VTi STOLAR & Inredning
Fram+bak säten
Gärna dörrsidor också!
samt "arm rest" grejen som är mellan de två fram stolarna..
0735-327574 eller PM
Gärna dörrsidor också!
samt "arm rest" grejen som är mellan de två fram stolarna..
0735-327574 eller PM
Senast redigerad av MaxBoosT den 11 november 2004, 22:52, redigerad totalt 1 gånger.
kush and a swisha, money over bitches..
Inte lite krav [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
JAg har framstolar lösa tillsalu.
KAnske jag plockar ut resten med men jag har inte bestämt mig än.
Stolarna är i toppskick.
Ska jag skicka i samma kuvert som honda märkena...?
Stolarna är i toppskick.
Ska jag skicka i samma kuvert som honda märkena...?
<span style='color:red'>Björn "BMTech" Magnusson</span>
<span style='color:blue'>Robbans Däck 0457 41140
BMTech 0708 46 86 24</span>
-----------------------------------------------------------------------
<span style='font-family:optima'><span style='color:red'>Civic vti sedan -92 "Red Rocket Edition" SÅLD</span></span>
<span style='font-family:optima'><span style='color:red'>Ford Fiesta ST -07 "Media Edition"</span></span>
<span style='font-family:optima'><span style='color:red'>Baotian bt9 -06 "Urpluggad Edition"</span></span>
<span style='font-family:optima'><span style='color:gray'>Saab 9000i 2,0ltt -93 "Extra edition"</span></span>
<span style='font-family:optima'><span style='color:yellow'>Toyota starlet -79 RWD "Drifter edition"</span></span>
<span style='color:blue'>Robbans Däck 0457 41140
BMTech 0708 46 86 24</span>
<span style='font-family:optima'><span style='color:red'>Civic vti sedan -92 "Red Rocket Edition" SÅLD</span></span>
<span style='font-family:optima'><span style='color:red'>Ford Fiesta ST -07 "Media Edition"</span></span>
<span style='font-family:optima'><span style='color:red'>Baotian bt9 -06 "Urpluggad Edition"</span></span>
<span style='font-family:optima'><span style='color:gray'>Saab 9000i 2,0ltt -93 "Extra edition"</span></span>
<span style='font-family:optima'><span style='color:yellow'>Toyota starlet -79 RWD "Drifter edition"</span></span>
<!--QuoteBegin-BMTech+11 Nov 2004, 23:32:51--><div class='quotetop'>QUOTE(BMTech @ 11 Nov 2004, 23:32:51)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Inte lite krav [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Stolarna är i toppskick.
Ska jag skicka i samma kuvert som honda märkena...?<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
DU HAR PM
Stolarna är i toppskick.
Ska jag skicka i samma kuvert som honda märkena...?<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
DU HAR PM
kush and a swisha, money over bitches..