personal ratt, spoon speglar, fälgar och rally stolar

Bildelar samt övrigt
Kategoriregler
  1. Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
  2. Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
  3. "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
    Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud.
  4. Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
  5. Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.

MVH Styrelsen
sinan_sinan
Bil: Honda
Namn: Sinan Shabo

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Hej!

Personal ratt halv skin och halv mocca: ny kostar 2500:- mitt pris 1000:-
Spoon speglar till honda civic HB. 500:-
Rally stolar använda en sommar jätte fin skick med sparco fäste kvitto finns för båda stolar och fäste: 2000:-
Dragwheels DR-20 16x7 et40 med falken däck 195/40/16 använda en sommar inga skador eller nåt på fälgarna men två däck måste bytas snedslitna och två däck nästan nya kvitto finns på fälgarna: 5000:-

Finns i Linköping
Ring för mer info: 0737877011 Sinan :)
jespercivic
Bil: honda civic eg4
Namn: jesper mårtensson

spoon speglarna kan du tänkas gå ner för 400 kr för både i så fall är intresserad av dem ? hör av dig
sinan_sinan
Bil: Honda
Namn: Sinan Shabo

De är sålda tyvärr!!
Skriv svar