Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Accord Type-R delar
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
- Vilot
- Bil: CH1 & YK1
- Namn: Vilhelm Hansson
- Has thanked: 1 time
Tjena!
Har en massa ATR delar jag tänkte sakta men säkert sälja:
- OEM ATR kylare som säkerligen passar i andra Hondor 800kr

- OEM MOMO ratt (från en ATR som hade rullar +-11000) Passar på ett flertal Honda modeller 3500kr

- OEM Enkei/speedline ATR fälgar med vinter däck (Fälgarna skulle behövas lackas för att bli prima, däcken använt 1 säsong)2200kr
Främre däck Hankook Icebear bakre Marshall KWN 7401

- 7" extra lampor med LED belysning helt nya 200kr

Delarna kan enklast hämtas i Göteborg eller Trollhättan.
Om ni undrar över flera ATR delar så har jag också; OEM Grenrör, OEM stötdämpare mm..
MVH Vilhelm
Har en massa ATR delar jag tänkte sakta men säkert sälja:
- OEM ATR kylare som säkerligen passar i andra Hondor 800kr

- OEM MOMO ratt (från en ATR som hade rullar +-11000) Passar på ett flertal Honda modeller 3500kr

- OEM Enkei/speedline ATR fälgar med vinter däck (Fälgarna skulle behövas lackas för att bli prima, däcken använt 1 säsong)2200kr
Främre däck Hankook Icebear bakre Marshall KWN 7401

- 7" extra lampor med LED belysning helt nya 200kr

Delarna kan enklast hämtas i Göteborg eller Trollhättan.
Om ni undrar över flera ATR delar så har jag också; OEM Grenrör, OEM stötdämpare mm..
MVH Vilhelm
Senast redigerad av Vilot den 31 augusti 2018, 11:08, redigerad totalt 1 gånger.
CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."
- Vilot
- Bil: CH1 & YK1
- Namn: Vilhelm Hansson
- Has thanked: 1 time
Uppdaterat med bilder samt lite mera info.
CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."