Blackrace Älmhult 23/4

Här diskuterar vi kommande träffar och event, även bankörningar.
NuKi
Bil: Accord Type S-06
Namn: Niklas Thidell

Är det ngn mer än moi som ska dit och åka lite?
Eller är bilarna fortfarande i sillyseason-mode? =D

N
Niklas Thidell

Honda Accord Type S 2006
Ricce
Kontakt:

Tror tyvärr inte att bilen är färdig, men inte omöjligt att jag glider ner och kollar lite.

Tvinga Tommy!, han har ju plockat ut sin.
Delsol(sommar) och Accord(vinter) -Åkersberga

Rickard Johansson
NuKi

Det ska jag min själ göra.
Försöker förmå min dude från Eksjö att komma och testa sin SOHC-Civic oxå.

N
Niklas Thidell

Honda Accord Type S 2006
TommyESi

Tsssss
<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->----Tommy Johansson-----<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:purple--><span style="color:purple"><!--/coloro-->-------Accord Tourer-------<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:purple--><span style="color:purple"><!--/coloro-->----------Civic ESi-----------<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Mibbe
Bil: Civic VT
Namn: Henrik Mårdh

<!--QuoteBegin-NuKi+6 Apr 2005, 20:07:19--><div class='quotetop'>QUOTE(NuKi 4 6 Apr 2005, 20:07:19)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Det ska jag min själ göra.
Försöker förmå min dude från Eksjö att komma och testa sin SOHC-Civic oxå.

N
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=123314"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Om Claes kommer ner och bränner med Civicen så måste du filma. Jag är tyvärr på konferansresa då. Samhall du vet. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img]
Henrik Mårdh #248
Göteborg

Civic VT-91 *renovering pågår*
Civic EK4 -00 *såld*
SAAB 9-5 2.3T kombi -01 *Familjepulkan**såld*
Civic 1.8 Sport -11 *Nya familjepulkan*

Tack till

SCRAM
HondaHeden

Hade varit trevligt men har förhinder då
Stefan Hedenfeldt
stefan@hondaklubben.com
I dag är första dagen på resten av ditt liv.......kom ihåg det!
TommyESi

<!--QuoteBegin-HondaHeden+12 Apr 2005, 21:48:41--><div class='quotetop'>QUOTE(HondaHeden 4 12 Apr 2005, 21:48:41)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Hade varit trevligt men har förhinder då
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=126372"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Synd! Hade gärna sett 2 ATR där...
<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->----Tommy Johansson-----<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:purple--><span style="color:purple"><!--/coloro-->-------Accord Tourer-------<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:purple--><span style="color:purple"><!--/coloro-->----------Civic ESi-----------<!--colorc--></span><!--/colorc-->
NuKi

Så du ska dit, skinkryttare? Gott isf.
Kan ju alltid försöka rejsa ifrån någon. Har nämnt detta för väl valda Hallänningar oxå.

N
Niklas Thidell

Honda Accord Type S 2006
mr gt

Tänkte att jag skulle skriva in lite info om racet här:)

I år så kommer vi att köra lite senare, 18.00-21.00 men vi kommer att köra på samma plats som förra året..

Senare på kvällen så blir det lite grille vid ESC-groups lokaler vid byn...
Vi tänkte samla de flesta där efter racet så att vi kan snacka lite skit och inspektera varandras bilar..

Grillarna sätts igång vid 8 tiden så det är bara att slänga på steken när ni kommer dit.

Planen är även att vi ska montera upp en projektor så att vi kan glo på någon go film eller något..

Då ses vi nästa lördag alla racers

(Om ni inte redan vet det så är esc byns import/trimföretag så där finns det lite att titta på:)

Om ni vill ha en vägbeskrivning så finns det en på http://www.blackrace.nu
Senast redigerad av mr gt den 13 april 2005, 22:36, redigerad totalt 1 gånger.
MVH

Dan Svensson
Växjö

Före detta dizor
TommyESi

<!--QuoteBegin-NuKi+13 Apr 2005, 20:07:59--><div class='quotetop'>QUOTE(NuKi 4 13 Apr 2005, 20:07:59)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Så du ska dit, skinkryttare? Gott isf.
Kan ju alltid försöka rejsa ifrån någon. Har nämnt detta för väl valda Hallänningar oxå.

N
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=126918"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Mja jag hoppas d... får se lite hur det faller in med jobbet...
bakos
Bil: Honda Prelude 2.3 -92 4ws
Namn: David Bakos

jahoppp. samma sak som förra året säger jag: kommer om jag har nån att åka me
Prelude -92 4ws svart
Prelude -92 röd
CRXStoffe

Kommer nog inte denna gång. Jag väntar tills det blir blackrace i Kristianstad. Ska iväg o kolla på Kong Christian-rallyt på lördag. Sitta i nån skog med många goa kalla öl o bara titta o njuta..mm... [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... tongue.gif[/img]
------------------------
Christopher Nilsson
TommyESi

Nån som var där som kan avlägga rapport?
NuKi

Halkigt och supermycket folk.
Värsta uppslutningen blev det.
Tyvärr enda Hondan som vanligt.
Tror min bästa blev 9,89@123 eller något. Har 100 bortförklaringar till den tiden, men jag hoppar dem=)

N
Niklas Thidell

Honda Accord Type S 2006
Ricce
Kontakt:

<!--QuoteBegin-NuKi+24 Apr 2005, 16:48:07--><div class='quotetop'>QUOTE(NuKi 4 24 Apr 2005, 16:48:07)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Halkigt och supermycket folk.
Värsta uppslutningen blev det.
Tyvärr enda Hondan som vanligt.
Tror min bästa blev 9,89@123 eller något. Har 100 bortförklaringar till den tiden, men jag hoppar dem=)

N
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=131694"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Det är väl bra för att vara första på året. Nästa gång ska jag hänga med Niklas.
Delsol(sommar) och Accord(vinter) -Åkersberga

Rickard Johansson
NuKi

En sak är lite underlig dock.
Min slutfart är typ 7km/h högre än sist och jag har nog bara lättat bort 15kg. Om sträckan varit för lång igen, hade ju tiden varit en bit över 10 sek som den blev sist de mätte fel.
Kan verkligen de kilona gjort detta eller har min sänkning påverkat hjulvinklar eller något?

N
Niklas Thidell

Honda Accord Type S 2006
Jay-c
Bil: Civic EJ9 -96
Namn: Johannes Carlsson

jag vet att brorsan va där me sin civic. tror inte han körde men ändå...
kör:
SL1000 Falco, KTM 525, 91 Corvette & en grön 96 Civic 1,4is Sedan

Allt är till salu, det är bara en fråga om rätt pris..

201m: 10.08 116.5 km/h CRX VT
NuKi

Nu är resultaten uppe från BR.

<a href="http://www.blackrace.nu/resultat/result ... raceID=136" target="_blank">http://www.blackrace.nu/resultat/result ... eID=136</a>

Hurra! Jag är iaf på den övre halvan [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... #>/sun.gif[/img]
Roligt att man körde snabbare än en Golf R32. Trodde det var lite mer ryst i en sån...

N
Niklas Thidell

Honda Accord Type S 2006
Jay-c
Bil: Civic EJ9 -96
Namn: Johannes Carlsson

<!--QuoteBegin-NuKi+4 May 2005, 07:24:27--><div class='quotetop'>QUOTE(NuKi 4 4 May 2005, 07:24:27)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Hurra! Jag är iaf på den övre halvan [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... #>/sun.gif[/img]
Roligt att man körde snabbare än en Golf R32. Trodde det var lite mer ryst i en sån...

N
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=135715"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

dah den väger ju 300kg mer än en vanlig golf...
kör:
SL1000 Falco, KTM 525, 91 Corvette & en grön 96 Civic 1,4is Sedan

Allt är till salu, det är bara en fråga om rätt pris..

201m: 10.08 116.5 km/h CRX VT
TommyESi

Det tog dom väldigt lång tid..

När är näste rejs? Får hoppas du får sällskap av fler hondor nästa gång niklas..
mattecrx89
Kontakt:

<!--QuoteBegin-TommyESi+6 May 2005, 14:09:18--><div class='quotetop'>QUOTE(TommyESi 4 6 May 2005, 14:09:18)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Det tog dom väldigt lång tid..

När är näste rejs? Får hoppas du får sällskap av fler hondor nästa gång niklas..
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=136481"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Tror det är den 28:e Maj..........
Matthias Ohlsson
KRISTIANSTAD
---------------------------
WWW.JAPTUNING.SE
WWW.SKYLINE.SE

SÅLD: Honda CRX -89
KÖPT: Nissan Skyline R33
Skriv svar