
Namn: Fredrik Jonsson
Ort: hägersten, sthlm

grymt fet bil det där!

trixie:
den där svarta är nog ingen coupe, ser ut som dom bara tagit bort handtagen på bakdörrarna.. man kan ju se dörrspringan i bakkant..
Toyota Corona HT Mark II 1970

Prelude VTI -97 (såld)
Civic EJ9 -97 (såld)
CRX VT B18c6 -91 (skrotad)
Honda Civic Lsi -93 (såld)
Nissan Micra -87 (såld)
TriXiE77
Inlägg: 867
Blev medlem: 13 juni 2004, 13:54
Bil: Bilbytarkungen
Namn: Mikael Fröjdfeldt
Ort: Eskilstuna / Västerås / Stockholm

haha du ju fasiken rätt i! :P
073-9034221
Medlemnr: 595
The "trixiewatch" - no of hondas owned: 80
The "malcolmbattle" - EF:16 EG:21 Delsol:9 EK:9 EP:7
__________________________________________________
TRIXIE RACING
Lars P
Styrelsen
Inlägg: 1248
Blev medlem: 18 december 2007, 23:04
Bil: EK4 K20
Namn: Lars Palmgren
Ort: Svärtinge
Has thanked: 1 time
Been thanked: 8 times
Kontakt:

:notworthy:
076-1174430
Lars@allbilskroten.se

Honda EJ1, K24 Swap
NSX NA1 CW
Accord -93 Ombyggd till biltransport
Accord -80
CR-V RD1 -98
Accord CL9 Type-S -08
osv....
Koxen
Inlägg: 566
Blev medlem: 26 april 2004, 00:58
Ort: Stenungsund

Tack igen :) Ja en Supra sedan. men min är faktiskt Twinturbo men som i texten ovan så ska/brukar det vara singel. vet inte vad som hänt på vägen :P

eller så gjorde dom något extra kul med Tourer_V

Tyvärr är orginalboken på japanska så jag hajar inte rikigt.
<!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->Kör:
Toyota Chaser Tourer
Skyline R32 GT<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> ò_ó
Civic ESi <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->♥<!--colorc--></span><!--/colorc-->


-------------<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->
Koxen
Inlägg: 566
Blev medlem: 26 april 2004, 00:58
Ort: Stenungsund

<!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->Kör:
Toyota Chaser Tourer
Skyline R32 GT<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> ò_ó
Civic ESi <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->♥<!--colorc--></span><!--/colorc-->


-------------<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->
Eisenhut
Inlägg: 1861
Blev medlem: 12 april 2005, 00:52
Bil: Honda Integra
Namn: Marcus Eisenhut
Ort: Malmö
Been thanked: 3 times

Nice ride!

Det borde vara samma motor som i Soarern? Har den också singelturbo eller har den dubbel? :)
Mvh/Marcus Eisenhut

Kör:
Honda Jazz -03
Honda Integra Si JRSC -94
Honda CR-V -17

Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic Tourer 1.8 Lifestyle -14
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
M Scotte
Inlägg: 7998
Blev medlem: 26 juli 2004, 12:30
Namn: Martin Scotte
Ort: Vellinge
Has thanked: 4 times
Been thanked: 36 times
Kontakt:

Riktigt kool bil koxy! Min första tanke var - Men du är inte svart och bor i South Central LA, men efter att man läst specen på den så verkar det gå att köra ordentligt med den också. Akta soppakontot bara för jag anar att en sådan vill ha en ansenlig mängd när pedalen trycks ned?

Hur som haver, lycka till med en mycket annorlunda bil.

Edit: Bakgrund till varför du köpte bilen hade varit roligt att läsa. Måste finnas någon riktigt bra historia bakom.
Senast redigerad av M Scotte den 3 juli 2008, 10:20, redigerad totalt 1 gånger.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Koxen
Inlägg: 566
Blev medlem: 26 april 2004, 00:58
Ort: Stenungsund

Eisenhut skrev:Nice ride!

Det borde vara samma motor som i Soarern? Har den också singelturbo eller har den dubbel? :)
Ja precis. det är 1JZ-GTE motorn i båda 2.5 liter Twin turbo. Men soarern finns med 4 liters V8 också :)
M Scotte skrev:Riktigt kool bil koxy! Min första tanke var - Men du är inte svart och bor i South Central LA, men efter att man läst specen på den så verkar det gå att köra ordentligt med den också. Akta soppakontot bara för jag anar att en sådan vill ha en ansenlig mängd när pedalen trycks ned?

Hur som haver, lycka till med en mycket annorlunda bil.

Edit: Bakgrund till varför du köpte bilen hade varit roligt att läsa. Måste finnas någon riktigt bra historia bakom.
Den drar ~1 liter milen och det är mindre än jag trodde med tanke på min bumbi-högerfot :)

Hur det kommer sig att jag hämtade denna...
Har alltid velat ha en udda bil med bra prestanda, komfort (sedan och med stort baksäte), och bra utseende så redan för 2 år sedan började jag titta på bilar i japan typ Nissan Cefiro, Lexus GS300, Lexus LS400 (iofs tunga härken) etc etc men det är lite trixigt att köpa bil på andra sidan jorden som privatperson. det tar tid och auktionerna går fort så jag vände blicken mot england.

så där har jag suttit och drömt mig fram mellan annonserna i ett år och nu när juni månad kom med sol så bestämde jag mig att "inte en sommar till med samma kärra" polarna kör runt i skylines och supror eller andra vässade härkeverk.
Så jag satte mig på <a href="http://english.auto.vl.ru/catalog/" target="_blank">http://english.auto.vl.ru/catalog/</a> och gick troligtvis igenom varenda bilmodell och fastnade lite för chasern, sökte på det på en engelsk sida och WHOOPS så var hon där. själva modellen fanns inte som en engelsksåld men 3st fanns att titta på och jag bestämde mig nästan på ögonblicket att DEN ska jag ha.

Från det att jag såg annonsen tills att jag köpte bilen var bara ett par dagar så jag gjorde det farligaste och dummaste man kan göra, åkte ner med kontanter på mig. en sjuhelsikes sedelbunt men det var enda sättet. Kompisen och jag var extremt försiktiga och hade inte nämt att vi hade pengarna på oss ifall det var tattare men han var en guldklimp och än så länge har allt på bilen varit perfekt, inte hittat ett enda fel som han inte nämt innan och jag har en tjock pärm med papper på bilen sedan den var i japan :)

här är en liten fotostory hur det gick till när vi hämtade henne: <a href="http://chaser.madnesshw.com/" target="_blank">http://chaser.madnesshw.com/</a>

Är så vidrigt nöjd med bilen och fick så mycket mer än jag kunde tänka mig så ibland undrar jag vart haken är.
polarna har lagt 3-4 ggr så mycket pengar på sina bilar i trimm och styling och står ännu i garagen.
självklart tar jag inte ära för att bilen ser ut som den gör idag men sammtidigt kan jag inte komma på något jag vill förändra på den, och jag är sjukt less på att mecka just nu.

En fin funktion jag glömde berätta om är en Apexi ventil som jag kan dra i så blir bilen helt tyst som en vanlig svensson bil. släpper jag den så vrålar hon som en supra med öppet avgas :P tappar ju effekten i samma veva då men på långa sträckor så är det skönt.
Under bilen och i kaross är hon lika fin som dagens normala -04 modeller. hittar inte en rostfläck någonstans och så hoppas jag att det förblir

ska ut och fota i bilen lite så ni får se det glassiga baksätet :)
<!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->Kör:
Toyota Chaser Tourer
Skyline R32 GT<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> ò_ó
Civic ESi <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->♥<!--colorc--></span><!--/colorc-->


-------------<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->
Krister
Inlägg: 200
Blev medlem: 15 april 2004, 14:07
Ort: Sollentuna

Säga vad man vill men den är fan PIMP till tusen, så jäkla skön bil!
Diggar den enormt.

Enda som är trist vad jag tycker är att den är högerstyrd... men det är jag som inte gillar högerstyrt helt enkelt.
Senast redigerad av Krister den 3 juli 2008, 11:55, redigerad totalt 1 gånger.
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"

Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
TriXiE77
Inlägg: 867
Blev medlem: 13 juni 2004, 13:54
Bil: Bilbytarkungen
Namn: Mikael Fröjdfeldt
Ort: Eskilstuna / Västerås / Stockholm

haha kul bildserie koxen! :) got damn att komma ihåg alla platsers namn också... ooorka! :)
073-9034221
Medlemnr: 595
The "trixiewatch" - no of hondas owned: 80
The "malcolmbattle" - EF:16 EG:21 Delsol:9 EK:9 EP:7
__________________________________________________
TRIXIE RACING
Skriv svar