ctr 05
-
Bonny
- Bil: JRSC CTR 2005
- Namn: Johan Blomqvist
Det är inte meningen att försöka förstöra din säljestråd, men eventuella köpare här på HPC bör vara medvetna om att det är ytterst osannolikt att få fram 230 hk med enbart catback, luftfilter och "chip". Men du kanske har bänkpapper?
För övrigt så diggar jag just CTR:er i färgen blå och tycker att det är smått otroligt att du bara lyckats köra 1100 mil med en sådan rolig busbil på 2 år!!!!
För övrigt så diggar jag just CTR:er i färgen blå och tycker att det är smått otroligt att du bara lyckats köra 1100 mil med en sådan rolig busbil på 2 år!!!!
Johan Blomqvist
CTR 05
CTR 05
ja jag har bänkpapper ,från rullande landsväg eller vad det nu heter som finns på japmeat .Bonny skrev:Det är inte meningen att försöka förstöra din säljestråd, men eventuella köpare här på HPC bör vara medvetna om att det är ytterst osannolikt att få fram 230 hk med enbart catback, luftfilter och "chip". Men du kanske har bänkpapper?
jobbar mycket har inte tid att köra så mycket.
Goran ghafor
CTR 05 såld
CTR 05 såld