Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Snacktråden för ***Stockholmsfest a´la HPC Åland cruise***
Ni som undrar över om HPC festerna brukar vara skoj... frugan har hört talas om dem och är sjukt taggad inför resan... kanske säger en del. 
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Kör:
-
Mattias I
- Bil: Civic
- Namn: Mattias Ingvarsson
hehe ja hade det vart söndagen veckan efter så hade de vart riktigt bra
Nej men jag syftar på den 15e.. Jag paxar att Inte köra från sthlm till klamar 
Mattias Ingvarsson, Kalmar
Passat -16
Civic Ek
Tidigare Hondor:
Accord diesel -06
Aquatrax F12X -06
Aquatrax R12X -06
CBR1000RR -06
Civic EK3 -00
CBR 1000RR -04
CBR 929rr -00
Crx VT -91 [b]SS - 1,25,66[/b]
Del Sol Esi -93
Passat -16
Civic Ek
Tidigare Hondor:
Accord diesel -06
Aquatrax F12X -06
Aquatrax R12X -06
CBR1000RR -06
Civic EK3 -00
CBR 1000RR -04
CBR 929rr -00
Crx VT -91 [b]SS - 1,25,66[/b]
Del Sol Esi -93
-
Mattias Svensson
- Bil: Civic VEI
- Namn: Mattias Svensson
- Been thanked: 1 time
Har haft lite funderingar. Hur göra bäst för att ta sig till sthlm och sen hem. När man bor i oskarshamn.? köra för min del är inget alternativ. Buss kanske?
-
fredde199
- Namn: Fredrik Gustafsson
- Been thanked: 2 times
Åberg :det är Bingon som gäller... Går nog att Jonny kan haka på Steffo, Krister plus hans fru (aka min hemliga älskarinna), de har redan bokat bord där;)Åberg skrev:Jonny: du SKA med!! Jag ska höra med mormor vad gamla människor tycker om att göra så jag är förberedd på att underhålla dig på hemvägen också
Hpc 166
Sthlm divisionen
Sthlm divisionen
Man sku ju borda komma med och försvara de Åländska färgerna på Cinderella, och visa var skåpet skall stå.... :whistling:
Enda nackdelen är väl bara att man är tvungen att åka härifrån till Stockholm med båten först och sedan sitta med ölen i handen och vänta på er, blir en lång förfest :cheers:
Jag behöver inte ha så bråttom att boka då jag måste boka skillt och inte via HPC!
Men säkert dyker jag upp
Enda nackdelen är väl bara att man är tvungen att åka härifrån till Stockholm med båten först och sedan sitta med ölen i handen och vänta på er, blir en lång förfest :cheers:
Jag behöver inte ha så bråttom att boka då jag måste boka skillt och inte via HPC!
Men säkert dyker jag upp
Åland
<a href="http://www.garaget.org/?car=57554" target="_blank"><!--sizeo:14--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]<!--coloro:grey--><span style="color:grey"><!--/coloro-->Honda Civic<!--colorc--></span><!--/colorc--> Type-<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]<!--sizec--></span><!--/sizec--></a>
<!--fonto:Century Gothic--><span style="font-family:Century Gothic"><!--/fonto--><!--coloro:#808080--><span style="color:#808080"><!--/coloro-->Mugen Sportsuspension, Energy Suspension, OMP Fjäderbenstag, JDM krängare, Password JDM Valkuk med mera<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
<a href="http://www.garaget.org/?car=57554" target="_blank"><!--sizeo:14--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]<!--coloro:grey--><span style="color:grey"><!--/coloro-->Honda Civic<!--colorc--></span><!--/colorc--> Type-<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]<!--sizec--></span><!--/sizec--></a>
<!--fonto:Century Gothic--><span style="font-family:Century Gothic"><!--/fonto--><!--coloro:#808080--><span style="color:#808080"><!--/coloro-->Mugen Sportsuspension, Energy Suspension, OMP Fjäderbenstag, JDM krängare, Password JDM Valkuk med mera<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
Det skall jag göra!Steffo skrev:Se till att boka in Buffén kl 21 på hemresan i så fall PG!
Åland
Gött med folk som kommer!
Ni som tvekar, gör inte det. Jag stack på en HPC fest i Malmö utan att i stort sett känna ngn när jag var ny. Hade träffat 1 person innan tror jag som var där. Hade hur kul som helst och har flera av dom personerna som nära vänner idag. Och festa, det kan vi!
Ni som tvekar, gör inte det. Jag stack på en HPC fest i Malmö utan att i stort sett känna ngn när jag var ny. Hade träffat 1 person innan tror jag som var där. Hade hur kul som helst och har flera av dom personerna som nära vänner idag. Och festa, det kan vi!
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->070-64 64 377<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"
-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
- Steffo

- Bil: Pilot EX-L 2016
- Namn: Stefan Blixt
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 10 times
3 till, sedan får jag uppdatera min bokning till 40 pers istället. Bra uppslutning! Glöm inte att betala bara 
Det är ingen panik än, men jag vill inte att det ska bli någon panik heller eftersom jag personligen roddar med ekonomin för resan.
Det är ingen panik än, men jag vill inte att det ska bli någon panik heller eftersom jag personligen roddar med ekonomin för resan.
Stockholm
Honda Pilot EX-L AWD 2016
Kommer bli helt otroligt roligt, och man måste INTE supa skallen i atomer, huvudsaken är att man har så sjukt jävla roligt som det bara går (lite mer än lagom är bäst!)
Jag har inte träffat så många av er som anmält sig, men jag är övertygad om att vi kommer ha superroligt, ziggy är den jag känner bäst av de anmälda och jag kan lova att det är en galen jävel
Jag är supertaggad, jag vill åka nuuuuuuuuu!! 
Jag har inte träffat så många av er som anmält sig, men jag är övertygad om att vi kommer ha superroligt, ziggy är den jag känner bäst av de anmälda och jag kan lova att det är en galen jävel
Senast redigerad av Åberg den 9 december 2008, 21:25, redigerad totalt 1 gånger.
Team222
HPC IRC CREW, SWEDEN
HPC IRC CREW, SWEDEN
-
Mattias Svensson
Så där ja. Nu har vi anmält oss.
Jag känner ingen som ska åka. Förutom moose som jag snacka med idag för första gången.Verkar som det ska gå och ordna att jag och tjejen åker med de och de andra ifrån kalmar de skulle nog hyra en minibuss eller åka två bilar. Vet inte alls hur det blir:)
Så jag hoppas man blir välkommen och lär känna några nya:) Fiender vill ja inte ha. Det är bara jobbigt.
Åberg vi ligger på samma ålder;) Jag blir 21 i februari. Om du nu inte fyller i januari:P
Min tjej är nog yngst på resan iallafall...Säljer de jucie?:P
Jag känner ingen som ska åka. Förutom moose som jag snacka med idag för första gången.Verkar som det ska gå och ordna att jag och tjejen åker med de och de andra ifrån kalmar de skulle nog hyra en minibuss eller åka två bilar. Vet inte alls hur det blir:)
Så jag hoppas man blir välkommen och lär känna några nya:) Fiender vill ja inte ha. Det är bara jobbigt.
Åberg vi ligger på samma ålder;) Jag blir 21 i februari. Om du nu inte fyller i januari:P
-
fredde199
- Namn: Fredrik Gustafsson
- Been thanked: 2 times
Bra där Mattias!!
Vi är faktis snälla allihopa... vågar nog garantera att alla som hänger med kommer att ha sk*tskoj!!
Ang juice så kallas jag inte för intet för juicemannen bland gamlingarna på hpc...
Vi är faktis snälla allihopa... vågar nog garantera att alla som hänger med kommer att ha sk*tskoj!!
Ang juice så kallas jag inte för intet för juicemannen bland gamlingarna på hpc...
Hpc 166
Sthlm divisionen
Sthlm divisionen
-
Mattias Svensson
Heheh. var mest en pik emot min flickvän som fyller 20 den 26/7;) -09:P Då hon är för ung för alkohol *ler*fredde199 skrev:Bra där Mattias!!
-
Mattias Svensson
fredde199 skrev:hmmm undrar om man kan få ombord en juicemaskin på båten.... :cheers:
heheh:P :prop:
Alltid värt ett försök att få med maskinenfredde199 skrev:hmmm undrar om man kan få ombord en juicemaskin på båten.... :cheers:
Den har ett positivt intryck på dom flesta fester
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->070-64 64 377<!--colorc--></span><!--/colorc-->
-H-jdm- skrev:Så där ja. Nu har vi anmält oss.
Jag blev 21 i somras, så du är yngsta anmälda medlemmen nu
Team222
HPC IRC CREW, SWEDEN
HPC IRC CREW, SWEDEN
Hur tänker du nu???Åberg skrev:och man måste INTE supa skallen i atomer, huvudsaken är att man har så sjukt jävla roligt som det bara går (lite mer än lagom är bäst!)
Fredde: De har egen juicemaskin ombord...
Kör:
Kör:
hmmm det här låter kul.
Är det någon mer från Skåne som ska upp? Så vi kan samåka upp i så fall är jag med....
Steffo Edit* Flyttade tråden hit eftersom jag vill hålla anmälningstråden fri från annat än anmälingar.
Är det någon mer från Skåne som ska upp? Så vi kan samåka upp i så fall är jag med....
Steffo Edit* Flyttade tråden hit eftersom jag vill hålla anmälningstråden fri från annat än anmälingar.
Senast redigerad av cetv den 11 december 2008, 00:07, redigerad totalt 1 gånger.
Mattias Israelsson
www.sodervidinge.se
www.sodervidinge.se
- Steffo

- Bil: Pilot EX-L 2016
- Namn: Stefan Blixt
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 10 times
Jag ringde Viking idag och uppdaterade till 45 bokade istället för de 30 jag hade reserverat först.
Bring it on! Fortsätt boka så fyller vi båten med hondafolk!
Bring it on! Fortsätt boka så fyller vi båten med hondafolk!
Stockholm
fan att de är så långt upp
ingen från skåne som ska upp
?
Elvis
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
Hur tänker du nu???Krister skrev:<!--quoteo(post=518883:date=9 Dec 2008, 21:24:25:name=Åberg)--><div class='quotetop'>QUOTE(Åberg @ 9 Dec 2008, 21:24:25) <a href="index.php?act=findpost&pid=518883"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->och man måste INTE supa skallen i atomer, huvudsaken är att man har så sjukt jävla roligt som det bara går (lite mer än lagom är bäst!)
Fredde: De har egen juicemaskin ombord...
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Ärligt talat vet jag inte vem jag försökte lura.. Förlåt :/
Jag, insigma och hans flickvän var ute och lirade biljard ikväll.. Vi har redan börjat förkröka inför resan kan man säga!
Team222
HPC IRC CREW, SWEDEN
HPC IRC CREW, SWEDEN
-
Mattias Svensson
Faan Åberg;) Det ska ju börjas tidigt sägs det:)
:cheers:
:cheers:
Jo, biljard är livsfarligt... man blir så jävla bakis av det. 
Själv skall jag på julgalan imorrn, det lär vara uppvärmning nog kan jag säga... i restaurangkretsar kallas den för grisfesten på grund av all fylla och förnedring.
Själv skall jag på julgalan imorrn, det lär vara uppvärmning nog kan jag säga... i restaurangkretsar kallas den för grisfesten på grund av all fylla och förnedring.
Kör:
Kör:
[quote name='Elvis_EG2' date='11 Dec 2008, 00:22:31' post='519096']
ingen från skåne som ska upp
?
[/quot
Jag är sugen... två till från skåne så kör vi.
[/quot
Jag är sugen... två till från skåne så kör vi.
Mattias Israelsson
www.sodervidinge.se
www.sodervidinge.se
-
Little Elk
- Namn: Fredrik Edin
Fan. Jag börjar bli skapligt taggad å att hänga med jag med nu... 
Någon som har några bra övertalningsknep?
Någon som har några bra övertalningsknep?
Ordförande
Nuvarande bil: Civic Type R -02
Tidigare bil: Civic Type R -04
Nuvarande bil: Civic Type R -02
Tidigare bil: Civic Type R -04