Nu ska jag rensa ut lite delar som ligger och tar plats! Bilder finns men blir för många för att lägga upp här. Vid intresse kontaka mig så skickar jag bilder på det som är intressant! Grejerna Finns i Helsingborg och stora/tunga delar skickas ej!
Motor:
B16a2 byggd för överladd!
JE smidda kolvar
ITR kammar
Dubbla crower hårda ventilfjädrar
Portad och polerad topp
Eagle rostfria ventiler
Nya Lager
ACT koppling steg 3
Pris:9500kr
Har även en spearco intercooler och tryckrör anpassat till motorn!
Fälgar:
Rota Svn Bronze 17" 7.5"breda ET 45 / 4x100 med 2st Hankook ventus Rs2 däck 215/40 + 2st nya skräp däck 215/40: Utan däck 5000kr/med 7000kr
Ace monaco 18" 5x114,3 7,5" breda, 2 bra 2 dåliga däck onkänt ET: 3500kr
VTI eg lackade vita 2st utan däck 2st med bra sommardäck:800kr
Bromsar:
Wilwood big brake kitt 310mm 4-kolvsok inkl:stålomspunna bromsslangar FRAM passar VTI/ESI då jag har båda distanserna! Skivorna ser mkt fina ut syns nästan inget slitage! Endast gatkörda! 6000kr
Powerslot big brake kit bak 285mm passar EG. Skivorna är som nya syns inget slitage! OBS I detta kitt använder man orginal bromsok med distans som medföljer: 2500kr
Civic HB:
bakstötfångare auto R: 500kr
bakruta:500kr
Igenlagd bagagelucka lackerad vit rostfri: 1000kr
Civic sedan:
Igenlagd bagagelucka olackerad 1000kr
Mugen läpp fram ny:1000kr
Glasfiberskärmar fram med luftintag:1500kr
Rostfritt mid-section avgasrör nytt: 1500kr
D16z6
Steg 1kopplingskitt centerforce nytt:1500kr
Fuelrail edelbrock 1000kr
Stolar:
Civic type r -02 passar rakt i EG: 4000kr
Kontakt via PM eller 0766296019
STOR Garagerensning Rota Bronze, Wilwood big brake kit mm.
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
-
jespercivic
- Bil: honda civic eg4
- Namn: jesper mårtensson
lägg ut bild på stolarna