Hej. ni har redan sett vad som hänt. det som hände var att en tjej körde ut framför mig så jag inte han reagera. smällde i hennes sida sen in i ett träd. har precis kommit hem från sjukhuset med bruten näsa och öma revben o lite skadad i höften. tur är att jag va själv i bilen.
synd att folk säger saker när dem inte vet va de handlar om själv.
här e från skånskan t ex:
Den bilen har jag tamejtusan sett köra rally genom Malmö tidigare, tror jag nog.
Är det den jag tror det är, så slog min önskan in.
Anmäl inläggMagnus 2009-01-23 10:17
Återigen används våra gator till racerkörning. När ska polisen vakna upp och börja göra sitt jobb. Chefen för polisens trafikavdelningen kan ju skippa sina möten och åka ut och titta på verkligheten istället.
Ville bara säga att jag mår bra efter omständigheterna. och hoppas tjejen och hennes familj mår bra. verka så igår på sjukhuset iaf.
och synd om bilen då nån här kunde haft glädje av den istället.
Mvh Robert
Krockade igår med min civic i malmö
-
krollan
- Bil: del sol vti-t
- Namn: Kristofer Andersson
KRYA PÅ DIG!! är aldrig roligt att smälla,Hoppas du får tillbaks för det egentliga värdet från hennes fb.
Jag blir fan vansinnig över press och privat personer som hela tiden ska få allt till streetrace etc,bara för att det är en fixad bil.
Jag blir fan vansinnig över press och privat personer som hela tiden ska få allt till streetrace etc,bara för att det är en fixad bil.
Kristofer Andersson
medlemnr. 557
Man ska ha testat allt utom folkdans och sin syster.
medlemnr. 557
Man ska ha testat allt utom folkdans och sin syster.
krya på dig! måste bara fråga, fick du igenom bilen på besiktningen?
Elvis
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
tack så mkt alla. är fortfarande lite chockad o fullt me smärtstillande i kroppen.
jag var på väg o lämna bilen för jag åker till mauritius om några dagar. så han skulle byta drivknut och besikta den.
får försöka njuta av min semester så gott de går iaf.
jag var på väg o lämna bilen för jag åker till mauritius om några dagar. så han skulle byta drivknut och besikta den.
får försöka njuta av min semester så gott de går iaf.
Robert Axgart
- Yobaman
- Bil: Civic Aerodeck MB8 -98
- Namn: Fredrik Tennberg
Var är de kommentarerna du pratar om? Någon tidning?
Undrar bara, hade du sommardäck på bilen?
Tråkigt men tur att det gick bra ändå. Var med själv i en olycka för 2 år sedan, passagerare i en saab 9-3 aero -05 och vi åkte av vägen och in i ett träd i 80km/h, tvärstopp. Skadade muskler i ryggen och blev öm men gick bra. Modern, säker bil med air-bags överallt så det var därför det gick så bra, bilen skrotad.
Jävligt otäck upplevelse att krocka med bil.
EDIT: Hittade kommentarerna i skånska dagbladet, visste vad du menade först.
Undrar bara, hade du sommardäck på bilen?
Tråkigt men tur att det gick bra ändå. Var med själv i en olycka för 2 år sedan, passagerare i en saab 9-3 aero -05 och vi åkte av vägen och in i ett träd i 80km/h, tvärstopp. Skadade muskler i ryggen och blev öm men gick bra. Modern, säker bil med air-bags överallt så det var därför det gick så bra, bilen skrotad.
Jävligt otäck upplevelse att krocka med bil.
EDIT: Hittade kommentarerna i skånska dagbladet, visste vad du menade först.
Senast redigerad av Yobaman den 23 januari 2009, 16:48, redigerad totalt 1 gånger.
Nuvarande: Civic Aerodeck MB8 -98
2008-2014 Civic Type-R EP3 2003
2008-2014 Civic Type-R EP3 2003
Såg artikeln på sydsvenskan igår... skönt att höra att det gick bra!
Såhär i efterhand måste jag bara säga, snygg kapning av det första trädet... civicen har oanade egenskaper
Såhär i efterhand måste jag bara säga, snygg kapning av det första trädet... civicen har oanade egenskaper
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->Civic HB Esi 93<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Baden - CH
Baden - CH
- Regge
- Bil: Honda S2000
- Namn: Erik Regnell
- Been thanked: 1 time
Lider verkligen med dig..hoppas allting känns bättre nu några dagar senare. Och du kan iväg och njuta av värme och sol istället för regn och gråhet nere i Malmö =)
Vet hur det känns att krocka en bil man lagt lite pengar på, men din tröst på ett märkligt vis är att det inte var ditt fel. Punkt slut.
Lägg inte energi på dom kommentarerna, idioter finns det överallt och det är gott om dom. Det har man lärt sig
Lycka till med allt och semestern,
bästa önskningar,
Erik Regnell
Vet hur det känns att krocka en bil man lagt lite pengar på, men din tröst på ett märkligt vis är att det inte var ditt fel. Punkt slut.
Lägg inte energi på dom kommentarerna, idioter finns det överallt och det är gott om dom. Det har man lärt sig
Lycka till med allt och semestern,
bästa önskningar,
Erik Regnell
KÖR:
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90