Har ni någon/några hobbies?
-
www.artist.nu
- Kontakt:
Ja, vilka är er hobby/hobbies?
Min hobby är målning. Eftersom jag smälde axeln ur led och nyckelbensbrott för ett par månader sedan har jag legat lågt med olja och istället försiktigt börjat teckna med färgpenna, funkar ju någorlunda hyfsat. <!--emo&:wheelshair:-->
<!--endemo-->

Här in action.... <!--emo&:boxing:-->
<!--endemo-->

Min hobby är målning. Eftersom jag smälde axeln ur led och nyckelbensbrott för ett par månader sedan har jag legat lågt med olja och istället försiktigt börjat teckna med färgpenna, funkar ju någorlunda hyfsat. <!--emo&:wheelshair:-->

Senast redigerad av www.artist.nu den 24 december 2006, 02:04, redigerad totalt 1 gånger.
Mattias Glad, den mäktiga konstnären.
Svart Del Sol VTI -92
Växjö, Araby
Svart Del Sol VTI -92
Växjö, Araby
helvete vad du var duktig! själv sysslar jag med fiske bl.a, blir även en hel del styrketräning, annars är det väl köpa, renovera lite av varje och sälja för att få ihop pengar nu när man studerar <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
Isak Tuvesson
Billinge
0733 650340
Crx ED9 -88 -Såld
Del Sol VTi -92 - Såld
Civic Type-R ep3 - Såld
kör: Civic eg5
Billinge
0733 650340
Crx ED9 -88 -Såld
Del Sol VTi -92 - Såld
Civic Type-R ep3 - Såld
kör: Civic eg5
photoshop i all ära för mig ,men även jag tecknar lite bilar och så, senär ju styrketräning o så en grejj med
Elvis
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
största hobbyn är ju självklart bilen...
men sen håller jag på med Koi (dammfiskar) som suger endel pengar, men största skillnaden mellan bilen och dammen är att dammen är ok att ta pengar från hushållsbudgeten till skillnad från bilen där hon där hemma sparkar bakut om de kostar pengar (men de man inte vet tar man inte skada av <!--emo&;)-->
<!--endemo--> )
sen har jag återupptagit en gammal hobby nämligen Scalextric bilbana. de e hur kul somhelst och gamla barndomsminnen väcks till liv igen, kostar ju tyvärr åxå endel pengar <!--emo&:omfg:-->
<!--endemo-->
en fjärde "hobby" är huset, men de e väll snarare en investering änn en hobby
men sen håller jag på med Koi (dammfiskar) som suger endel pengar, men största skillnaden mellan bilen och dammen är att dammen är ok att ta pengar från hushållsbudgeten till skillnad från bilen där hon där hemma sparkar bakut om de kostar pengar (men de man inte vet tar man inte skada av <!--emo&;)-->
sen har jag återupptagit en gammal hobby nämligen Scalextric bilbana. de e hur kul somhelst och gamla barndomsminnen väcks till liv igen, kostar ju tyvärr åxå endel pengar <!--emo&:omfg:-->
en fjärde "hobby" är huset, men de e väll snarare en investering änn en hobby
Senast redigerad av Kristian den 24 december 2006, 10:08, redigerad totalt 1 gånger.
Kristian, Hondalös.
-
Mattias
- Bil: Optima
- Namn: M Silverglantz
- Kontakt:
Hobby... vette fn, jag gillar brudar iaf.
Helst ska det vara kåta brudar.
Helst ska det vara kåta brudar.
Civic Type R -04, Civic S -83, Civic -99, Accord Type R -00, 3xCivic VTi -92, Del Sol -92, Prelude -90, Integra Type R -98, 2xCRX VT -90/91, CRX -88
Ja det är ju hockey som gäller för mig. Tidigare aktiv själv, men nu så har man sadlat om till att bli tränare.
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->070-64 64 377<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"
-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"
-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
-
M Scotte
- Namn: Martin Scotte
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 36 times
- Kontakt:
Röka, men har nästan blivit mer av en livsstil än en hobby nu <!--emo&;)-->
<!--endemo-->
Senast redigerad av M Scotte den 24 december 2006, 12:41, redigerad totalt 1 gånger.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
förutom att köra fort och bygga motor.
så är det väll bara styrketräning
Man är ju fast i förhållande, annars brukar det va en schysst hobby som mattias redan sagt: kåta brudar <!--emo&:thumbup:-->
<!--endemo-->
så är det väll bara styrketräning
Man är ju fast i förhållande, annars brukar det va en schysst hobby som mattias redan sagt: kåta brudar <!--emo&:thumbup:-->
Johan Grönberg
Överladdning är bara en kompensation för flödesmisstag
-
Eisenhut

- Bil: Honda Integra
- Namn: Marcus Eisenhut
- Been thanked: 4 times
<!--QuoteBegin-M Scotte+24 Dec 2006, 12:39:57--><div class='quotetop'>QUOTE(M Scotte @ 24 Dec 2006, 12:39:57)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Röka, men har nästan blivit mer av en livsstil än en hobby nu <!--emo&;)-->
<!--endemo-->
[right][snapback]359522[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Haha! You don't say! <!--emo&;)-->
<!--endemo-->
Själv har jag nog ingen annan hobby än bilar faktiskt, det är där jag lägger min energi, eller i alla fall alla mina surt förvärvade pengar.
[right][snapback]359522[/snapback][/right]
Haha! You don't say! <!--emo&;)-->
Själv har jag nog ingen annan hobby än bilar faktiskt, det är där jag lägger min energi, eller i alla fall alla mina surt förvärvade pengar.
Mvh/Marcus Eisenhut
Kör:
Honda Jazz -03
Honda Integra Si JRSC -94
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic Tourer 1.8 Lifestyle -14
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
Kör:
Honda Jazz -03
Honda Integra Si JRSC -94
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic Tourer 1.8 Lifestyle -14
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
-
M Scotte
- Namn: Martin Scotte
- Been thanked: 36 times
- Kontakt:
Svårt att bedriva en annan hobby än bilintresset när den upptar all vaken tid när jag inte undervisar.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
-
NeMoo
- Bil: Civic ek3
- Namn: Robert Rodinsson
wow, meka, plasta, elektronik, make sexy time <!--emo&:biglaugh2:-->
<!--endemo-->
Senast redigerad av NeMoo den 24 december 2006, 13:30, redigerad totalt 1 gånger.
Nuvarande bilar:
Civic Ek3 -96 Oldskool...
Luder BB6 -98 händer inte så mycket..
Civic Ep2 -04 Går snålare men skramlar mer
Civic FK2 -10 wa wa wee wa wa
Gamla bilar;
Accord -00 *såld*
Civic Ek3.5 -96 Dumt att sälja
Civic ED7 -89 Boyakasha
Civic Ek3 -96 Oldskool...
Luder BB6 -98 händer inte så mycket..
Civic Ep2 -04 Går snålare men skramlar mer
Civic FK2 -10 wa wa wee wa wa
Gamla bilar;
Accord -00 *såld*
Civic Ek3.5 -96 Dumt att sälja
Civic ED7 -89 Boyakasha
- Dani
- Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
- Namn: Daniel Gabriel
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Sport men först och främst Fotboll. Jag har följt AC Milan sen jag var 9, följer deras matcher slaviskt. När de inte sänds på TV så ser jag på nån stream från nån Kinesisk kanal som INTE kommenterar på Svenska, det är skitkass bild och man ser knappt vem som har bollen osv...men man ser ju matchen. I värsta fall blir det italiensk radio där man fattar nästan noll men man hör ju iaf när det blir mål <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
Jag följer lagets förberedelser, skriver på forum, följer transfers osv osv osv, jag blir riktigt grinig och sur när de torskar och det kanske går lite för långt ibland, men jag älskar Fotboll och Milan så då blir det så.
Jag spelade själv när jag var yngre men dels för att jag inte riktigt trivdes med några i laget och att jag bara spela för att det var kul så satsade jag aldrig på nån karriär. Det är fortfarande skitskoj att lattja med polare och trixa eller spela match men det blev för seriöst när jag var aktiv så det var därför jag slutade spela.
Och ja jag är medveten om att Milan sugit getballe i år, men nu har vi några vinster i rad och vi är på G, Champions League platsen SKA nås.
Jag följer lagets förberedelser, skriver på forum, följer transfers osv osv osv, jag blir riktigt grinig och sur när de torskar och det kanske går lite för långt ibland, men jag älskar Fotboll och Milan så då blir det så.
Jag spelade själv när jag var yngre men dels för att jag inte riktigt trivdes med några i laget och att jag bara spela för att det var kul så satsade jag aldrig på nån karriär. Det är fortfarande skitskoj att lattja med polare och trixa eller spela match men det blev för seriöst när jag var aktiv så det var därför jag slutade spela.
Och ja jag är medveten om att Milan sugit getballe i år, men nu har vi några vinster i rad och vi är på G, Champions League platsen SKA nås.
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
Kör cross framför allt annat <!--emo&;)-->
<!--endemo-->
Annars är det mek med crossen och bilen. Sen kommer väl bruden in någon gång där emellan också <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
Datorer och serverteknik är väl ett intresse också med tanke på vilken linje man går på <!--emo&:prop:-->
<!--endemo-->
Annars är det mek med crossen och bilen. Sen kommer väl bruden in någon gång där emellan också <!--emo&:D-->
Datorer och serverteknik är väl ett intresse också med tanke på vilken linje man går på <!--emo&:prop:-->
Senast redigerad av BuuMi den 24 december 2006, 14:03, redigerad totalt 1 gånger.
David Boman
Åland / Finland
+358407246444
Civic EG K20 -92
Volvo V70R AWD -98 (vinterpulka)
Kawasaki KXF 250 -05
Åland / Finland
+358407246444
Civic EG K20 -92
Volvo V70R AWD -98 (vinterpulka)
Kawasaki KXF 250 -05
bakos: den aborren var inte att leka med, hur mkt vägde han?
Johan Grönberg
-
daniel 301
huset, hunden o alkoholintagen på helgerna
Daniel Olsson
sölvesborg.
innan: civic 1,5 vei -95 *såld*
renault 19 chamade -92 *skrotad*
prelude 2,2 vtec 4ws -93 *såld sedan smälld :( *
Accord v6 coupe -98 *kvaddad*
nu: volvo V40 t4 -98
elgruppen firmabil (vw caddy -06)
sölvesborg.
innan: civic 1,5 vei -95 *såld*
renault 19 chamade -92 *skrotad*
prelude 2,2 vtec 4ws -93 *såld sedan smälld :( *
Accord v6 coupe -98 *kvaddad*
nu: volvo V40 t4 -98
elgruppen firmabil (vw caddy -06)
Fiske, hade cross innan också men det var mer meka än köra.. så jävla dyr att laga också.
Bakos: Fin Abborre! Va mörk den va? eller de kanske är bilden...
Accord Type-s -07
Prelude vti -98
KTM 990 SMR -10
KTM 450 EXC -15
Prelude vti -98
KTM 990 SMR -10
KTM 450 EXC -15
Jag är en såkallad "prylbög" så min ena hobby utöver bilen är att köpa prylar
och leka med de, alltså teknsika saker, så som, tv, hemmabio, mobil, kamera m.m.
Gillar att fota också, å fixar gärna i photoshop.
Sen utöver det så är väl tjejen och lägenheten mina största hobbyn, om man nu kan kalla de det <!--emo&;)-->
<!--endemo-->
MVH
István
och leka med de, alltså teknsika saker, så som, tv, hemmabio, mobil, kamera m.m.
Gillar att fota också, å fixar gärna i photoshop.
Sen utöver det så är väl tjejen och lägenheten mina största hobbyn, om man nu kan kalla de det <!--emo&;)-->
MVH
István
Senast redigerad av Istvan den 24 december 2006, 22:35, redigerad totalt 1 gånger.
http://www.fotoi.se
-
bakos
- Bil: Honda Prelude 2.3 -92 4ws
- Namn: David Bakos
<!--QuoteBegin-JG+24 Dec 2006, 15:10:16--><div class='quotetop'>QUOTE(JG @ 24 Dec 2006, 15:10:16)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->bakos: den aborren var inte att leka med, hur mkt vägde han?
[right][snapback]359553[/snapback][/right]
<!--QuoteBegin-kasal+24 Dec 2006, 18:29:56--><div class='quotetop'>QUOTE(kasal @ 24 Dec 2006, 18:29:56)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Fiske, hade cross innan också men det var mer meka än köra.. så jävla dyr att laga också.
[right][snapback]359578[/snapback][/right]
tackar, abborren vägde drygt ett kilo.
ja abborren va faktiskt ganska mörk, väldigt brunt vatten. men bilden gör mycket också. så lite ljusare var den i verkligheten
[right][snapback]359553[/snapback][/right]
<!--QuoteBegin-kasal+24 Dec 2006, 18:29:56--><div class='quotetop'>QUOTE(kasal @ 24 Dec 2006, 18:29:56)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Fiske, hade cross innan också men det var mer meka än köra.. så jävla dyr att laga också.
[right][snapback]359578[/snapback][/right]
tackar, abborren vägde drygt ett kilo.
ja abborren va faktiskt ganska mörk, väldigt brunt vatten. men bilden gör mycket också. så lite ljusare var den i verkligheten
Prelude -92 4ws svart
Prelude -92 röd
Prelude -92 röd
RC-drifting <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
OT:
<!--QuoteBegin-www.artist.nu+24 Dec 2006, 02:53:05--><div class='quotetop'>QUOTE(www.artist.nu @ 24 Dec 2006, 02:53:05)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Ja, vilka är er hobby/hobbies?
<!--endemo-->
<!--endemo-->
[right][snapback]359440[/snapback][/right]
Tar du emot beställningar? <!--emo&:D-->
<!--endemo--> Har ett objekt som jag kan få fram otaligt många bilder på, hade varit kul om du hade kunnat få fram något ur en egen vinkel etc <!--emo&:P-->
<!--endemo-->
OT:
<!--QuoteBegin-www.artist.nu+24 Dec 2006, 02:53:05--><div class='quotetop'>QUOTE(www.artist.nu @ 24 Dec 2006, 02:53:05)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Ja, vilka är er hobby/hobbies?
[right][snapback]359440[/snapback][/right]
Tar du emot beställningar? <!--emo&:D-->
Senast redigerad av CTROliver den 25 december 2006, 13:04, redigerad totalt 1 gånger.
James Oliver Könsberg - Malmö
-
www.artist.nu
- Kontakt:
Gulp, det har hänt att jag tagit emot beställningar, men oftast målar/tecknar jag det som faller mig in. För tillfället har jag vissa planer för framtida utställning....men senare i år så kanske tid finns för beställningar.
När axeln är återställd blir det förhoppningsvis mer olja på duk åxå, som t ex Gallardon som jag ej hann slutföra innan olyckan. <!--emo&:)-->
<!--endemo-->

När axeln är återställd blir det förhoppningsvis mer olja på duk åxå, som t ex Gallardon som jag ej hann slutföra innan olyckan. <!--emo&:)-->

Mattias Glad, den mäktiga konstnären.
Svart Del Sol VTI -92
Växjö, Araby
Svart Del Sol VTI -92
Växjö, Araby
En av mina extrahobbys (om någon som kan gissa vad det är.. ) <!--emo&:D-->
<!--endemo-->

<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->R32<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro--> - tills vidare<!--colorc--></span><!--/colorc-->
www.toloweb.se
www.toloweb.se
- Mordiiax
- Bil: Civic -15
- Namn: Johan Mähler
- Been thanked: 30 times
- Kontakt:
Ser mycket film <!--emo&:)-->
<!--endemo--> Har en hygglig hemmabio förrutom på en punkt.. saknar en projektor men det kommer <!--emo&:P-->
<!--endemo-->
Annars äre forumssurfande som gället. Är även grundare/admin till bilforumet för mittsverigebor - www.compello.se och det är väl mitt substitut för ett barn.
Annars äre forumssurfande som gället. Är även grundare/admin till bilforumet för mittsverigebor - www.compello.se och det är väl mitt substitut för ett barn.
Honda Civic Tourer -15
Tidigare Honda: Civicar, CRX, CTR, CR-V, S2000 & Accorder.
HPC IRC CREW
Tidigare Honda: Civicar, CRX, CTR, CR-V, S2000 & Accorder.
HPC IRC CREW