<!--fonto:Georgia--><span style='font-family: "Georgia"'><!--/fonto--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Nu närmar sig race-säsongen 2010 med rekordfart!
Är Du intresserad av en stolplats i Teamets EG denna säsong ?
Och inte vilken EG som helst, utan <!--coloro:#006400--><span style="color:#006400"><!--/coloro-->Hulken<!--colorc--></span><!--/colorc--> som har blivit race-car!
Har redan klart med startplats för i år.
Kommer att försöka köra alla deltävlingarna i serien (MSLS).
Det är 6 stycken, 3 på Mantorp och 3 på Sviestad. 8-timmars race !
Premiär-racet på Mantorp är 17/4.
Så är Du hugad pilot, helst med licens och racevana.
Men även utan licens, dock med ett antal bankörningar i ryggen.
Denna bil är inget för rookies! Då den levererar 250+ Hk på mindre än 1000kg.
Licensen kan Du lätt fixa (ca:1.800:-) innan första racet.
Mek-kunniga har företräde!
Samt jag är helst intresserad av piloter för hela säsongen.
"Lösnummer" tas in i andra hand!
Även Du som vill känna på racingatmosfären på riktigt,
men ej känner Dig mogen för att köra är välkommen.
Då som hjälp mek. / tankning etc.
I mina "stolspriser" ingår alltid, (vilket vad jag vet är jag ensam om att erbjuda) :
Fredag;
Transport från Sthlm,
Träningskörning
Middag med skitsnack,
Sovplats.'
Lördag;
Frukost,
Racing,
Lunch,
Racing,
Transport åter till Sthlm.
Priserna är baserade på körtid etc. men varierar mellan ca: 4.500:- - 15.000:-/tävling.
Körtider mellan 1 X 45 min, till 2 X 90 min, eller enligt ö.k.
Jag kan även erbjuda förmånlig fakturering till företagare.
Om Du tycker detta är dyrt så har Du definitivt ingen aning om vad racing kostar!
Däck, bensin, oljor, filter, bromsar, mat, transport etc.
Dessa avgifter täcker endast dom faktiska kostnaderna för att dra runt ett race med denna bilen.
Så det är ingen vinstdrivande cirkus, men förbaskat kul å värt varenda krona!
Fråga nå´n som har provat
I mån av intresse och tid kanske jag även anmäler Teamet till några race i ERCupen,
och kanske även något race i NSHC.
Dom kör 6-timmars race på Sturup, Knutstorp, Falkenberg, Anderstorp, Kinnekulle och Gelleråsen.
<a href="http://www.msls.info/?reloaded=true" target="_blank"><!--coloro:#00BFFF--><span style="color:#00BFFF"><!--/coloro-->MSLS<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
<a href="http://www.ercup.se/" target="_blank"><!--coloro:#00BFFF--><span style="color:#00BFFF"><!--/coloro-->ERC<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
<a href="http://www.nshc.nu/" target="_blank"><!--coloro:#00BFFF--><span style="color:#00BFFF"><!--/coloro-->NSHC<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
Men prioritet # 1 är att först köra MSLS!
Vid intresse och ev. frågor, slå mig gärna en signal på:
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->0733-200 002<!--colorc--></span><!--/colorc--> / Rogge.
<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro--><a href="mailto:TeamAutomontage@telia.com">Email till mig</a><!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->