Jag tycker att både jag och länkarmen har blivit slagna gula och blå, men det är väl bara att fortsätta antar jag, suck!
Stressmek är det bästa meket, uppenbarligen
Jag hade inte varit i garaget sen nyår innan början på april, och nu är jag där varje ledig stund.
Lite otaktiskt, men man lär sig mycket i nöd
Nix fick bara beröm av besiktnings killen att jag hade varit noggran med vaddering
och att jag hade klätt taket med gummi lister
också på peka han att det snart var dax att byta höger strålkastare då reflektor börja bli dålig
men det är nästa års bekymmer
så nu skall s80 lådan på plats och katen av
<!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Peter Israelsson<!--sizec--></span><!--/sizec-->
Klågerup ( skåne)
<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Södervidinge.se<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->
ERC <a href="http://www.sodervidinge.se/" target="_blank">Visit My Website</a>
SS 1,24,69
Dani skrev:Som Scotte säger, slå på armen runt där kulleden sitter så ska det lossna.
Nu har jag varit nere i garaget i tre timmar och slitit i den där jäääävla länkarmen utan att komma någonvart. Börjar tappa lusten lite nu, fyfan. :wallbash:
M Scotte skrev:Magnus bil provkörd: Check
M-Gs bil, mappning enda som är kvar: Check
Min egen bil inte ens påbörjad: Check
Trailer till Accorden: Check
Peters bil. Typbesiktning: I morgon Check
Mattias bil helt redo och typad med bur: Check
Regges bil mappad och klar: Check
Peter har fått sin FN2: Check
Martin slutar halv fem på måndag: Check också!!!!!!
Glömde du inte några :wacko:
Senast redigerad av YASH den 27 april 2007, 08:53, redigerad totalt 1 gånger.
Magnus VT besiktigad, 2:a på bromsslangar fram, saknades fäste på dämparen.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Alternativt sätta in ett bräckjärn mellan spindeln och länkarnmen och bända hårt samtidigt som kompis/garagegranna slåt på sidan på länkarmen, då brukar grejerna slinka bort efter ett par slag. Annars scottes metod, fast med en tunn träbit som mellanlägg.
Koffe skrev:var det inte nån som nämde det kvällen bilen startades
Jojomen, men då ingen tid eller möjlighet fanns, så chansade jag.
Senast redigerad av M Scotte den 27 april 2007, 17:59, redigerad totalt 1 gånger.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
fick tag på ett bälte och har monterat det.
så nu är bilen klar för banan.
vad tror ni med avgassystemet grenrör 4 till 1 kattersättare + dämpare + japsdämpare klara den db 95???
krister johannesson
civic vt -91 renovering på g
Toyota Prius -09
i don`t believe in heaven,and i don´t believe in hell
as a place with flames were people are having eternal pain.
i believe in a place i call "beyond"
M Scotte skrev:<!--quoteo(post=398422:date=27 Apr 2007, 15:12:20:name=Koffe)--><div class='quotetop'>CITERA(Koffe @ 27 Apr 2007, 15:12:20) [snapback]398422[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->var det inte nån som nämde det kvällen bilen startades
Jojomen, men då ingen tid eller möjlighet fanns, så chansade jag.
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
krister skrev:fick tag på ett bälte och har monterat det.
så nu är bilen klar för banan.
vad tror ni med avgassystemet grenrör 4 till 1 kattersättare + dämpare + japsdämpare klara den db 95???
Kan bli tufft, original grenrör dämpar ljudet en del, samma med kat.en som jag tycker dämpar mest. Med plugg borde du iaf klara det så ta med den för säkerhets skull eftersom du bytt till extraktor och kat.ersättare.
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538 *Speedy Gonzales On The Run* Honda Civic Type-R GT FK2 2015 Honda CRV 2.2D 2014