Studiebesök hos Mugen
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Hittade denna tråd med många härliga bilder från Mugens och Honda Twincams (FEEL's) huvudkontor i Asaka, Japan.
<a href='http://www.s2ki.com/forums/index.php?showtopic=464479' target='_blank'>My Webpage</a>
<a href='http://www.s2ki.com/forums/index.php?showtopic=464479' target='_blank'>My Webpage</a>
Senast redigerad av JMKD den 22 februari 2007, 12:01, redigerad totalt 1 gånger.
Martin Dahllöf
-
Master Mag
Najs ställe
-92 Civic Vti Turbo
- Mordiiax
- Bil: Civic -15
- Namn: Johan Mähler
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 30 times
- Kontakt:
Mycket läckert innehåll <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
Honda Civic Tourer -15
Tidigare Honda: Civicar, CRX, CTR, CR-V, S2000 & Accorder.
HPC IRC CREW
Tidigare Honda: Civicar, CRX, CTR, CR-V, S2000 & Accorder.
HPC IRC CREW
- Dani
- Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
- Namn: Daniel Gabriel
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Djävul vad nice.
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
<!--QuoteBegin--><div class='quotetop'>QUOTE</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Nån som vet lackkoden? R-81 ?<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Det enda jag vet är att Mugen kallar den Fire Cracker Red. Jag tror inte det är en Hondakulör.
Det enda jag vet är att Mugen kallar den Fire Cracker Red. Jag tror inte det är en Hondakulör.
Martin Dahllöf
Är det där paradiset folk snackar om som man kan komma till efter döden? <!--emo&:worthy:-->
<!--endemo-->
Only M Matters
- Regge
- Bil: Honda S2000
- Namn: Erik Regnell
- Been thanked: 1 time
Tror inte många likså jag som förstår verkligen hur stort mugen är, helt sanslöst.
Säg till mig nu om jag är helt ute och cyklar, men var det inte någon i klubben som gjort något liknande. Dvs varit på studie besök hos vad jag tror var Mugen. Typ Asia_vti ?
Säg till mig nu om jag är helt ute och cyklar, men var det inte någon i klubben som gjort något liknande. Dvs varit på studie besök hos vad jag tror var Mugen. Typ Asia_vti ?
KÖR:
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
-
Tommie Blomqvist
Feel's e balla gossar!
[b] Cybertuner[/b]
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->[b]Stolt medlem i klubben "Luftfilter & Stuprör" [/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]Snabbast på internet, men slöast på gatan
[/b]Saab 9-5[b] <!--fonto:Geneva--><span style="font-family:Geneva"><!--/fonto-->BioPower.<!--fontc--></span><!--/fontc-->[/b] FWD, [b]skrammel och pling![/b]
[b]<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->Blå[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[b]"If it wasn't for bad luck, I wouldn't have no luck at all"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Naturally<!--colorc--></span><!--/colorc-->/<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Aspirated[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]T[/b]ommie [b]B[/b]lomqvist
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->[b]Stolt medlem i klubben "Luftfilter & Stuprör" [/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]Snabbast på internet, men slöast på gatan
[/b]Saab 9-5[b] <!--fonto:Geneva--><span style="font-family:Geneva"><!--/fonto-->BioPower.<!--fontc--></span><!--/fontc-->[/b] FWD, [b]skrammel och pling![/b]
[b]<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->Blå[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[b]"If it wasn't for bad luck, I wouldn't have no luck at all"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Naturally<!--colorc--></span><!--/colorc-->/<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Aspirated[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]T[/b]ommie [b]B[/b]lomqvist
Vet inte vad jag skall säga... blev helt till mig.... <!--emo&:rolleyes:-->
<!--endemo--> <!--emo&:huh:-->
<!--endemo--> <!--emo&:rolleyes:-->
<!--endemo-->
Pssst.. Ska vi inte arrangera ett studiebesök? <!--emo&:wub:-->
<!--endemo-->
<!--emo&:scotte:-->
<!--endemo-->
Pssst.. Ska vi inte arrangera ett studiebesök? <!--emo&:wub:-->
<!--emo&:scotte:-->
[b][u]Oscar Henze[/u][/b]
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->[i]CTR-05.....*..<!--coloro:#8B0000--><span style="color:#8B0000"><!--/coloro-->Kompressor<!--colorc--></span><!--/colorc-->..*[/i]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->[i]Volvo 940GL - 91 (Vinter kärran)[/i]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->[i]CTR-05.....*..<!--coloro:#8B0000--><span style="color:#8B0000"><!--/coloro-->Kompressor<!--colorc--></span><!--/colorc-->..*[/i]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->[i]Volvo 940GL - 91 (Vinter kärran)[/i]<!--colorc--></span><!--/colorc-->