En CBR1000RR vore ju inte helt fel... eller en GSX750R heller för den delen.
Men just nu nöjer jag mig med den jag har.

Hehe!Krister skrev:Blue Machine: Det är ju så jäääkla nice att köra...
Tänk att vägen från jobbet och hem (2,5km) kunde ta en timme... måste ha kört "vilse"...:boxing: :toot: :band:
Häftigt att BMW bygger sporthojj! Ska bli spännande!David Lundin skrev:Precis just därför är det väl lite intressant att BMW har en sådan hoj till säsongen. Att R1 är sjuhelvetes jävla snabb vet alla, oavsett vilken årsmodell
Hade varit kul med lite mer info om varje hoj ändå dock!
Vad tror du den här tråden är till för?Blue Machine skrev:Om du får testa nya BMW sporthojjen måste du berätta hur den var att köra!
Vad tror du den här tråden är till för?Krister skrev:<!--quoteo(post=533103:date=5 Mar 2009, 09:10:37:name=Blue Machine)--><div class='quotetop'>QUOTE(Blue Machine 4 5 Mar 2009, 09:10:37) <a href="index.php?act=findpost&pid=533103"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Om du får testa nya BMW sporthojjen måste du berätta hur den var att köra!

Oj! Jämfört med X11 så borde det vara som att byta från sköna mjuka promenadskor till ett par sprintskor! EN X11 är ju snabb, men kansake inte så smidig. Jag tycker att din far har gjort rättDavid Lundin skrev:Farsan sålde ju sin Honda X11 och skaffade en Aprilia RSV Mille Factory förra året, från japanskt till italienskt hehe, vi får väl se hur den håller!
Den är jävligt läcker och låter grymt iaf
När du får körkortet i näven vad har du tänkt dig att köpa?Dani skrev:Ska boka teorin asap, jag har ju vart klar för att få godkänt på teorin i en månad och bara väntat på pundhuvudena på Länsstyrelsen, lagom kul!
Dani skrev:Tusen tack Saud.
Jag är inställd på en 600 iaf, jag vill inte köpa nån värsting direkt och vill inte heller missta körkort eller livet för den delen, det kan man ändå göra på en 600 så att köpa en 1000 går bort. Jag tycker en Honda 600 Hornet är så jävla snygg, alla tjatar om fartvinden osv men vi får se vad jag tycker när jag provkört själv om jag tycker att det kan gå att tåla. MC i år tror jag dock inte att det blir utan först nästa år isåfall men vi får se
Jag gick in nu för att boka teorin, fel på sidan HAHAHAHAHAHA...jag ska inte ha körkort helt enkelt