A.L.S. Race #3

Här diskuterar vi kommande träffar och event, även bankörningar.
Användarvisningsbild
Micke 16v
Bil: Honda Civic
Namn: Mikael Haraldsson

vi får se ! beror lite på lixom och du mistertrixx vet varför ju <!--emo&:whip:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/whip.gif[/img]<!--endemo-->
0736316013
TriXiE77
Bil: Bilbytarkungen
Namn: Mikael Fröjdfeldt

I know mista.. hoppas på vädergudarna.. ser lite bättre ut i prognoserna nu... 12 grader och risk för regn är de nu.. annars får man va glad för den kebab man får.. <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
073-9034221
Medlemnr: 595
The "trixiewatch" - no of hondas owned: 80
The "malcolmbattle" - EF:16 EG:21 Delsol:9 EK:9 EP:7

KEBAB !! <!--emo&:wub:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wub.gif[/img]<!--endemo-->
0736316013
Martina

haha...jadu Micke om d inte regnar får du allt komma! Jag har ju lovat å köra fast jag säkert kommer torska mot varenda en så då får du gö mig sällskap <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->

haha...Kebabomaner!!! <!--emo&:prop:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/prop.gif[/img]<!--endemo-->
Martina Karlsson

Fd ----> MsTriXiE

Svart Civic hb ESI -93
Användarvisningsbild
Micke 16v

Ja kommer <!--emo&:wohow:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wohow.gif[/img]<!--endemo--> va görs ikväll ?
Ska vi äta en pizza kanske och öva lite starter <!--emo&:whistling:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/whistling.gif[/img]<!--endemo-->
0736316013
Martina

Micke16v - visst d vore skitskoj jue <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo--> Jag ska till e-tuna ikväll å vi ska fixa lite mer på min bil så den slipper låta som den håller på smäller sönder när man gasar lite <!--emo&:prop:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/prop.gif[/img]<!--endemo-->
Du är välkommen...snacka skit, meka, käka kebab å öva lite starter...hur låter d?? <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->

See ya!! <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
Martina Karlsson

Fd ----> MsTriXiE

Svart Civic hb ESI -93
Användarvisningsbild
Micke 16v

<!--QuoteBegin-MsTriXiE+26 May 2006, 13:01:09--><div class='quotetop'>QUOTE(MsTriXiE 4 26 May 2006, 13:01:09)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Micke16v - visst d vore skitskoj jue  <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->  Jag ska till e-tuna ikväll å vi ska fixa lite mer på min bil så den slipper låta som den håller på smäller sönder när man gasar lite  <!--emo&:prop:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/prop.gif[/img]<!--endemo-->
Du är välkommen...snacka skit, meka, käka kebab å öva lite starter...hur låter d??  <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->

See ya!!  <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]289281[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

mistertrixx hade massor att göra idag så jag fick inte komma o leka med er ikväll <!--emo&:crybaby:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/crybaby.gif[/img]<!--endemo-->

men imorrn kan du o ja ha kul på strippen <!--emo&:boxing:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/boxing.gif[/img]<!--endemo--> om vädret tillåter <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
0736316013
Malkolm
Bil: TEN second car!
Namn: Malkolm Roth
Has thanked: 31 times
Been thanked: 23 times

Jo, vad tror ni om vädret i kväll?
Just nu är det riktigt mörka moln över Hallstahammar iallafall...
Malkolm

Synd att jag kom dit så sent så att jag missade förarmötet, hade varit riktigt skoj att kört ikväll nu när det vart så jäkla många Hondor här! <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->

Posta gärna bilder från kvällen i denna tråd (mina blev så suddiga..):
<a href='http://www.hondaklubben.com/forum/index ... opic=28049' target='_blank'>http://www.hondaklubben.com/forum/index ... c=28049</a>
Ejan
Bil: Ford Fiesta 2010
Namn: Erik Leander

Arrangörerna ska ha ett stort tack för en trevlig kväll <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo--> och sen jäkligt kul att det kom så många hondor också ! tror vi var 12st av 55 bilar <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
------------------------------------------
1999 Honda Integra Type R - 208bhp - SÅLD
------------------------------------------
Kör numera Ford Fiesta ST´05
dannne

Förbannat bra evenemang! Hur kul som helst!

MEN - man kanske ska ha lite större avstånd mellan Burnplattan och starten så starten inte behöver bli så plaskig <!--emo&:oops:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/oops.gif[/img]<!--endemo-->

Säger än en gång att det var ett mycket bra evenemang...schysst musik å schyssta bilar.

Kommer lätt nästa gång!!!!
Daniel Hammerin
Användarvisningsbild
Xchai
Bil: Crx vt 32psi
Namn: Wanchai Kampha Gustafsson

Japp väldit bra race,synd bara att jag missade körningen <!--emo&:crybaby:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/crybaby.gif[/img]<!--endemo-->

Den gula NSX var bara för snygg <!--emo&:wub:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wub.gif[/img]<!--endemo-->
Tack till
XLR8Performance
Jane @ Queen of tools
PPF

Tunnis aka Glad
Simon,mm
Armin

<!--QuoteBegin-dannne+28 May 2006, 12:04:44--><div class='quotetop'>QUOTE(dannne @ 28 May 2006, 12:04:44)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Förbannat bra evenemang!  Hur kul som helst! 

MEN -  man kanske ska ha lite större avstånd mellan Burnplattan och starten så starten inte behöver bli så plaskig    <!--emo&:oops:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/oops.gif[/img]<!--endemo--> 

Säger än en gång att det var ett mycket bra evenemang...schysst musik å schyssta bilar.

Kommer lätt nästa gång!!!!
[right][snapback]290080[/snapback][/right]

tackar så mkt, vi märkte också att det vart rätt kasst grepp senare då vattnet drogs med bilarna.. problemet var att för mkt vatten kastades ut.. nästa gång kommer vi att ha burnouten längre bak.

tack för att honda-crew kom!

armin
vsc.nu
Armin Avdic
Röd 205GTI Mi16
<a href='http://www.vsc.nu' target='_blank'>Vsc.nu Västerås Streetracing</a>
Decson

Decson - MsTrixxie 1-0 =)
Decson - silverröd ctr 0-1 klar förslust
Decson . vo*host*lvo TURBO 0-1 ledde i 190meter...
Decson - Barre itr 0-1 tog starten oväntat och ledde 100m?
Decson - supra mk3 1-2 vann första klart, förlorade 2 med en hårsmån, väldigt jämna race, trots grävlingdrift med kassa allvädersdäck mot rwd med M/T slicks

Kanonkväll!
David Ericson
Honda Accord Type-R -00
Volvo 740 Turbo -90 leksak
Martina

Hur kul som helst <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> Synd bara att skiten gick sönder <!--emo&:ranting:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/ranting.gif[/img]<!--endemo--> men men..nu är pärlan hel igen å ser fram emot nästa körning å hoppas på ÄNNU fler Hondor <!--emo&:wohow:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wohow.gif[/img]<!--endemo-->

hmm...skulle absolut inte torskat mot din accord type R där <!--emo&:ranting:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/ranting.gif[/img]<!--endemo-->
Förbannat taskig start <!--emo&:oops:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/oops.gif[/img]<!--endemo-->
Får skylla på att d va första å man räknade ju inte direkt me att d skulle va såå blött som d va <!--emo&:oops:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/oops.gif[/img]<!--endemo-->

Revansch nästa gång??? <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->

Micke 16V - Tack för en kul kväll fast d bara blev ett race <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Låg före dig hela vägen tills skiten gick sönder <!--emo&:prop:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/prop.gif[/img]<!--endemo--> *jävlas*
Martina Karlsson

Fd ----> MsTriXiE

Svart Civic hb ESI -93
Lynette
Namn: Lynette Berggren

Synd man inte kunne dra en repa eller två..

aja stod för mest läkage å skitigast bil iaf!

Edit: Spec från tjejens konto..
Senast redigerad av Lynette den 29 maj 2006, 13:42, redigerad totalt 1 gånger.
Lynette Berggren
TriXiE77
Bil: Bilbytarkungen
Namn: Mikael Fröjdfeldt

nästa gång ska jag f-n också köra.. grr.... <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
073-9034221
Medlemnr: 595
The "trixiewatch" - no of hondas owned: 80
The "malcolmbattle" - EF:16 EG:21 Delsol:9 EK:9 EP:7

<!--QuoteBegin-MsTriXiE+29 May 2006, 10:54:07--><div class='quotetop'>QUOTE(MsTriXiE @ 29 May 2006, 10:54:07)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Hur kul som helst  <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> Synd bara att skiten gick sönder  <!--emo&:ranting:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/ranting.gif[/img]<!--endemo-->  men men..nu är pärlan hel igen å ser fram emot nästa körning å hoppas på ÄNNU fler Hondor  <!--emo&:wohow:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wohow.gif[/img]<!--endemo-->

hmm...skulle absolut inte torskat mot din accord type R där  <!--emo&:ranting:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/ranting.gif[/img]<!--endemo-->
Förbannat taskig start  <!--emo&:oops:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/oops.gif[/img]<!--endemo-->
Får skylla på att d va första å man räknade ju inte direkt me att d skulle va såå blött som d va  <!--emo&:oops:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/oops.gif[/img]<!--endemo-->   

Revansch nästa gång???  <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->

Micke 16V - Tack för en kul kväll fast d bara blev ett race  <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> 
Låg före dig hela vägen tills skiten gick sönder  <!--emo&:prop:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/prop.gif[/img]<!--endemo-->  *jävlas*
[right][snapback]290558[/snapback][/right]

Nog kan vi köra igen allt, alltid kul att vinna <!--emo&:P-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/tongue.gif[/img]<!--endemo--> *måste passa på att njuta av vinsten och vara urusel vinnare när man för en gångs skull kan =)*
Vet inte vad som gick "fel" för mig men jag fick till starterna skapligt bra hela kvällen.
Får se om jag kommer den 10'nde, men det är race i falun då med..
David Ericson
Honda Accord Type-R -00
Martina

<!--QuoteBegin-Decson+29 May 2006, 21:57:53--><div class='quotetop'>QUOTE(Decson @ 29 May 2006, 21:57:53)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-MsTriXiE+29 May 2006, 10:54:07--><div class='quotetop'>QUOTE(MsTriXiE @ 29 May 2006, 10:54:07)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Hur kul som helst  <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> Synd bara att skiten gick sönder  <!--emo&:ranting:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/ranting.gif[/img]<!--endemo-->  men men..nu är pärlan hel igen å ser fram emot nästa körning å hoppas på ÄNNU fler Hondor  <!--emo&:wohow:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wohow.gif[/img]<!--endemo-->

hmm...skulle absolut inte torskat mot din accord type R där  <!--emo&:ranting:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/ranting.gif[/img]<!--endemo-->
Förbannat taskig start  <!--emo&:oops:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/oops.gif[/img]<!--endemo-->
Får skylla på att d va första å man räknade ju inte direkt me att d skulle va såå blött som d va  <!--emo&:oops:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/oops.gif[/img]<!--endemo-->   

Revansch nästa gång???  <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->

Micke 16V - Tack för en kul kväll fast d bara blev ett race  <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> 
Låg före dig hela vägen tills skiten gick sönder  <!--emo&:prop:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/prop.gif[/img]<!--endemo-->  *jävlas*

Nog kan vi köra igen allt, alltid kul att vinna <!--emo&:P-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/tongue.gif[/img]<!--endemo--> *måste passa på att njuta av vinsten och vara urusel vinnare när man för en gångs skull kan =)*
Vet inte vad som gick "fel" för mig men jag fick till starterna skapligt bra hela kvällen.
Får se om jag kommer den 10'nde, men det är race i falun då med..
[right][snapback]291018[/snapback][/right]

Klart du ska komma igen <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> Måste måste måste ju få en revasch omgång jue å jämna ut resultaten lite <!--emo&:prop:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/prop.gif[/img]<!--endemo-->
Martina Karlsson

Fd ----> MsTriXiE

Svart Civic hb ESI -93
Decson

<!--QuoteBegin-MsTriXiE+30 May 2006, 10:48:57--><div class='quotetop'>QUOTE(MsTriXiE @ 30 May 2006, 10:48:57)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->

Klart du ska komma igen  <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->  Måste måste måste ju få en revasch omgång jue å jämna ut resultaten lite  <!--emo&:prop:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/prop.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]291181[/snapback][/right]

tss.. såg filmen igår och det såg ut som du hade starten lite innan jag kom iväg.
Men nu ska jag till mekonomen och inhandla lite redline mtl, har börjat skrapa när jag lägger i femman <!--emo&:crybaby:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/crybaby.gif[/img]<!--endemo-->
Längtar tills jag får fram andra bilen och får testa lite också =)
Vad vart det för fel på din? och hände det nåt med Barres itr?
David Ericson
Honda Accord Type-R -00
Martina

<!--QuoteBegin-Decson+30 May 2006, 15:14:59--><div class='quotetop'>QUOTE(Decson @ 30 May 2006, 15:14:59)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-MsTriXiE+30 May 2006, 10:48:57--><div class='quotetop'>QUOTE(MsTriXiE @ 30 May 2006, 10:48:57)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->

Klart du ska komma igen  <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->  Måste måste måste ju få en revasch omgång jue å jämna ut resultaten lite  <!--emo&:prop:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/prop.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]291181[/snapback][/right]

tss.. såg filmen igår och det såg ut som du hade starten lite innan jag kom iväg.
Men nu ska jag till mekonomen och inhandla lite redline mtl, har börjat skrapa när jag lägger i femman <!--emo&:crybaby:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/crybaby.gif[/img]<!--endemo-->
Längtar tills jag får fram andra bilen och får testa lite också =)
Vad vart det för fel på din? och hände det nåt med Barres itr?
[right][snapback]291338[/snapback][/right]

Ja men d va ju bara för att min bil e så mkt bättre <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> haha närå..men jag spann hela ettan å så fick jag (klantarsel) i 2:an på 3000 varv <!--emo&:blink2:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/blink2.gif[/img]<!--endemo--> riktigt dutkigt lr hur <!--emo&:prop:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/prop.gif[/img]<!--endemo-->

Jo d va en slang som lossna...lr rättare sagt kylarslanganslutningen hoppa ur insuget <!--emo&:annoyed:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/annoyed.gif[/img]<!--endemo--> troligen har det blivit skadat innan på nå sätt så d inte höll tätt.
Såg dessutom när vi börja skruva att 3 av 4 muttrar till spjällhuset vibrerat bort <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->

Jo barre blev tydligen påkörd bakifrån och kastades in mellan vajerräcket och bilen framför. Ingen fara me honom vad det lät men blir väl billös ett tag....
Martina Karlsson

Fd ----> MsTriXiE

Svart Civic hb ESI -93
Användarvisningsbild
Micke 16v

<!--QuoteBegin-MsTriXiE+29 May 2006, 10:54:07--><div class='quotetop'>QUOTE(MsTriXiE @ 29 May 2006, 10:54:07)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Micke 16V - Tack för en kul kväll fast d bara blev ett race  <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> 

Haha, ja du fick ett rejält försprång men ja han käka opp dej till slut <!--emo&:))-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/w00t2.gif[/img]<!--endemo-->
4000 var inget bra startvarv på den där banan <!--emo&:(-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img]<!--endemo-->

Såg du mina starter sen när ja halvera startvarvet <!--emo&:shock1:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/shock1.gif[/img]<!--endemo--> då kom ja iväg fint
Räckte ju iaf. till att spöa den där Cupran <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
Men S**b jäkeln var för vass <!--emo&:whip:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/whip.gif[/img]<!--endemo-->

Var ju verkligen inspirerande att under övningstimmen fajtas mot M3 och S2 <!--emo&:ranting:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/ranting.gif[/img]<!--endemo-->
(fast lite förvånad blev man då man höll skapligt jämt mot dom när ja väl fick greppet)

Mera rejs <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> f-n så skoj att träffa alla trevliga HPC:are igen <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
0736316013
Martina

Micke du kommer väl nästa gång <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo--> Postar info om det nu!!! <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
Martina Karlsson

Fd ----> MsTriXiE

Svart Civic hb ESI -93
Armin

<!--QuoteBegin--><div class='quotetop'>QUOTE</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Räckte ju iaf. till att spöa den där Cupran<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

den tog jag också!! <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Armin Avdic
Röd 205GTI Mi16
<a href='http://www.vsc.nu' target='_blank'>Vsc.nu Västerås Streetracing</a>
Malkolm

<!--QuoteBegin-Armin+30 May 2006, 23:01:54--><div class='quotetop'>QUOTE(Armin @ 30 May 2006, 23:01:54)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin--><div class='quotetop'>QUOTE</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Räckte ju iaf. till att spöa den där Cupran<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

den tog jag också!! <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]291666[/snapback][/right]

Haha, jag stod bredvid några grabbar som snackade på rätt ordentligt så det hördes högt och tydligt vad dem pratade om när du, Micke och Seaten körde mot varandra:

-Fy Fan vad det går!, sa den ena.
-Ja, fy fan va snabb Seaten är, den hängde ju nästan på Type Ren! <!--emo&:shock1:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/shock1.gif[/img]<!--endemo-->

Hehe, va rätt kul att höra <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Skriv svar