ojojojo, det var inte en grej på den

dock alldeles för overkill för mej, mej fin är den,
har några dagar ägnat mej åt att gå igenom en massa trådar om ctr, och jag vet att alla bilar förr eller senare kommer börjar strula, men börjar få känslan av att det är lite väl mkt grejer som strular, på ändå väldigt nya bilar?? knakningar från koppling, någon vajer till värme reglaget, hjullager problem efter endast 3000mil, växellådor som strular, läste nåt märkligt me kylarvätska som inte gick över min strecket (inget problem ioförsig) men ändå,drivknutar, toe out, mm mm, men det är ioförsig inte många trådar man verkligen får veta vad problemet är, många av svaren i trådarna lyder "sånt man får leva med om man kör ctr"
men vill säga att det bara blir mer o mer intressant, lär mej massor, finns det mer saker ni haft problem med på era type r??
vad som helst?? skriv det gärna här,
har ringt på lite bilar, och det tycker jag alltid är kul, när man får svar som aldrig haft några som helst problem med bilen, inte något?? nej aldrig, men jag har bytt växellåda, motor, lackat om bilen, bytt drivknutar, hjullager mm mm mm,

ja ni fattar vad jag menar..
så handen på hjärtat, dela med er om vad ni haft strul me, även grejer som inte varit trasigt eller så utan enbart irriterande,störande??
kan också säja att jag kommer att inhandla en typ r i vilket fall, ska bara hitta den rätta, men vill ha så mkt kött på benen som möjligt,
så man inte blir nojig vid minsta grej efter man köpt,
ska ju använda bilen enbart till vardags som bruks bil, en rolig bruksbil, därav vill jag inte ha massa strul, har nämligen annat att fixa med, är ju en sak om jag varit ute efter att köra på bana, då kan jag ialf tänka mej att man får vara beredd på att saker och ting går sönder emllanåt, fortsätter att tacka och buga för alla bra svar, mvh