Vilken föredrar du ?
- Steffo

- Bil: Pilot EX-L 2016
- Namn: Stefan Blixt
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 10 times
Det förvånar mig inte speciellt mycket om en FN2 kan ta en helt original EP3 typ 0-100.
Mappningen original i EP3 är definitivt inget under av ingenjörskonst och jag tyckte personligen att det var skitsvårt att få till bra tider original.
Först spinner det som fan när man ska iväg (om man har lite varv och är lite aggressiv på kopplingen). Sedan har man ett supersmalt register där man måste dra till 50 varv innan varvstopp för att inte hamna utanför VTEC på tvåan. För om man gör det så tappar man massor av moment eftersom bilen fullständigt dör precis innan VTEC.
Jag kom aldrig ner i mindre än 7,2 s 0-100 med min på vanlig dassig asfalt.
Med en annan mappning så blir bilen (EP3) en helt annan eftersom man kan fixa till registret avsevärt. Då pratar vi inte original längre så den diskussionen är inte direkt jämförbar. Jag vill bara poängtera att FN2 verkar ha en mycket mer lättkörd och vettig motorkaraktär från början utan den med flit inbyggda VTEC-kick som EP3 har (mest pga att Hondas ingenjörer låter registret dö innan VTEC så det känns som om bilen hoppar iväg vid 5800 varv)
*Edit* Lite förtydlingar och borttagna tangentbordsgrodor.
Mappningen original i EP3 är definitivt inget under av ingenjörskonst och jag tyckte personligen att det var skitsvårt att få till bra tider original.
Först spinner det som fan när man ska iväg (om man har lite varv och är lite aggressiv på kopplingen). Sedan har man ett supersmalt register där man måste dra till 50 varv innan varvstopp för att inte hamna utanför VTEC på tvåan. För om man gör det så tappar man massor av moment eftersom bilen fullständigt dör precis innan VTEC.
Jag kom aldrig ner i mindre än 7,2 s 0-100 med min på vanlig dassig asfalt.
Med en annan mappning så blir bilen (EP3) en helt annan eftersom man kan fixa till registret avsevärt. Då pratar vi inte original längre så den diskussionen är inte direkt jämförbar. Jag vill bara poängtera att FN2 verkar ha en mycket mer lättkörd och vettig motorkaraktär från början utan den med flit inbyggda VTEC-kick som EP3 har (mest pga att Hondas ingenjörer låter registret dö innan VTEC så det känns som om bilen hoppar iväg vid 5800 varv)
*Edit* Lite förtydlingar och borttagna tangentbordsgrodor.
Senast redigerad av Steffo den 14 september 2007, 11:24, redigerad totalt 1 gånger.
Stockholm
Honda Pilot EX-L AWD 2016
Honda Pilot EX-L AWD 2016
Oavsett vad så kör jag gärna mot en FN2... vi kan även passa på att bytlånas bil då också vid det tillfället... 
Min är helt orginal så när som på S2k bromsbelägg. (Rosenholtz tyckte att de var aningen bättre och sen var de tydligen billigare också)
Så se till att det blir en Lundakörning snart så skall vi nog se till att ordna till lite körningar de två emellan. Sen kan vi även jämföra tider på konbana och även där med samma förare bakom ratten på båda bilarna om ni vill...
Min är helt orginal så när som på S2k bromsbelägg. (Rosenholtz tyckte att de var aningen bättre och sen var de tydligen billigare också)
Så se till att det blir en Lundakörning snart så skall vi nog se till att ordna till lite körningar de två emellan. Sen kan vi även jämföra tider på konbana och även där med samma förare bakom ratten på båda bilarna om ni vill...
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
-
M Scotte
- Namn: Martin Scotte
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 36 times
- Kontakt:
FN2 kommer åka på storstryk i en bankörningsduell, det är jag hundra på. Det enda jag tyckte var intressant är att den har lite att bita ifrån med i alla fall rakt fram.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
Nu vet jag inte om detta diskuterats innan, men vad tror ni om eftermarknadsutbudet för FN2 om säg, 1-2 år?
Någon som vågar ge en prognos? Vad kommer prio ligga på?
Någon som vågar ge en prognos? Vad kommer prio ligga på?
Prelude Si 2.0 -89
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->
medlem nr 1132<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->
medlem nr 1132<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Tyvärr så tror jag inte de ens kommer va 20% av de utbudet till eftermarknadsdelar som det finns till EP3..
Och då finns det inte så jätte mkt till EP3 om man bortser från motorn.. och jämnför med t.ex. en äldre EG civic, eller t.ex. s2000, finns hur mkt som
helst till de bilarna. Och det beror ju naturligtvis endast på att FN2 endast släpps i Europa.
MVH
István
Och då finns det inte så jätte mkt till EP3 om man bortser från motorn.. och jämnför med t.ex. en äldre EG civic, eller t.ex. s2000, finns hur mkt som
helst till de bilarna. Och det beror ju naturligtvis endast på att FN2 endast släpps i Europa.
MVH
István
http://www.fotoi.se
-
ei9440
- Bil: Honda Accord
- Namn: Patrik Espelund
Finns ju de som hävdar att de drar tex en m3 från stillastående med deras CTR eller GTI, och de kanske de gjorde just då, men ALLA riktiga fakta, alltså tidningar
med riktig utrustning och samma förhållande under testen ,visar att självklart piskar en m3 skiten ur en CTR 0-100, så jag litar mera på bilsport som kört den gamla CTR på 6.86 sek mot ca 7.4 för den nya...
med riktig utrustning och samma förhållande under testen ,visar att självklart piskar en m3 skiten ur en CTR 0-100, så jag litar mera på bilsport som kört den gamla CTR på 6.86 sek mot ca 7.4 för den nya...
Kör: Golf GTI-35 Edition
Tidigare bilar:
Honda Accord Type-S-08
CTR-05,,,AEM-Invidia-Rota-Mugen...
Honda CTR-04...AEM CAI,Buddy Club Spec IV....
Audi a4 1.8Ts-99b
Audi a4 1.8T-97
Honda Civic Esi-94
Heja Gnaget SM-Guld 2009!
Tidigare bilar:
Honda Accord Type-S-08
CTR-05,,,AEM-Invidia-Rota-Mugen...
Honda CTR-04...AEM CAI,Buddy Club Spec IV....
Audi a4 1.8Ts-99b
Audi a4 1.8T-97
Honda Civic Esi-94
Heja Gnaget SM-Guld 2009!
Apropå lite 0-100 tider då så var jag ute och lekte med en g-tech idag i min FN2 GT.
Jag vill göra klart från början att det var första gången jag testade detta och inga utav de ställena som jag var och testade på var helt plana och g-techen var jäkligt jobbig att ha nollställd så ta alla värdena med en nypa salt. Totalt sett var det dock ganska lika många tester i lite uppför som lite nedför och likvärdigt med att jag hade +0.1 som 0 som -0.1 G vid starten
I vilket fall jag gjorde 12-13 tester och de 9 bästa var följande:
6,64 +0,1G fel i sjusteringen vid starten lite nedför
6,77 +0,1G (med vsa på) lite nedför
6,86 -0,1G lite uppför
6.88 +-0,0G lite uppför
6,89 -0,1G lite nedför
6,94 -0,1G lite uppför
6,98 +-0,0G lite nedför
7,00 -0,1G lite uppför
7,20 -0,1G lite nedför
vilket ger ett medeltal på 6,9 vilket jag tycker är ganska ok pinkat av en gammel trähäst som mig.
Jag gjorde bara 3 fulla 402 meters tester och inga var direkt bra den bästa blev 14,94 sekunder och 158,1 kmh i lite uppför det var samtidigt som jag gjorde 7,0 i 0-100 testet om jag minns rätt
Oavsett hur riktigt dessa värdena egentligen är så var det kul att ha testat och tyckte därför det var kul att delge mina resultat
Jag vill göra klart från början att det var första gången jag testade detta och inga utav de ställena som jag var och testade på var helt plana och g-techen var jäkligt jobbig att ha nollställd så ta alla värdena med en nypa salt. Totalt sett var det dock ganska lika många tester i lite uppför som lite nedför och likvärdigt med att jag hade +0.1 som 0 som -0.1 G vid starten
I vilket fall jag gjorde 12-13 tester och de 9 bästa var följande:
6,64 +0,1G fel i sjusteringen vid starten lite nedför
6,77 +0,1G (med vsa på) lite nedför
6,86 -0,1G lite uppför
6.88 +-0,0G lite uppför
6,89 -0,1G lite nedför
6,94 -0,1G lite uppför
6,98 +-0,0G lite nedför
7,00 -0,1G lite uppför
7,20 -0,1G lite nedför
vilket ger ett medeltal på 6,9 vilket jag tycker är ganska ok pinkat av en gammel trähäst som mig.
Jag gjorde bara 3 fulla 402 meters tester och inga var direkt bra den bästa blev 14,94 sekunder och 158,1 kmh i lite uppför det var samtidigt som jag gjorde 7,0 i 0-100 testet om jag minns rätt
Oavsett hur riktigt dessa värdena egentligen är så var det kul att ha testat och tyckte därför det var kul att delge mina resultat
"Det är ljudet, sången från motorn, som är den stora njutningen"
tack för detta nicklas = det betyder att fn2 är snabbare än många tror :thumbup:
och att biltidningar fick sämre tider kan bero på att motorn ej var riktigt inkörd, tex jag testade toppfarten för ett tag sen och det var svårt att komma över 220 km/h men nu efter att den har gått ca 800 mil så gjorde jag 235 på mätaren
och ändå fanns det mer att ge. (med frugan skrikandes bredvid)
(men it wasnt me som körde) :whistling:
och att biltidningar fick sämre tider kan bero på att motorn ej var riktigt inkörd, tex jag testade toppfarten för ett tag sen och det var svårt att komma över 220 km/h men nu efter att den har gått ca 800 mil så gjorde jag 235 på mätaren
(men it wasnt me som körde) :whistling:
Senast redigerad av zozo den 15 september 2007, 21:31, redigerad totalt 1 gånger.
geosif kaumi
tidigare bilar
nissan bloubird
ford sierra
pontiac trans am
tidigare bilar
nissan bloubird
ford sierra
pontiac trans am
-
ape
- Bil: Accord EG9
- Namn: Antonios Peris
Mkt intressant info. FN2:an är rappare än vad biltidningar medger kanske inte lika rapp som Honda själva anger men sifforna är helt ok altlså. Varken mer eller mindre.G4il1 skrev:Apropå lite 0-100 tider då så var jag ute och lekte med en g-tech idag i min FN2 GT.
Antonios Peris
Bilar:
Accord EG9
Lotus Elise S1 -99
Acura RSX *Såld*
FN2 Type R "Icke GT" *Såld*
Civic EU8 VTEC -01 *Såld*
Bilar:
Accord EG9
Lotus Elise S1 -99
Acura RSX *Såld*
FN2 Type R "Icke GT" *Såld*
Civic EU8 VTEC -01 *Såld*
- Hattori Honda

- Bil: Civic 40th anniv. ed., 2012
- Namn: Andreas Engstrom
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 2 times
Oj vilken lång tråd...
Jag röstade på fn2 då jag utgick från hur den skulle vara att äga och köra till vardags.
Själv skulle jag inte vilja/kunna köpa så dyr bil för att smiska på bana, så de egenskaperna väger lätt i detta sammanhang. Dessutom är den nya så jämrans snygg och inredningen gillar jag satan.
// Andreas
Jag röstade på fn2 då jag utgick från hur den skulle vara att äga och köra till vardags.
Själv skulle jag inte vilja/kunna köpa så dyr bil för att smiska på bana, så de egenskaperna väger lätt i detta sammanhang. Dessutom är den nya så jämrans snygg och inredningen gillar jag satan.
// Andreas
Stocktown, Farsta
Civic 40th anniv. ed., 2012
Pflanzgarten stole my virginity
Du borde cykla mer!
Civic 40th anniv. ed., 2012
Pflanzgarten stole my virginity
Du borde cykla mer!
Röstade på fn2, pga av design och en bra bruks/allround bil, tycker att den gick helt ok + att ungefär efter en månad när det roligaste har laggt sig med ett nybilsköp så sitter jag hellre i en fn2 och glider runt än skakar sönder i ep3 till vardags.
Jo just d, en sak till. Herregud vilken go instrumentering, 5 st rattmuffar av 5 möjliga.......
Jo just d, en sak till. Herregud vilken go instrumentering, 5 st rattmuffar av 5 möjliga.......
Senast redigerad av sixpack den 21 oktober 2007, 09:12, redigerad totalt 1 gånger.
Daniel Andersson
FN2
Snyggare design.
Kanske inte lika välbyggdd dock
Snyggare design.
Kanske inte lika välbyggdd dock
// Fredrik Hesse
2007 NHB 1,8 i-VTEC Executive (FK2 med glastak, GPS, Xenon, Bluetooth mm).
Parkerings sensorer, blå belysning i fotbrunn, tyg mattor.
Inga emblem på baklucka, blå LEDar i kupén, LEDar postions ljus, Nightbreaker helljus, dimljus skydd
2007 NHB 1,8 i-VTEC Executive (FK2 med glastak, GPS, Xenon, Bluetooth mm).
Parkerings sensorer, blå belysning i fotbrunn, tyg mattor.
Inga emblem på baklucka, blå LEDar i kupén, LEDar postions ljus, Nightbreaker helljus, dimljus skydd
Röstade på ep3 pga hmm, tycker fn2 är lite för mycke lyx eller nåt, och jag gillar mer race. Stolarna får -75 på båda bilarna för dom är inte mycke att ha enligt mig. fn2 känns för tung också för en så liten bil? lite audi a3 får ja i skallen..
Men hade type r-r varit med om den nu kommer ut någon gång så hade den fått min röst! Där är ju verkligen perfekt, utom stolarna då för dom är väl orginal..
Designmässigt tycker jag fn2 är råare, dock fortfarande för lyxig på något sätt men det försvinner ju helt med RR versionen..
Men hade type r-r varit med om den nu kommer ut någon gång så hade den fått min röst! Där är ju verkligen perfekt, utom stolarna då för dom är väl orginal..
Designmässigt tycker jag fn2 är råare, dock fortfarande för lyxig på något sätt men det försvinner ju helt med RR versionen..
Borås
[i]0709684857[/i]
Audi S3
[i]0709684857[/i]
Audi S3
<!--quoteo--><div class='quotetop'>CITERA</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Stolarna får -75 på båda bilarna för dom är inte mycke att ha enligt mig<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Har fått mycket beröm för mina stolar av folk som är vana att sitta i "fina" comfort bilar om hur sköna dem är. Personligen tycker jag också man sitter löjligt bra...men men alla har vi olika åsikt.
Har fått mycket beröm för mina stolar av folk som är vana att sitta i "fina" comfort bilar om hur sköna dem är. Personligen tycker jag också man sitter löjligt bra...men men alla har vi olika åsikt.
Adrian Hansson
Röstar på Fn2
Dels för att det står en sådan hemma på parkeringsplatsen
samt att jag är helt kär i designen....
Dock så ska det tilläggas att jag faktiskt aldrig har testat Ep3, kan nog tänka mig utifrån vad jag har läst här på forumet att det är ett jävulusist bett i den
Dels för att det står en sådan hemma på parkeringsplatsen
Dock så ska det tilläggas att jag faktiskt aldrig har testat Ep3, kan nog tänka mig utifrån vad jag har läst här på forumet att det är ett jävulusist bett i den
<!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Röd<!--colorc--></span><!--/colorc--> Civic Type <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> GT<!--sizec--></span><!--/sizec-->
-
Candy Core
Hvorfr pågrunn av at jeg har EP3 selv.. valgte det fremfor den nye civic'n.. er litt space'a.. liker eksos stussen..litt for mye av det gode av den.. ikke mye civic på lyktene akkurat.. hver sin smak.. ligner litt på en kone bil(ja jeg er ei jente som sier det, men vill fortsatt ikke hatt den) for gla i ep3'n min
Girls Go Fast- Chick
04 Honda Civic Si
x - 93 Honda CRX Del Sol VTi
04 Honda Civic Si
x - 93 Honda CRX Del Sol VTi
-
aikopajko

- Bil: Honda Cr-v, Honda civic Mugen si,Honda e
- Namn: Fredrik Sundby
EP3 lätt :wohow: har en sj, dom la pengarna på lite av varje så det blev en bra bil, lite motor ,lite komfort, lite disagin, lite väghålning lite race mm.
Men FN2 gjorde dom massor komfort, massa disagin, massa lull lull men i motorn gjorde dom 1hk 1HK varför ?????????
kan nån svara på det, :blink:
så EP3 är ett själv klart val..
Men FN2 gjorde dom massor komfort, massa disagin, massa lull lull men i motorn gjorde dom 1hk 1HK varför ?????????
kan nån svara på det, :blink:
så EP3 är ett själv klart val..
Ludvika
Accord 90
Civic vei 93
Ep3 Civic Type R 05
Fk8 Civic Type R 17
Accord 90
Civic vei 93
Ep3 Civic Type R 05
Fk8 Civic Type R 17
OT:
Satt och kollade lite tider på olika bilar.
CTR (EP3) var ju kung i klassen och bland de snabbaste i Superstage tex.
Kikade på Sportauto som kör många bilar runt ringen och vet sedan tidigare att Clion var väldigt vass tex.
Nu noterar jag att nya VW Scirocco var ganska exakt lika snabb runt ringen. Sen trodde jag att jag drabbats av synfel.
Volvo C30 T5 är snabbare :blink2:
Civicens gamla motståndare verkar nu har seglat iväg ett snäpp. Opel Astra OPC och Focus ST presterar ganska mycket bättre tider runt ringen. Helt plötsligt har "lilla" klassen kommit ikapp. En Opel Corsa OPC är nästan lika snabb som EP3 runt ringen.
Jag hoppas att den nya vita FN2-09:an tar ett steg framåt. Jag är också fortfarande nyfiken på hur den sk Raceversionen står sig. Det testas och pratas ju bara om den tunga GT´n hela tiden.
Kikade på Sportauto som kör många bilar runt ringen och vet sedan tidigare att Clion var väldigt vass tex.
Nu noterar jag att nya VW Scirocco var ganska exakt lika snabb runt ringen. Sen trodde jag att jag drabbats av synfel.
Civicens gamla motståndare verkar nu har seglat iväg ett snäpp. Opel Astra OPC och Focus ST presterar ganska mycket bättre tider runt ringen. Helt plötsligt har "lilla" klassen kommit ikapp. En Opel Corsa OPC är nästan lika snabb som EP3 runt ringen.
Jag hoppas att den nya vita FN2-09:an tar ett steg framåt. Jag är också fortfarande nyfiken på hur den sk Raceversionen står sig. Det testas och pratas ju bara om den tunga GT´n hela tiden.
Antonio Pozzi
-
SAUD
- Bil: CTR-2016
- Namn: Saud Omerovic
Honda hänger inte med mot konkurenterna helt enkelt i någon klass!Antonio skrev:OT:
Nya FN2 med diff är snabbare än gammla FN2 runt banan bara 1,4s och det räcker inte mot konkurenter. FN2 är slösast på banan jämfört mot andra bilar i klassen och Honda bordde göra något åt det,men jag är inte förvånad att Honda gör en sån groda och släpper FN2 med 1hk extra och 150kg i ryggsäcken. Likadant dom släppte ATR 99 och efteråt släpper dom Accord med 190hk och man måste lägga pengar som en tok på den att den ska gå någorlunda bra.Man blir så besviken på Honda! Alla Hondas bilar som är bra stannar i Japan,vi i Europa får bara halvdanna modeler?!
Det känns så att Honda inte lyssnar på sin trogna kundkrets som uppskattar aktiv körning,stort varning att Honda är på väg att bli som Toyota?
Jag personligen hade köpt mig Mazda mps förre en FN2 alla dagar i veckan fast jag älskar Honda. Honda har inte har släppt en enda rolig modell sen EP3 och S2k riktigt pinsamt!
Saud Omerovic
Civic Type R - 2016
Civic 1.6 - 2014
Här kommer en riktig geting bland Hot hatcharna.
Alfa MiTo GTA. Bilen är alltså i B-segmentet och skall gämföras med Corsa/Polo etc.
1,8 liters turbo på 240 hk. Glädjande att man har jobbat hårt med vikten (mycket kolfiber & alu)
Tycker den var riktigt riktigt jä-la läcker.
Prestanda etc släpps vid Genevésalongen.
<a href="http://www.km77.com/00/alfa/proto/mito_gta/2009/g01.asp" target="_blank">http://www.km77.com/00/alfa/proto/mito_ ... g01.asp</a>
Alfa MiTo GTA. Bilen är alltså i B-segmentet och skall gämföras med Corsa/Polo etc.
1,8 liters turbo på 240 hk. Glädjande att man har jobbat hårt med vikten (mycket kolfiber & alu)
<a href="http://www.km77.com/00/alfa/proto/mito_gta/2009/g01.asp" target="_blank">http://www.km77.com/00/alfa/proto/mito_ ... g01.asp</a>
Antonio Pozzi
- JDM-Junior
- Bil: CW EP3
- Namn: Aldin Kuric
EP3 såklart, tycker att allting är bättre med den jämfört med FN2.
JDM - all day, every day
- David Lundin
- Namn: David Lundin
Jag är skeptisk, har Alfa lyckats med något förutom designen på någon ny bil alls på sistone?Antonio skrev:Här kommer en riktig geting bland Hot hatcharna.
-
PhR34k

- Bil: Honda Civic Type R
- Namn: Rustem Cures
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 30 times
- Kontakt:
EP3 is the shit! Vilken dag somhelst så kan jag möta en utav er med en FN2 o visa er hur man dammar ner en FN2 riktigt snabbt!
Honda Civic Type R
EP3 Injen, Buddyclub Spec, Pioneer, Gas, Sparco, H&R, DC Sports, Hondata, Jackson Racing
FN2 Grand Prix, Milltek
FK2 JRM Stage 3
FK8
S2000 Track/Street
EP3 JDMracing optimerad
Honda E Advance
Civic Si Mugen Bride, APR,
FK8
EP3 Injen, Buddyclub Spec, Pioneer, Gas, Sparco, H&R, DC Sports, Hondata, Jackson Racing
FN2 Grand Prix, Milltek
FK2 JRM Stage 3
FK8
S2000 Track/Street
EP3 JDMracing optimerad
Honda E Advance
Civic Si Mugen Bride, APR,
FK8
- Joakim Olsson
- Bil: S2000
- Namn: Joakim Olsson
Jo, en sån minibuss hade jag också haft gömd i garaget tills dammet lagt sig... 
Skämt åsido... efter att äntligen fått prova en FN2 ordentligt så tycker jag såhär:
Bankörning - EP3
Allt annat - FN2
Skämt åsido... efter att äntligen fått prova en FN2 ordentligt så tycker jag såhär:
Bankörning - EP3
Allt annat - FN2
-
M Scotte
- Namn: Martin Scotte
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 36 times
- Kontakt:
Är det sant Jocke? Hur lyckades du med den manövern?
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
- Joakim Olsson
- Bil: S2000
- Namn: Joakim Olsson
Är osäker på hur det gick till, men har nu förmånen att köra en sådan till vardags under en period...
- NitraM
- Bil: Cr-v Gen 1 / CRX gen 1 / EE9
- Namn: Martin Augustsson
- Has thanked: 134 times
- Been thanked: 86 times
jag röstade på ep3:an. då jag tycker den är snyggare, skönare att köra, lättare att få riktigt sexig osv.
angående stolarna så går det ju alltid att köpa fn2 stolar och stoppa i ep3:an
angående stolarna så går det ju alltid att köpa fn2 stolar och stoppa i ep3:an
Martin Augustsson
Privat: 0735-325213
Inköpsansvarig på Nya Allbilskroten
- Blitzwing

- Bil: FK7 1,5T Sport plus
- Namn: Robin Persson
- Has thanked: 67 times
- Been thanked: 53 times
Röstade på FN2 och det kanske kan bero på att jag faktiskt äger en sådan, men å andra sidan har jag ju inte kört en EP3 så ja...
FN2'an passar mig riktigt bra iaf.
FN2'an passar mig riktigt bra iaf.
Robin Persson |