Vad är den värd???
Hur mycket anser ni att min ITR är värd har satt ut den för 140k, men knappt någon som hört av sig, bortsett från oseriösa köpare.
Antingen är marknade mättad eller så är mitt pris för högt......
<a href="http://www.blocket.se/vi/12894396.htm?ca=20_s" target="_blank">http://www.blocket.se/vi/12894396.htm?ca=20_s</a>
Antingen är marknade mättad eller så är mitt pris för högt......
<a href="http://www.blocket.se/vi/12894396.htm?ca=20_s" target="_blank">http://www.blocket.se/vi/12894396.htm?ca=20_s</a>
Daniel Gustafson
<span style='font-family:Arial Black'>Honda Integra Type-</span><span style='font-size:11pt;line-height:100%'><span style='color:Red'>R</span></span>
<span style='font-family:Arial Black'>En våt dröm för vissa en verklighet för andra...</span>
<span style='font-family:Arial Black'>Honda Integra Type-</span><span style='font-size:11pt;line-height:100%'><span style='color:Red'>R</span></span>
<span style='font-family:Arial Black'>En våt dröm för vissa en verklighet för andra...</span>
jag sålde min billigare o den va mycket mer moddad, nyrenoverad likaså samt rejält påkostad(din är dock lite moddad oxo ju)
Min va i riktigt bra skick o det förmodar jag att din är oxo.
Jag satte mitt pris för jag ville ha en snabb affär + jag tyckte det priset va vettigt.
Förlorade ju en hel del pengar på min men så brukar det va när man moddar, man får typ knappt hälften mot va man lagt ut=)
bara min motor kosta nästan 40k o bygga(trodde det skulle va billigare men när man sen räkna stack det iväg fort)
du borde kunna få 120k för den tycker jag iallafall
Jag satte mitt pris för jag ville ha en snabb affär + jag tyckte det priset va vettigt.
Förlorade ju en hel del pengar på min men så brukar det va när man moddar, man får typ knappt hälften mot va man lagt ut=)
bara min motor kosta nästan 40k o bygga(trodde det skulle va billigare men när man sen räkna stack det iväg fort)
Michael Grönberg
Helsingborg
R32 Gtr -94 2011 ska det gå fort
skylift r32 gtr -90 10,97 212km/h 2008
Helsingborg
-
SAUD
- Bil: CTR-2016
- Namn: Saud Omerovic
Jag köpte min ITR 2001 för 156k och sålde 2002 140k och 3800mil på mättaren.
Den kördes knappt något i Tyskland bara 800mil. Jag tycker att senaste 4år har nästan alla ägare begärt fantasi priser men i samma vevan har bilen blivit så populär att folk har nästan betalat vilken pris som helst,man kan säga att priset har stått stilla i 4-5år?!
Bilen är fantastiskt rolig varje gång man sätter sig i den rusar hjärtat iväg,men ingen ont om någons ITR men dessa bilar är inte värda så mycket pengar vad folk begär idag och senaste åren?
Den kördes knappt något i Tyskland bara 800mil. Jag tycker att senaste 4år har nästan alla ägare begärt fantasi priser men i samma vevan har bilen blivit så populär att folk har nästan betalat vilken pris som helst,man kan säga att priset har stått stilla i 4-5år?!
Bilen är fantastiskt rolig varje gång man sätter sig i den rusar hjärtat iväg,men ingen ont om någons ITR men dessa bilar är inte värda så mycket pengar vad folk begär idag och senaste åren?
Saud Omerovic
Civic Type R - 2016
Civic 1.6 - 2014
Förstår vad du menar men när man hört att folk fått 12-13k för sina och då dom nästintill är original tycker jag att jag iallafall borde få det priset.M%G skrev:jag sålde min billigare o den va mycket mer moddad, nyrenoverad likaså samt rejält påkostad(din är dock lite moddad oxo ju)
Med tanke på att alla original fel som brukar finnas på dessa bilarna är åtgärdade på min, och så mycket pengar som är nerlagt på den så är det kanske ingen omöjlighet. Jag har lagt ut ungefär 60-70k på bilen det senaste året.
Daniel Gustafson
-
Clabbe
- Bil: RD9
- Namn: Клабе Бюрстром
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
1. Priset är för högt
2. Du skriver att tändstiften har exploderat i motorn. Folk bryr sig inte om vad som har hänt eller vem som gjort saker
utan det har helt enkelt varit fel på motorn. Så de drar öronen åt sig.
Det är onödig information som man kan berätta om när personen ringer eller kollar på bilen.
2. Du skriver att tändstiften har exploderat i motorn. Folk bryr sig inte om vad som har hänt eller vem som gjort saker
utan det har helt enkelt varit fel på motorn. Så de drar öronen åt sig.
Det är onödig information som man kan berätta om när personen ringer eller kollar på bilen.
Благодаря мутра!
jo visst folk har fått ca 120k för sina nästan org innan ja, men tror det e svårt nu tex när där finns en ute för 89k, då tänker folk direkt ja dom e värda ngt sånt ungefär, sen ser dom din för 140k, rätt stor skillnad där emellan.
Tråkigt nog så verkar folk inte värdera att din bil är renoverad, men dom förstår det sen när dom köper en som är i sämre skick kanske=)
Jag sålde min som va riktigt mycket moddad nyligen oxo billigare vilket påverkar kanske, jag kunde ju haft ett pris då på kanske 180-190k när den vart så pass moddad om en org är värd ca 120k..
men tror inte så många hade vart intresserade då hehe
Tråkigt nog så verkar folk inte värdera att din bil är renoverad, men dom förstår det sen när dom köper en som är i sämre skick kanske=)
Jag sålde min som va riktigt mycket moddad nyligen oxo billigare vilket påverkar kanske, jag kunde ju haft ett pris då på kanske 180-190k när den vart så pass moddad om en org är värd ca 120k..
Michael Grönberg
Helsingborg
Helsingborg
M%G skrev:jo visst folk har fått ca 120k för sina nästan org innan ja, men tror det e svårt nu tex när där finns en ute för 89k, då tänker folk direkt ja dom e värda ngt sånt ungefär, sen ser dom din för 140k, rätt stor skillnad där emellan.
Rikigt moddad??
Ett par pct och ett par blox kammar. Det var direkt ingen raket. Men nu ska jag inte gå in på detta. Det var säkert mappens fel.
Jag tycker att det är svårt. Men en vettig, itr med lite godis avgas, filter, grenrör och coilovers är värd 120-125tusen.
Några 140 tusen är den tyvär inte värd, och särkilt om den är typ "standard" grejer på dra av 20 tusen så får du se om nåt händer med efterfrågan.
NU: CTR Turbo
Bmw m3 3,2
Lancer Evo 2
Impreza sti 2003
Dc2 K20/k24
Crx Vt b18c Mfl..
Mvh Junior Shahin
Bmw m3 3,2
Lancer Evo 2
Impreza sti 2003
Dc2 K20/k24
Crx Vt b18c Mfl..
Mvh Junior Shahin
va rätt mycket mer gjort på den än ett par pct o blox kammar junior.... det e som o säga att din bil bara har ett grenrör o en gammal snigel på typ=)
hann ju tyvärr bara köra 1gång me den på 402m, blev inget vidare då me tanke på det läckande grenröret o att den gick alldeles för fett.
ang priset där annars håller jag me dig, runt 120-125k för en små moddad itr
hann ju tyvärr bara köra 1gång me den på 402m, blev inget vidare då me tanke på det läckande grenröret o att den gick alldeles för fett.
ang priset där annars håller jag me dig, runt 120-125k för en små moddad itr
Michael Grönberg
Helsingborg
Helsingborg
jag måste först och främst säga att den ser jätte fin utt...
men en ska kankse du har lärt dig du får aldrig tillbaka dem pengar du har lagt utt på en bil...
men gör det av egen vilja..
aja lycka till hoppas du får den sold.. hade jag inte köpt min CTR så hade den kanske varit något och tänka på...
men en ska kankse du har lärt dig du får aldrig tillbaka dem pengar du har lagt utt på en bil...
men gör det av egen vilja..
aja lycka till hoppas du får den sold.. hade jag inte köpt min CTR så hade den kanske varit något och tänka på...
Yll Ramadani