pasen skrev:Hörde rykten om konbanekörning på Wangan meet, någon som vet mer om det?
Inte bestämt än vad jag vet, men det ska tydligen vara något samarbete med Carkings.
Det stämmer. Jag sitter med i styrelsen och det är sagt att vi ska arrangera konbana. Vet inte mer för tillfället. Lär ju inte bli någon superstage direkt
Någon som vill ta bilder samt filma och köra ett collage/repotage? Intervjua Honda folk om deras kärlek till bilarna m.m... Skicka PM till mig om någon vill hjälpa mig med detta.
Ni som kommer lång väga glöm inte kolla upp boende / övernattning! Kanske hos någon på HPC kan erbjuda säng?
Andreas
Honda Insight ZE1 K20A2 2000
Honda Civic Tourer FK3 N16A1 2015
Honda Accord CB7 F22A3 1991
Mini Cooper SE F56 2024
gytt har gjort en ansökan nu.. men hur funkar de när man ska betala?? kommer de hem ett brev i brevlådan eller??
Du får betala via postgiro, se länken, går via internet eller det hedeliga sättet,banken. applys.php?mode=post&f=52
Måste även bifoga ditt riktiga namn och medlemsnamn.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Jag vet inte hur det blir med de andra från Sthlm nu, men jag och min bror åker från Sthlm i samma bil.
Cess och MrPK är ju uppskrivna, har dock inte snackat med dem men de åker också från Sthlm isf, då är vi 3 bilar förhoppningsvis.
pasen skrev:Jag vet inte hur det blir med de andra från Sthlm nu, men jag och min bror åker från Sthlm i samma bil.
Cess och MrPK är ju uppskrivna, har dock inte snackat med dem men de åker också från Sthlm isf, då är vi 3 bilar förhoppningsvis.
Ok, om ja åker ner. Så blir det från Oxelösund/Nyköping (10 mil söder om sthlm) man skulle kunna mötas upp och åka ett gäng.
pasen skrev:Jag vet inte hur det blir med de andra från Sthlm nu, men jag och min bror åker från Sthlm i samma bil.
Ok, om ja åker ner. Så blir det från Oxelösund/Nyköping (10 mil söder om sthlm) man skulle kunna mötas upp och åka ett gäng.
Låter som en plan. Ska kolla med mrpk och cess om de fortfarande är intresserade.
Jag tror dock vi kommer åka ned på fredagen och stanna i Ängelholm över helgen. Det var iaf vad jag hade tänkt