11:e September. Vad hände egentligen?
Tror dem syftar mer på Pentagon andno. Inte WTC.
// Johan Strömqvist
ÖSK/Linköping
ÖSK/Linköping
<!--QuoteBegin-andno+7 Sep 2004, 22:31:35--><div class='quotetop'>QUOTE(andno 4 7 Sep 2004, 22:31:35)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Någon som har sett något flygplan i WTC?
Man såg dom flyga in i byggnaden.
Visst, men det kan ju vara en synvilla!?
Illusion kallas det visst.
Lägg ner!<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Haha, undra vem som e snille [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img] som esset sa, det var pentagon vi snackar om inte WTC. Vill du inte vara med att snacka om det så visst, var inte det. Men vi vill snacka om det så då kan man kanske slippa bli hånad?
Haha, undra vem som e snille [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img] som esset sa, det var pentagon vi snackar om inte WTC. Vill du inte vara med att snacka om det så visst, var inte det. Men vi vill snacka om det så då kan man kanske slippa bli hånad?
// Daniel Schneider, CRX Vtec 91
<!--QuoteBegin-Krister+7 Sep 2004, 22:18:16--><div class='quotetop'>QUOTE(Krister 4 7 Sep 2004, 22:18:16)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-danne844+7 Sep 2004, 22:08:37--><div class='quotetop'>QUOTE(danne844 4 7 Sep 2004, 22:08:37)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-Krister+7 Sep 2004, 21:33:12--><div class='quotetop'>QUOTE(Krister 4 7 Sep 2004, 21:33:12)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--> Danne: Jag är inte riktigt med på vad man skall vara källkritisk mot...?<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Jo menar att många här tror inte det som amerikansk media skrivit, att det VAR ett flygplan osv. Tycker man kan vara lika skeptisk mot denna sidan då? Om inte mer skeptisk? <!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Kanske för att det inte syns några flygplan på nåt kort man sett...
Så vad på denna sidan skall man ifrågasätta? <!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
För varje bild du ser på denna sidan finns det säkerligen andra bilder där det ligger ett flygplan utanför, det kan vara en annan sida av pentagon tex där det skett en explosion, vad som helst. Man kanske inte ska lyssna på allt man hör på nyheterna, men det betyder inte att man ska tro på det som står på internet heller [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img]
Jo menar att många här tror inte det som amerikansk media skrivit, att det VAR ett flygplan osv. Tycker man kan vara lika skeptisk mot denna sidan då? Om inte mer skeptisk? <!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Kanske för att det inte syns några flygplan på nåt kort man sett...
Så vad på denna sidan skall man ifrågasätta? <!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
För varje bild du ser på denna sidan finns det säkerligen andra bilder där det ligger ett flygplan utanför, det kan vara en annan sida av pentagon tex där det skett en explosion, vad som helst. Man kanske inte ska lyssna på allt man hör på nyheterna, men det betyder inte att man ska tro på det som står på internet heller [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img]
<!--QuoteBegin-andno+7 Sep 2004, 22:31:35--><div class='quotetop'>QUOTE(andno 4 7 Sep 2004, 22:31:35)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Någon som har sett något flygplan i WTC?
Ännu ett geniinlägg av dig Andno!
Inte fan klagar vi på dina topics och inlägg, om du inte vill diskutera kring saker så låt bli o läs istället!
Ännu ett geniinlägg av dig Andno!
Inte fan klagar vi på dina topics och inlägg, om du inte vill diskutera kring saker så låt bli o läs istället!
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Kör:
Danne: Hade det funnits bilder med flygplan utanför hade det kommit fram... men jag har inte sett ett enda och jag har sett nyhetssändningar från när det brinner i byggnaden och en massa sånt... och det finns inget plan med på bilderna utanför eller innanför... det är det som är konstigt.
Kör:
Kör:
<!--QuoteBegin-Krister+7 Sep 2004, 23:06:12--><div class='quotetop'>QUOTE(Krister 4 7 Sep 2004, 23:06:12)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Danne: Hade det funnits bilder med flygplan utanför hade det kommit fram... men jag har inte sett ett enda och jag har sett nyhetssändningar från när det brinner i byggnaden och en massa sånt... och det finns inget plan med på bilderna utanför eller innanför... det är det som är konstigt.<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Nä jag kan hålla med om att jag inte heller sett något plan faktiskt. Men har inte kollat runt? Men det ligger ju massor av bråte utanför pentagon, kan vi veta vad som är delar av ett plan?..och det är ju inte som om byggnaden "stoppar" planets framfart, kanske planet slogs till bitar nån 100 meter efter väggen vi ser? Det kan ju inte vi veta eftersom vi inte har någon som helst aning om vad som sker vid en sådan här krash. Och jag väljer att tro på att det var ett flygplan, eftersom jag inte ser någon anledning till att ljuga om det?
Nä jag kan hålla med om att jag inte heller sett något plan faktiskt. Men har inte kollat runt? Men det ligger ju massor av bråte utanför pentagon, kan vi veta vad som är delar av ett plan?..och det är ju inte som om byggnaden "stoppar" planets framfart, kanske planet slogs till bitar nån 100 meter efter väggen vi ser? Det kan ju inte vi veta eftersom vi inte har någon som helst aning om vad som sker vid en sådan här krash. Och jag väljer att tro på att det var ett flygplan, eftersom jag inte ser någon anledning till att ljuga om det?
Danne, om det funnits ett pland utanför, hade inte pentagon varit j*vligt noga med att visa upp bilder på det då?
Vi snackar om landet som sålde stridspetsar till fanatiska motståndsmän i afghanistan och startade kupper i sydamerika för pengarna de fick som betalning.
Vi snackar om landet som sålde stridspetsar till fanatiska motståndsmän i afghanistan och startade kupper i sydamerika för pengarna de fick som betalning.
Senast redigerad av Charly den 8 september 2004, 06:37, redigerad totalt 1 gånger.
Medlem 427
Danne: Tycker det är lite dumt att sitta o skriva sånt om du inte ens är så pass intresserad av hur saker hänt och hur byggnaden är byggd. Kan säga att det var ungefär 20m in i byggnaden som blev förstört just på grund av att de hade påbörjat sitt arbete med att förstärka fasaden inklusive glasen just på det ställe där detta hände.
Och bråte... sure... men du döljer inte ett stort kommersiellt plan med lite bråte... no way. Har du nånsin varit på Arlande eller nån annan flygplats o sett hur stora dessa saker är?
Och bråte... sure... men du döljer inte ett stort kommersiellt plan med lite bråte... no way. Har du nånsin varit på Arlande eller nån annan flygplats o sett hur stora dessa saker är?
Kör:
Kör:
<!--QuoteBegin-Charly+8 Sep 2004, 05:36:30--><div class='quotetop'>QUOTE(Charly 4 8 Sep 2004, 05:36:30)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Danne, om det funnits ett pland utanför, hade inte pentagon varit j*vligt noga med att visa upp bilder på det då?
Vi snackar om landet som sålde stridspetsar till fanatiska motståndsmän i afghanistan och startade kupper i sydamerika för pengarna de fick som betalning.<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Jag har inte letat efter bilder? Kanske finns? Det lär ju dock inte finnas på denna sidan eftersom de säger att där inte var något flygplan.
Vi snackar om landet som sålde stridspetsar till fanatiska motståndsmän i afghanistan och startade kupper i sydamerika för pengarna de fick som betalning.<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Jag har inte letat efter bilder? Kanske finns? Det lär ju dock inte finnas på denna sidan eftersom de säger att där inte var något flygplan.
<!--QuoteBegin-Krister+8 Sep 2004, 08:12:57--><div class='quotetop'>QUOTE(Krister 4 8 Sep 2004, 08:12:57)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Danne: Tycker det är lite dumt att sitta o skriva sånt om du inte ens är så pass intresserad av hur saker hänt och hur byggnaden är byggd. Kan säga att det var ungefär 20m in i byggnaden som blev förstört just på grund av att de hade påbörjat sitt arbete med att förstärka fasaden inklusive glasen just på det ställe där detta hände.
Och bråte... sure... men du döljer inte ett stort kommersiellt plan med lite bråte... no way. Har du nånsin varit på Arlande eller nån annan flygplats o sett hur stora dessa saker är?<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Ja tyck du det är dumt om du nu vill, jag har lika stor rätt att säga vad jag tycker och tror som alla andra här. Och kan ju säga att jag säkerligen inte är ensam om att inte veta "hur" pentagon är uppbyggt. Vad vet du själv om det? Tänker inte tro att allt som sagts om krachen är en lögn bara för att en Internetsida säger det. Jag kräver mer än detta "mycket svaga" bevis faktiskt. Gick in på en svensk nyhetssida och hittade denna bilden från deras repotage om ämnet. Tycker inte denna bilden är lika "mild" som de andra faktiskt, och det är enormt mycket bråte som brinner på denna bilden också. DU är ingen speciallist inom detta, och jag är sannerligen inte det heller. Och jag tror inte varken du eller jag kommer ändra uppfattning om det vi tror, vad vi än säger till varandra?
Och bråte... sure... men du döljer inte ett stort kommersiellt plan med lite bråte... no way. Har du nånsin varit på Arlande eller nån annan flygplats o sett hur stora dessa saker är?<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Ja tyck du det är dumt om du nu vill, jag har lika stor rätt att säga vad jag tycker och tror som alla andra här. Och kan ju säga att jag säkerligen inte är ensam om att inte veta "hur" pentagon är uppbyggt. Vad vet du själv om det? Tänker inte tro att allt som sagts om krachen är en lögn bara för att en Internetsida säger det. Jag kräver mer än detta "mycket svaga" bevis faktiskt. Gick in på en svensk nyhetssida och hittade denna bilden från deras repotage om ämnet. Tycker inte denna bilden är lika "mild" som de andra faktiskt, och det är enormt mycket bråte som brinner på denna bilden också. DU är ingen speciallist inom detta, och jag är sannerligen inte det heller. Och jag tror inte varken du eller jag kommer ändra uppfattning om det vi tror, vad vi än säger till varandra?
Danne: Jag är en hängiven discoverytittare... där har det varit åtskilliga dokumentärer om WTC och Pentagon, före och efter kraschen. På bilden du postade nu så borde man utan tvekan se stjärtpartiet av ett plan för ok att det brinner mycket men det gör det inte så långt bak på ett plan. Och så som Pentagon är uppbyggd så kommer inte ett plan särskilt långt in i byggnaden. Det är DET som är så konstigt med bilderna man sett efter det som hänt.
Det jag tyckte var dumt skrivet av dig var att du skriver att du inte är särskilt insatt, du har inte läst särskilt mycket om det men ändå kommer du och ifrågasätter det folk skriver... tss tss
Det jag tyckte var dumt skrivet av dig var att du skriver att du inte är särskilt insatt, du har inte läst särskilt mycket om det men ändå kommer du och ifrågasätter det folk skriver... tss tss
Kör:
Kör:
<!--QuoteBegin-danne844+7 Sep 2004, 23:16:22--><div class='quotetop'>QUOTE(danne844 4 7 Sep 2004, 23:16:22)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Krister+7 Sep 2004, 23:06:12--><div class='quotetop'>QUOTE(Krister 4 7 Sep 2004, 23:06:12)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--> Danne: Hade det funnits bilder med flygplan utanför hade det kommit fram... men jag har inte sett ett enda och jag har sett nyhetssändningar från när det brinner i byggnaden och en massa sånt... och det finns inget plan med på bilderna utanför eller innanför... det är det som är konstigt.<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Nä jag kan hålla med om att jag inte heller sett något plan faktiskt. Men har inte kollat runt? Men det ligger ju massor av bråte utanför pentagon, kan vi veta vad som är delar av ett plan?..och det är ju inte som om byggnaden "stoppar" planets framfart, kanske planet slogs till bitar nån 100 meter efter väggen vi ser? Det kan ju inte vi veta eftersom vi inte har någon som helst aning om vad som sker vid en sådan här krash. Och jag väljer att tro på att det var ett flygplan, eftersom jag inte ser någon anledning till att ljuga om det? <!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
sen när har amerikanarna gjort sig kända för att tala sanning!?.
Nä jag kan hålla med om att jag inte heller sett något plan faktiskt. Men har inte kollat runt? Men det ligger ju massor av bråte utanför pentagon, kan vi veta vad som är delar av ett plan?..och det är ju inte som om byggnaden "stoppar" planets framfart, kanske planet slogs till bitar nån 100 meter efter väggen vi ser? Det kan ju inte vi veta eftersom vi inte har någon som helst aning om vad som sker vid en sådan här krash. Och jag väljer att tro på att det var ett flygplan, eftersom jag inte ser någon anledning till att ljuga om det? <!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
sen när har amerikanarna gjort sig kända för att tala sanning!?.
Patrik Johnson.
ACCORD så klart!!!
ACCORD så klart!!!
tänkte säga min mening i detta här.
ett sånt plan väger ca 100 ton! och när det kraschade i pentagon körde den inte under 500km/h. de finns ingen byggnad som kan tåla en sådan smäll. så man bör inte kunna se några delar av planet. för de mesta lär vara förstört. om man sen letar upp några bilder kan man se alla tusen literna bränsle som åkt ut över hela taket o brunnit. även vilket enormt hål de va i byggnaden.
Edit: sen de här me bilder på internet. den sidan han länka till visar bara dem bilderna där de bevisar de dem tror på. prova gärna google, o gå in på dem sidorna som e från ett halvår efter händelsen. dem berättar nog mest sanning. de här är något som nån hittat på nu 3 år efter.
ett sånt plan väger ca 100 ton! och när det kraschade i pentagon körde den inte under 500km/h. de finns ingen byggnad som kan tåla en sådan smäll. så man bör inte kunna se några delar av planet. för de mesta lär vara förstört. om man sen letar upp några bilder kan man se alla tusen literna bränsle som åkt ut över hela taket o brunnit. även vilket enormt hål de va i byggnaden.
Edit: sen de här me bilder på internet. den sidan han länka till visar bara dem bilderna där de bevisar de dem tror på. prova gärna google, o gå in på dem sidorna som e från ett halvår efter händelsen. dem berättar nog mest sanning. de här är något som nån hittat på nu 3 år efter.
Senast redigerad av Mr_x den 13 september 2004, 01:41, redigerad totalt 1 gånger.
Robert Axgart
Mr X, har du sett dokumentären på Discovery... var inte särskilt mycket av huset som blev förstört... tack vare att de börjat ett arbete med att säkra pentagon... och det var just den delen som de börjat jobba med som tog smällen... hmm... varför tog "planet" just där?
Kör:
Kör:
MUSLIMERNA GJORDE DET, MUSLIMERNA !!! AFRAM O HASSAD O HANS POLARE !!!!! MUSLIMERNA !! KONSPIRATION, KORANEN äR ETT FLYYGGPLANN !"!"!!!!==!=!=!=!=!=!
ALE ASCBHAR !!!O"#I=?)?=)
ALE ASCBHAR !!!O"#I=?)?=)
// Johan Strömqvist
ÖSK/Linköping
ÖSK/Linköping
flåt fick ett anfall.
// Johan Strömqvist
ÖSK/Linköping
ÖSK/Linköping