Hur ser din Honda ut?
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Nice bil Cale <!--emo&:whatever:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/whatever.gif[/img]<!--endemo-->
Låter Injen CAI bra nu då? Stor skillnad jmf med Civicen?<!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Låter Injen CAI bra nu då? Stor skillnad jmf med Civicen?<!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
<!--fonto:Courier New--><span style="font-family:Courier New"><!--/fonto--><!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Jag hjälper gärna till med CAD - ProE och SW<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
Adis Avdic
Adis Avdic
-
SAUD
- Bil: CTR-2016
- Namn: Saud Omerovic
Tack Pappous och Civic boy!!!
Halloj Adis! CAI låter fruktansvärt mycket när man drar på,barnen klagar att dem får ont i öronen....
Det låter betydligt mer än det gjorde på CTR!
MVH SAUD
Halloj Adis! CAI låter fruktansvärt mycket när man drar på,barnen klagar att dem får ont i öronen....
MVH SAUD
Saud Omerovic
Civic Type R - 2016
Civic 1.6 - 2014
<!--QuoteBegin-SAUD TYPE R+28 May 2006, 15:34:45--><div class='quotetop'>QUOTE(SAUD TYPE R @ 28 May 2006, 15:34:45)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Tack Pappous och Civic boy!!!
MVH SAUD
[right][snapback]290178[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Jasså... så du trivs med ljudet alltså:D ?
MVH SAUD
[right][snapback]290178[/snapback][/right]
Jasså... så du trivs med ljudet alltså:D ?
<!--fonto:Courier New--><span style="font-family:Courier New"><!--/fonto--><!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Jag hjälper gärna till med CAD - ProE och SW<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
Adis Avdic
Adis Avdic
<!--QuoteBegin-fekke+27 May 2006, 18:22:20--><div class='quotetop'>QUOTE(fekke 4 27 May 2006, 18:22:20)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->ny bild tagen fast dock inte av mig <!--emo&:)-->
<!--endemo--> men så här ser de ut

[right][snapback]289898[/snapback][/right]
snygg bil, har sett den några gånger i hbg ser fint ut när den kommer rullandes me de fälgarna.
bilden ni har tagit är de runt gåsebäck/rönnowska trakterna?
martin är grym på fota han har verkligen fått grepp om hans bildsinne blir bara bättre för var gång jag ser hans bilder.
(inte Martin.P från hpc vi har oxå en Martin.P i hbg så vi inte blandar ihop dom)
här e oxå en bild från hbg martin,p
[attachmentid=18968]

snygg bil, har sett den några gånger i hbg ser fint ut när den kommer rullandes me de fälgarna.
martin är grym på fota han har verkligen fått grepp om hans bildsinne blir bara bättre för var gång jag ser hans bilder.
(inte Martin.P från hpc vi har oxå en Martin.P i hbg så vi inte blandar ihop dom)
[attachmentid=18968]
TRÖTT PÅ FRAMHJULSDRIFT!!!!!!
-
Anonymous
<!--QuoteBegin-eko+28 May 2006, 16:50:45--><div class='quotetop'>QUOTE(eko 4 28 May 2006, 16:50:45)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-fekke+27 May 2006, 18:22:20--><div class='quotetop'>QUOTE(fekke 4 27 May 2006, 18:22:20)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->ny bild tagen fast dock inte av mig <!--emo&:)-->
<!--endemo--> men så här ser de ut

[attachmentid=18968]
[right][snapback]290210[/snapback][/right]
ja de kan man säga han är mycke duktig=) har sett din bil oxå <!--emo&:)-->
<!--endemo--> fast dock inte så många hondor som kör tycker jag skulle vilja möta lite hyndor.
ja meningen var att ha den clean o svart <!--emo&:)-->
<!--endemo-->

[attachmentid=18968]
[right][snapback]290210[/snapback][/right]
ja de kan man säga han är mycke duktig=) har sett din bil oxå <!--emo&:)-->
ja meningen var att ha den clean o svart <!--emo&:)-->
jo då de kommer =) i helgen körde både jag och den gröna turborexen. även regge körde nån repa.
nån vecka till så kommer det bli mer honda, tror anledningen är att de är mycke 4 hjulsdrivna och överladdade bilar med mycke mer effekt o vissa tycker nog inte de äns är lönt ställa upp. de ska såfall vara så man bestämmer o möts inte bara möter vem som helst. vi syns på vägarna blir väl meca till onsdag oxå kan jag tro.
nån vecka till så kommer det bli mer honda, tror anledningen är att de är mycke 4 hjulsdrivna och överladdade bilar med mycke mer effekt o vissa tycker nog inte de äns är lönt ställa upp. de ska såfall vara så man bestämmer o möts inte bara möter vem som helst. vi syns på vägarna blir väl meca till onsdag oxå kan jag tro.
TRÖTT PÅ FRAMHJULSDRIFT!!!!!!
-
fekke
<!--QuoteBegin-eko+28 May 2006, 17:15:06--><div class='quotetop'>QUOTE(eko @ 28 May 2006, 17:15:06)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->jo då de kommer =) i helgen körde både jag och den gröna turborexen. även regge körde nån repa.
[right][snapback]290223[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->okej jo de är kanske sant vi får köra nån dag =)
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->okej jo de är kanske sant vi får köra nån dag =)
denna vill ja se på fredag <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Elvis
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
<!--QuoteBegin-eko+28 May 2006, 18:15:06--><div class='quotetop'>QUOTE(eko @ 28 May 2006, 18:15:06)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->jo då de kommer =) i helgen körde både jag och den gröna turborexen. även regge körde nån repa.
du menar väll att man tycker synd om dom med tanke på hur kassa dom är på att köra sina 4wd turbo motorer med herrejösses-effekter. därför man inte orkar engagera sig.
du menar väll att man tycker synd om dom med tanke på hur kassa dom är på att köra sina 4wd turbo motorer med herrejösses-effekter. därför man inte orkar engagera sig.
Johan Grönberg
Överladdning är bara en kompensation för flödesmisstag
Överladdning är bara en kompensation för flödesmisstag
- \/ision
- Bil: Honda Civic Vti EK4 Night Rider
- Namn: Calle Berletin
[attachmentid=19075]
[attachmentid=19076]
[attachmentid=19077]
[attachmentid=19078]
[attachmentid=19076]
[attachmentid=19077]
[attachmentid=19078]
Calle Berletin -Kalmar
#Honda Civic Vti EK4 Night Rider-00 -------SÅLD
#Honda Jazz-02
SuperStage 1.28
Innehavare av snabbaste tiden i Sverige på Lunda banan med fwd bil
sug på den Benci ;) och lycka till iår!
#Honda Civic Vti EK4 Night Rider-00 -------SÅLD
#Honda Jazz-02
SuperStage 1.28
Innehavare av snabbaste tiden i Sverige på Lunda banan med fwd bil
sug på den Benci ;) och lycka till iår!
-
Andreas79
- Bil: Honda Accord Coupé V6 3.0
- Namn: Andreas Jönsson

Senast redigerad av Andreas79 den 31 maj 2006, 19:14, redigerad totalt 1 gånger.
www.FotografAndreas.se
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
-
Andreas79
- Bil: Honda Accord Coupé V6 3.0
- Namn: Andreas Jönsson
<!--QuoteBegin-Masso+31 May 2006, 19:29:56--><div class='quotetop'>QUOTE(Masso 4 31 May 2006, 19:29:56)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Snygga bilder Andreas... speciellt första och sista! <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]292215[/snapback][/right]
Tack så mycket <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]292215[/snapback][/right]
Tack så mycket <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
www.FotografAndreas.se
-
Mattias
- Bil: Optima
- Namn: M Silverglantz
- Kontakt:
Dagsfärska bilder.
Nästan iaf, från igår <!--emo&:)-->
<!--endemo-->

Nästan iaf, från igår <!--emo&:)-->

Civic Type R -04, Civic S -83, Civic -99, Accord Type R -00, 3xCivic VTi -92, Del Sol -92, Prelude -90, Integra Type R -98, 2xCRX VT -90/91, CRX -88
-
_St0ff3_
- Bil: Crx Del sol - 98
- Namn: Christopher Berletin
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 1 time
Den ser mycket fetare ut nu än innan Mattias! <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
[b]Hr-v 1,6 i-dtec -16
Del Sol 1,6 ESi Eltarga -98
Tidigare bilar:
Civic 2,2 ctdi -06
Cr-v 2,0 -06
Legend 3,5 V6 -98
Civic EG5 B20 -93
Civic EG5 -93
HR-V -99
Civic VT -91
Accord 2,2i -91
Accord 2,2i -90
[/b]
Del Sol 1,6 ESi Eltarga -98
Tidigare bilar:
Civic 2,2 ctdi -06
Cr-v 2,0 -06
Legend 3,5 V6 -98
Civic EG5 B20 -93
Civic EG5 -93
HR-V -99
Civic VT -91
Accord 2,2i -91
Accord 2,2i -90
[/b]
<!--QuoteBegin-Rasmus+30 May 2006, 22:57:17--><div class='quotetop'>QUOTE(Rasmus 4 30 May 2006, 22:57:17)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->nästan klar för i år <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]291712[/snapback][/right]
tillåt mig:
jesus titty fucking christ
läckert!
[right][snapback]291712[/snapback][/right]
tillåt mig:
jesus titty fucking christ
läckert!
Honda FN2 CW -10
Honda FK2 -07 -INBYTT-
Honda EG6 -92 -SÅLD-
Honda EE8 -91 -STULEN-
Daniel Hölbling, Bålsta
Honda FK2 -07 -INBYTT-
Honda EG6 -92 -SÅLD-
Honda EE8 -91 -STULEN-
Daniel Hölbling, Bålsta
<!--QuoteBegin-Mooseman+2 Jun 2006, 05:59:07--><div class='quotetop'>QUOTE(Mooseman 4 2 Jun 2006, 05:59:07)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Mattias -> Grymt stilren bil!!!
[right][snapback]292858[/snapback][/right]
Agree.. blev snyggare med nya fälgarna <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo--> dock så tycker jag inte att de oranga blinkerserna passar så bra till de lambogula <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
Agree.. blev snyggare med nya fälgarna <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo--> dock så tycker jag inte att de oranga blinkerserna passar så bra till de lambogula <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
Accord Type-s -07
Prelude vti -98
KTM 990 SMR -10
KTM 450 EXC -15
Prelude vti -98
KTM 990 SMR -10
KTM 450 EXC -15
-
TriXiE77
- Bil: Bilbytarkungen
- Namn: Mikael Fröjdfeldt
mattias.. riktigt najs.. en sak är fel på den bilen... och den kommer väääldigt snart.... <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
073-9034221
Medlemnr: 595
The "trixiewatch" - no of hondas owned: 80
The "malcolmbattle" - EF:16 EG:21 Delsol:9 EK:9 EP:7
The "malcolmbattle" - EF:16 EG:21 Delsol:9 EK:9 EP:7
- Bil: FK2R 2016
- Namn: FredrikLidmark
Rota Slipstream Flatblack med polerad kant på bilen

jag vet att den skall sänkas mera och jag vet att det är dålig kamera och jag vet att bilen är skitig och fälgarna med <!--emo&:)-->
<!--endemo-->

jag vet att den skall sänkas mera och jag vet att det är dålig kamera och jag vet att bilen är skitig och fälgarna med <!--emo&:)-->
Senast redigerad av insigma den 2 juni 2006, 11:54, redigerad totalt 1 gånger.
Civic FK2 Type-R -2016 #2616
Tidigare: ED9 -88, -89, EG2 -93, EU8 -03, FK2 -06
Insigma - Hmmm känner igen den där <!--emo&:hmm:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/hmm.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:prop:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/prop.gif[/img]<!--endemo--> snygg me dom fälgarna <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
Martina Karlsson
Fd ----> MsTriXiE
Svart Civic hb ESI -93
Fd ----> MsTriXiE
Svart Civic hb ESI -93
<!--QuoteBegin-insigma+2 Jun 2006, 11:54:12--><div class='quotetop'>QUOTE(insigma 4 2 Jun 2006, 11:54:12)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Rota Slipstream Flatblack med polerad kant på bilen

<!--endemo-->
[right][snapback]292976[/snapback][/right]
Skaffa svarta hjulmuttrar! Nuu! <!--emo&;)-->
<!--endemo-->

[right][snapback]292976[/snapback][/right]
Skaffa svarta hjulmuttrar! Nuu! <!--emo&;)-->
Civic -97
Civic -92
Civic -92
- insigma
- Bil: FK2R 2016
- Namn: FredrikLidmark
nejje, ser klockrent ut när fälgarna är rena mot den kromade kanten.. dessutom köpte jag låsbultar kromade så det kan bli dyrt <!--emo&:P-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/tongue.gif[/img]<!--endemo-->
edit däremot skulle jag haft röda eller nått möjligtvis
edit däremot skulle jag haft röda eller nått möjligtvis
Senast redigerad av insigma den 2 juni 2006, 14:27, redigerad totalt 1 gånger.
Civic FK2 Type-R -2016 #2616
-
Mattias
- Bil: Optima
- Namn: M Silverglantz
- Kontakt:
<!--QuoteBegin-kasal+2 Jun 2006, 09:44:17--><div class='quotetop'>QUOTE(kasal 4 2 Jun 2006, 09:44:17)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Mooseman+2 Jun 2006, 05:59:07--><div class='quotetop'>QUOTE(Mooseman 4 2 Jun 2006, 05:59:07)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Mattias -> Grymt stilren bil!!!
dock så tycker jag inte att de oranga blinkerserna passar så bra till de lambogula <!--emo&;)-->
<!--endemo-->
[right][snapback]292908[/snapback][/right]
<!--QuoteBegin-TriXiE77+2 Jun 2006, 10:58:23--><div class='quotetop'>QUOTE(TriXiE77 4 2 Jun 2006, 10:58:23)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->en sak är fel på den bilen... och den kommer väääldigt snart.... <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
[right][snapback]292953[/snapback][/right]
Gissa vad som är på väg Johan <!--emo&;)-->
<!--endemo-->
Ska vi ta med en bild på baken oxå när vi ändå är igång? JAJEMENSAN <!--emo&:D-->
<!--endemo-->

dock så tycker jag inte att de oranga blinkerserna passar så bra till de lambogula <!--emo&;)-->
[right][snapback]292908[/snapback][/right]
<!--QuoteBegin-TriXiE77+2 Jun 2006, 10:58:23--><div class='quotetop'>QUOTE(TriXiE77 4 2 Jun 2006, 10:58:23)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->en sak är fel på den bilen... och den kommer väääldigt snart.... <!--emo&:D-->
[right][snapback]292953[/snapback][/right]
Gissa vad som är på väg Johan <!--emo&;)-->
Ska vi ta med en bild på baken oxå när vi ändå är igång? JAJEMENSAN <!--emo&:D-->

Senast redigerad av Mattias den 2 juni 2006, 14:37, redigerad totalt 1 gånger.
Civic Type R -04, Civic S -83, Civic -99, Accord Type R -00, 3xCivic VTi -92, Del Sol -92, Prelude -90, Integra Type R -98, 2xCRX VT -90/91, CRX -88
- *PAPPOUS*
- Bil: Civic EK20
- Namn: Christian Kutsudakis
Mattias <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
Honda Civic EK4 -00
N/A is the shit!
All motor K20
"knock ::knock: whos there? your rods muthafuckaaa"
N/A is the shit!
All motor K20
"knock ::knock: whos there? your rods muthafuckaaa"
Mobil bild från idag, vaxa o tvätta bilen , blinga upp kanten på fälgarna med <!--emo&:)-->
<!--endemo--> va tycker ni?

Elvis
-
Livin'Loud CRX
- Kontakt:
Här e min lilla leksak
som man tävlar med vilket gott riktigt bra <!--emo&:thumbup:-->
<!--endemo-->

+ att man demar o rockar för folket
<!--emo&:band:-->
<!--endemo--> och väldigt många diggar när man rockar så marken vibrerar särskilt det unga kvinnfolket <!--emo&:drool2:-->
<!--endemo--> <!--emo&:punk:-->
<!--endemo-->
som man tävlar med vilket gott riktigt bra <!--emo&:thumbup:-->

+ att man demar o rockar för folket
<!--emo&:band:-->
Cliff Franzén
2004 Fiesta: Europa 3:a dB drag Extreme 1
2005 CRX: Digital Designs woofers DD amps, DD kits, SuperStreet 5+
2006 CRX: Digital Designs woofers, DD amps, DD kits, ESPL & Bassrace.
2007 ???
<a href="http://www.street-beat.se" target="_blank">www.street-beat.se</a>
Digital-Desigs.se "Ambassadör region syd"
Soundpressure.com
Exide batteries
Ctek
"Disturbin' the Peace - You don’t like the tunes? Then get outta the neighborhood."
2004 Fiesta: Europa 3:a dB drag Extreme 1
2005 CRX: Digital Designs woofers DD amps, DD kits, SuperStreet 5+
2006 CRX: Digital Designs woofers, DD amps, DD kits, ESPL & Bassrace.
2007 ???
<a href="http://www.street-beat.se" target="_blank">www.street-beat.se</a>
Digital-Desigs.se "Ambassadör region syd"
Soundpressure.com
Exide batteries
Ctek
"Disturbin' the Peace - You don’t like the tunes? Then get outta the neighborhood."