Cat-back luftfilter till CTR-05
Hej alla!
Jag är nu mycket intresserad av att köpa ett begangnat eller nytt!!! dvs cat-back och ev luftfilter.
Viktigast är nu cat-back...
Är det bagangnat så vill jag dock att det ska vara i bra skick(helst icke vinterkört) beror på skick som sagt.
Det ska passa en Honda Civic Type R -05 och SKA passa rakt på utan skruv,pill och modifieringar. T.ex Invidia m.m.
Invidia är väl det som jag tittat på mest men är öppen för andra förslag också.
Snälla säg till om ni har eller hör någon som vill sälja ett!!! :worthy:
När det gäller luftfilter så skall det vara ett "shortram" tror jag det heter, dvs det korta som sitter vid motorn.(bara uppåt en bit)
Vill inte behöva göra några modifieringar!!!
Låt nu höra och se vad ni har att erbjuda mig!!! Finns det annat godis till CTR-05 så nämn gärna så kanske det kan vara intressant
Tack på förhand!
Jag är nu mycket intresserad av att köpa ett begangnat eller nytt!!! dvs cat-back och ev luftfilter.
Viktigast är nu cat-back...
Är det bagangnat så vill jag dock att det ska vara i bra skick(helst icke vinterkört) beror på skick som sagt.
Det ska passa en Honda Civic Type R -05 och SKA passa rakt på utan skruv,pill och modifieringar. T.ex Invidia m.m.
Invidia är väl det som jag tittat på mest men är öppen för andra förslag också.
Snälla säg till om ni har eller hör någon som vill sälja ett!!! :worthy:
När det gäller luftfilter så skall det vara ett "shortram" tror jag det heter, dvs det korta som sitter vid motorn.(bara uppåt en bit)
Vill inte behöva göra några modifieringar!!!
Låt nu höra och se vad ni har att erbjuda mig!!! Finns det annat godis till CTR-05 så nämn gärna så kanske det kan vara intressant
Tack på förhand!
[b]Joel Ohlsson[/b]
Honda Civic Type R -05 | Night Hawk Black, Ditec
status: <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Avställd<!--colorc--></span><!--/colorc-->
\[EMAIL=joelohlsson@hotmail.com\]Klicka här för att skicka E-post till mig\[/EMAIL\]
status: <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Avställd<!--colorc--></span><!--/colorc-->
\[EMAIL=joelohlsson@hotmail.com\]Klicka här för att skicka E-post till mig\[/EMAIL\]
[b]Joel Ohlsson[/b]
-
tottelberry
joels skrev:Upp
varför skapa nya trådar om avgasystem i köpes hela tiden. det här är den tredje om samma system?
---------------------------------------------------
Christopher Lionell.
CTR cosmic -04 -Toda Spec..
Christopher Lionell.
CTR cosmic -04 -Toda Spec..