Kom så skrattar vi

För Topics som ej är motorrelaterade
Elvis_EG2
Namn: Elvis

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/<object width="425" height="355"><param name="movie" value=" name="wmode" value="transparent"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/<object width="425" height="355"><param name="movie" value=" name="wmode" value="transparent"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

fjällans hund hög på gräs och vatten :P sprinkler + hund is the funny shit :), roliga är att hon städa huset typ 20min tidigare så ni ser ju hur slutet slutar :P
Senast redigerad av Elvis_EG2 den 29 maj 2008, 21:34, redigerad totalt 1 gånger.
Elvis

Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-

Driving :Honda civic type R CW FN2
Användarvisningsbild
smacke
Bil: NSX
Namn: MarcusMaehlum
Kontakt:

Ja.. vill man vara fördomsfull så kan man säga att de nog krävs en kvinna till en sådan tvätt.. :D :P

<a href="" target="_blank">
SMacke #364
sommarhydda

DAgens dator garv??

Saxat från it-proffs :D

Det ringde en Biblotikarie en gång till oss på supporten och var förbannad för att hennes nya skrivare fungerad bara ibland.

- Har den varit så länge?

- Den har varit så i en vecka nu.

Jag lägger ett ärende på det så att en tekninker får åka ut och titta på den.

När teknikern kommer tillbaka så frågar jag hur det gick.

- När jag kommer dit ut så möts han av en ilsken biblotikarie och två av hennes kollegor.
Dom talar om hur allt är skit och att dom inte kan jobba på det här viste och att dom skall kontakta högsta anvsariga politiker i utbildningsnämnden.
Dom hade redan skickat i väg ett brev till honom.

Han kollade runt lite på arbetsplatsen och det visade sig att dom hade möblerat om där och när han tittar närmare så började skrivaren skriva ut.
alla tre tanterna blev tokiga igen och talar om där ser du nu funkar den och här kommer det vi skrivit ut för ett par timmar sedan.
Teknikern kollar lite mer nogrant.. slår sig för pannan och löser problemet.

- Vad var problemet då frågar jag.
- DOM HADE KOPPLAT SPÄNNINGSMATNINGEN FÖR SKRIVAREN TILL TIMERN FÖR KAFFEBRYGGAREN SÅ DEN FUNKADE BARA NÄR NÅGON BRYGGDE KAFFE. :prop: :prop: :prop: :prop: :prop: :prop: :prop: :prop: :wohow: :wohow: :wohow:
"We are each of us angels with only one wing and we can only fly embraceing eachother"
"The 7P"
Proper
Prior
Planing
Prevents
Piss
Poor
Preformence.

// Björn "Sommarhydda" Wollarz
wriid
Namn: Johnny Åkerlind

School locked down after 'ninja' sighted in woods :D

<a href="http://www.nj.com/newsflash/index.ssf?/ ... ist=jersey" target="_blank">http://www.nj.com/newsflash/index.ssf?/ ... =jersey</a>
[b]Medlem #1535[/b]
Kristian

Bild

väldigt rolig :D
Kristian, Hondalös.
Användarvisningsbild
smacke
Kontakt:

haha.. ja de va fan suverän.. :D
SMacke #364
wriid
Namn: Johnny Åkerlind

Årets rubrik :D

Bild
[b]Medlem #1535[/b]
Bagarn

<a href="" target="_blank">Beer commersial</a>
[i]<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[b]Happiness is not around the corner,

It is the corner.[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/i]

Magnus Bergström

Suzuki sv650s - Svarta faran
-------------------------------
Mazda MX-5 - [b]FR Fun![/b] *retired*
Prelude -93 *Såld*
Krister

Wriid: Vad är det som är så skoj?
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"

Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
adio
Bil: Del Sol
Namn: Erik Rådström

Nu är politiskt korrekta Krister i farten igen...........
Erik Rådström

SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
maniac
HPC Guld Medlem
Bil: crx
Namn: Peter Åstrand
Has thanked: 2 times

förmodligen läste inte krister wriids inlägg tidigare o då är det ju inte lika kul....
Peter Åstrand
gråmetallic crx -92 dohc jrsc
Lynxen

Per Björe-Dahl, Göteborg

"The concept of shoehorning a massive V8 into an extremely heavy bodyshell with the structural rigidity of a potato is to act as a catalyst for global warming."
Krister

maniac skrev:förmodligen läste inte krister wriids inlägg tidigare o då är det ju inte lika kul....
Stämmer mycket bra det...
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"

Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Användarvisningsbild
smacke
Kontakt:

SMacke #364
bakos
Bil: Honda Prelude 2.3 -92 4ws
Namn: David Bakos

Prelude -92 4ws svart
Prelude -92 röd
ziggy

<a href="http://abcnews.go.com/GMA/OnlyinAmerica ... id=3519569" target="_blank">http://abcnews.go.com/GMA/OnlyinAmerica ... 3519569</a>

Detta är helt sjukt! Jag kan inte annat än skratta åt det! Kollar på TV 4+ nu och tydligen vill 12 stater i USA förbjuda baggy pants!
Det pratas om det på Dr. Phil. Bra att det prioriteras om problemen i USA i alla fall.
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->070-64 64 377<!--colorc--></span><!--/colorc-->

<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"

-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
PatrikGBG
Bil: FN2/CW2
Namn: Patrik Andersson

"Atlanta City Councilman C.T. Martin said he's tired of seeing kids and young black men wearing their pants down around their knees"

fint av en statsman att bara vita anses som "kids" men men hahaha
Patrik Andersson #928
Accord -09 executive Premium White, Civic Type R -09 Milano Red och Accord -80 Bläääck metallic

Urgammal
bakos
Bil: Honda Prelude 2.3 -92 4ws
Namn: David Bakos

helt sinnes.

"His ordinance would make exposed underwear no different than sex in public."
för ett par kalsonger är ju jättemycket mer naket än tex, ett par shorts.
Prelude -92 4ws svart
Prelude -92 röd
Bagarn

Egentligen föga förvånande... För inte så länge sen var det fortfarande olagligt för människor av olika ras att gifta sig i vissa stater..
[i]<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[b]Happiness is not around the corner,

It is the corner.[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/i]

Magnus Bergström

Suzuki sv650s - Svarta faran
-------------------------------
Mazda MX-5 - [b]FR Fun![/b] *retired*
Prelude -93 *Såld*
PatrikGBG
Bil: FN2/CW2
Namn: Patrik Andersson

du har rätt i de du säger, man kan aldrig bli förvånad över idioterna i amerikat!
Patrik Andersson #928
Accord -09 executive Premium White, Civic Type R -09 Milano Red och Accord -80 Bläääck metallic

Urgammal
Användarvisningsbild
Steffo
HPC Medlem
Bil: Pilot EX-L 2016
Namn: Stefan Blixt
Has thanked: 26 times
Been thanked: 10 times

"states like Florida are rather conservative in their view of sex. Practices such as oral sex and cohabitation are illegal under any circumstances. " :stop:

Sökte lite på Google eftersom jag mindes något om att oralsex skulle vara förbjudet i vissa stater. Men bäta vapen är var man och kvinnas rätt :omfg:

Källa till lagen om oralsex:
<a href="http://www.journalism.sfsu.edu/flux/gSpot/sexLaw.html" target="_blank">http://www.journalism.sfsu.edu/flux/gSp ... aw.html</a>
Senast redigerad av Steffo den 6 augusti 2008, 23:29, redigerad totalt 1 gånger.
Stockholm
Honda Pilot EX-L AWD 2016
Kristian

denhär va ju ändå bäst
"In Washington State there is a law against having sex with a virgin under any circumstances (including the wedding night!). "
Kristian, Hondalös.
Användarvisningsbild
smacke
Kontakt:

USA slutar aldrig att förvåna...

för att byta ämne så ibland kan man tänka sig att vara jycke.. :D
<a href="http://www.kossan.se/roliga-filmer/gill ... ameran.htm" target="_blank">http://www.kossan.se/roliga-filmer/gill ... ran.htm</a>
SMacke #364
ziggy

För att gå tillbaka (sorry smacke :P ) så var det tydligen 12 stater som _har_ förbjudit "baggy pants".
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->070-64 64 377<!--colorc--></span><!--/colorc-->

<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"

Kristian

helt rätt, det ser ju förjävligt ut :P nä men seriöst, hur fan kan man vilja ha brallorna neranför röven och i princip gå omkring i kallingar? Dom tar ju upp ett exempel från typ 80 talet när det började komma men då hade man ju ändå brallorna någotsånär uppe men dom va stora, men som det är nu så är ju ofta inte byxorna så jätte stora och sitter neranför baken.... ser ju förjävligt ut! och känns sådär halv frächt med folk som sitter på restaurang i bara kallingana.
Kristian, Hondalös.
ziggy

Sant att det ser illa ut, men att gå därifrån till att lagstifta om det...
Det gnälldes ju på Elvis och James Brown att det såg illa ut när dom hade tajta byxor på den tiden... Äldre kommer alltid att ha åsikter om hur unga klär sig. Personligen så ser jag inte att det är mycket värre att visa kallingarna än att gå runt i shorts eller badshorts. Är det något som det borde lagstiftas emot så är det Speedo's! :P

Användarvisningsbild
Steffo
HPC Medlem
Bil: Pilot EX-L 2016
Namn: Stefan Blixt
Has thanked: 26 times
Been thanked: 10 times

ziggy skrev:Sant att det ser illa ut, men att gå därifrån till att lagstifta om det...
Det gnälldes ju på Elvis och James Brown att det såg illa ut när dom hade tajta byxor på den tiden... Äldre kommer alltid att ha åsikter om hur unga klär sig. Personligen så ser jag inte att det är mycket värre att visa kallingarna än att gå runt i shorts eller badshorts. Är det något som det borde lagstiftas emot så är det Speedo's! :P
What!!! Jag kör alltid med speedos på playan! Det är ju kanske inte snyggast, men fan så skönt att glida runt i vattnet med :thumbup:

Speedos... :wub:
Stockholm
Honda Pilot EX-L AWD 2016
Clabbe
Bil: RD9
Namn: Клабе Бюрстром
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Steffo skrev:What!!! Jag kör alltid med speedos på playan! Det är ju kanske inte snyggast, men fan så skönt att glida runt i vattnet med :thumbup:

Speedos... :wub:
Så länge inte S:et ramlar bort så e du ganska safe... :P
Благодаря мутра!
boltis
Kontakt:

A.Rydberg skrev:Styling & Tuning innan JDM eran.

<a href="http://hem.passagen.se/supermotardracing/" target="_blank">"Sveriges fetaste CR-X" </a>

Bild
Bild
"Jahapp..... Här visas det hur hög vingen är - 32 CM."
Bild
"Type-R"
Bild

:D

hehe, då var det dags igen!=) Kristian som sysslar med en ganska potent Mitsubisihi nuförtiden. CRX:en var ju lite speciell, men rätt cool ändå faktiskt.
Saab 9-5 Kombi 2.3t -2003
Vector + Pilotpaket

http://www.boltis.se
Matsu

WTF ?! :blink: :whatever: :wohow: :prop:

Bild
Mattias "Racke" Rahkolin

Nu: Seat Leon FR 1.8T -05
EX: Civic EK4 VTI - 00
EX: Civic EJ2/Coupe - 95
Skriv svar