<!--QuoteBegin-benci+19 Aug 2004, 12:43:15--><div class='quotetop'>QUOTE(benci 4 19 Aug 2004, 12:43:15)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Lennart Mäkinen+19 Aug 2004, 11:29:16--><div class='quotetop'>QUOTE(Lennart Mäkinen 4 19 Aug 2004, 11:29:16)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Junior+19 Aug 2004, 10:01:15--><div class='quotetop'>QUOTE(Junior 4 19 Aug 2004, 10:01:15)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--> Första bilden vara rikigt ful asså,, inte konstigt folk skrattar åt honda förare ibland<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
I mina ögon är det med bilar som den svarta CRX:n med brandgula kjolar och (på vår begäran) fasttejpad nummerskylt som får mig illa till mods.<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Hmmm....
Har ingen hört talas om att
"Skönheten sitter i betraktarens ögon!"
Någon kanske har drömt om att ha en stor alu-vinge, andra drömer om kjolpaket.
Vissa vill att bilen skall se "clean" ut.
Jag ville ha en stor jä..la streamer på vindrutan!
Allt handlar om att synsas, eller hur?
Varför håller vi på med sånt här annars?
Man skall inte döma folk på grund av deras smak.
Smaken är som ba...en!
Däremot håller jag med om att alltför många struntar i nummerplåten. [img]
http://new.hondaklubben.com/forum/style ... >/whip.gif[/img] <!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
håller med dig... visst kan folk ha åsikter, men man kan ju allt hålla dom för sig själv, jag menar han med det oranga bodykittet, han håller la på att fixa de kanske?!