Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Diverse Honda
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
Hejsan!
Har kommit över lite hondadelar jag inte behöver. Tror jag har forskat fram vad det är för saker, har ni frågor om delarna så tveka inte att höra av er. OBS! alla priser är förhandlingsbara! allt kan skickas.
Ni kan nå mig här i tråden, PM eller mail: nord.nur@gmail.com
2 "mugen" läppar till Civic 92-95 hatchback, vill minnas att de är i plast (nya) 1000:- eller bud

Extraktorgrenrör 4-1 som är till Civic si och acura rsx (tror jag?). Megan racing (nytt) 1000:- eller bud

AEM Cold air kit, komplett med rör klämmor mm, men utan själva filtret! (nytt) Civic, crx, si 88-91. 1700:- eller bud

AEM Cold air kit även detta komplett allt utom själva filtret (nytt) till civic med b16a. 1700:- eller bud

H&R Fjädrar runt om till Civic 95-02 - helt nya i kartong bara uppackade. 1200:- eller bud

S2000 Fjäderbensstag fram (nytt) Megan racing 1200:- eller bud

Xspower turbogrenrör med uttag för extern wastegate, skall passa B och D serien? (nytt) 1000:- eller bud
Vänliga hälsningar Emil
Har kommit över lite hondadelar jag inte behöver. Tror jag har forskat fram vad det är för saker, har ni frågor om delarna så tveka inte att höra av er. OBS! alla priser är förhandlingsbara! allt kan skickas.
Ni kan nå mig här i tråden, PM eller mail: nord.nur@gmail.com
2 "mugen" läppar till Civic 92-95 hatchback, vill minnas att de är i plast (nya) 1000:- eller bud

Extraktorgrenrör 4-1 som är till Civic si och acura rsx (tror jag?). Megan racing (nytt) 1000:- eller bud

AEM Cold air kit, komplett med rör klämmor mm, men utan själva filtret! (nytt) Civic, crx, si 88-91. 1700:- eller bud

AEM Cold air kit även detta komplett allt utom själva filtret (nytt) till civic med b16a. 1700:- eller bud

H&R Fjädrar runt om till Civic 95-02 - helt nya i kartong bara uppackade. 1200:- eller bud

S2000 Fjäderbensstag fram (nytt) Megan racing 1200:- eller bud

Xspower turbogrenrör med uttag för extern wastegate, skall passa B och D serien? (nytt) 1000:- eller bud
Vänliga hälsningar Emil
Senast redigerad av nur den 9 maj 2015, 19:13, redigerad totalt 3 gång.
Tyvärr, och det ligger i garaget som jag inte kommer vara i på nån dag till, kan försöka fixa bild till helgen om intresse finns annars är jag relativt säker på att det utseendemässigt ska vara likt eller identiskt med detta, alltså polerat och svart:Haziza skrev:Har du bild på staget till S2000?