Hejsan!
Tjena alla glada Honda-ägare. Tänkte bara slinka in en liten hej-tråd.
Köpte min första Honda idag.
Det blev en CTR -04. Ska bli kul att följa detta forum, har kikat runt lite, verkar som att det finns en hel del vettiga personer här.
Vad tycker ni om mitt val av bil? Själv tycker jag att det är en alldeles underbar bil.
Bilder kommer upp lite senare om någon är intresserad.
Ja, det var inte så mycket mer, tänkte bara visa att, här finns jag
Trevlig kväll på er
Det blev en CTR -04. Ska bli kul att följa detta forum, har kikat runt lite, verkar som att det finns en hel del vettiga personer här.
Vad tycker ni om mitt val av bil? Själv tycker jag att det är en alldeles underbar bil.
Ja, det var inte så mycket mer, tänkte bara visa att, här finns jag
Trevlig kväll på er
- David Lundin
- Namn: David Lundin
Välkommen! 
Du kommer garanterat ha mycket kul med bilen!
Du kommer garanterat ha mycket kul med bilen!
Jag tror det också.
Tyvärr så är det fortfarande halt ute här i Stockholm, så har inte kunnat testat varken trycket eller väghållningen ordentligt. Men som det verkar nu är jag inte besviken, tvärt om faktiskt. Verkar vara ett riktigt litet odjur
Det är otroligt skönt med en nyare bil. Har en Porsche 944 från 85. Blev trött på allt mekande varje helg, har inget eget garage än så länge. Så det ska bli otroligt skönt
Tyvärr så är det fortfarande halt ute här i Stockholm, så har inte kunnat testat varken trycket eller väghållningen ordentligt. Men som det verkar nu är jag inte besviken, tvärt om faktiskt. Verkar vara ett riktigt litet odjur
Det är otroligt skönt med en nyare bil. Har en Porsche 944 från 85. Blev trött på allt mekande varje helg, har inget eget garage än så länge. Så det ska bli otroligt skönt
Senast redigerad av gasamatte den 28 januari 2009, 22:44, redigerad totalt 1 gånger.
- StockholmsJOCKE
- Bil: ITR DC2
- Namn: Jocke
- Been thanked: 3 times
Välkommen !
MMM tråkigt väder, har inte kunnat tagit en sväng med min på ett bra tag så de suger i tarmen nått in i helvete.
Vi träffas ju en del här i Stockholm så jag hoppas du hänger på ! Du har ju nära till bulten också ser jag :thumbup:
/Jocke
MMM tråkigt väder, har inte kunnat tagit en sväng med min på ett bra tag så de suger i tarmen nått in i helvete.
Vi träffas ju en del här i Stockholm så jag hoppas du hänger på ! Du har ju nära till bulten också ser jag :thumbup:
/Jocke
-
Little Elk
- Namn: Fredrik Edin
Grattis till bilen!
Ni har ju en riktigt roliga vägsträckor borta hos er! Slingerbulten går inte av för hackor.
Vi får dra igång lite kulturer eller fredagskörningar nu när sommaren kommer. Jag hjälper gladerligen till att arrangera något i den stilen. Även lite nya vägsträckor. (Säg bara till om du vill ha hjälp med detta Steffo). 
Ni har ju en riktigt roliga vägsträckor borta hos er! Slingerbulten går inte av för hackor.
Ordförande
Nuvarande bil: Civic Type R -02
Tidigare bil: Civic Type R -04
Nuvarande bil: Civic Type R -02
Tidigare bil: Civic Type R -04
- smacke
- Bil: NSX
- Namn: MarcusMaehlum
- Kontakt:
Gasamatte: ett tipps.. scrolla ner till botten å klicka på
eller
istället när du skall svara så slipper du quotningen i varje inlägg.. :busted_cop:
eller
istället när du skall svara så slipper du quotningen i varje inlägg.. :busted_cop:
Senast redigerad av smacke den 28 januari 2009, 23:31, redigerad totalt 1 gånger.
SMacke #364
-
Peter_Karlsson
- Bil: MB6
- Namn: Peter Karlsson
Nej det gör det inte, vi är sjuka i huvet allihopa!gasamatte skrev:verkar som att det finns en hel del vettiga personer här.
Välkommen i träsket
//Peter
<a href="http://www.hondaklubben.com/forum/index.php?showtopic=45586&st=0&p=463241&#entry463241" target="_blank"><!--coloro:#48D1CC--><span style="color:#48D1CC"><!--/coloro-->Civic Vei/Vti <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Raceprojekt<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--colorc--></span><!--/colorc--> -95</a>
- Nollåttan

- Bil: UXY en ctr från -04
- Namn: Gustavo Mastalli
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 11 times
- Kontakt:
Välkommen till Honda och klubben.gasamatte skrev:Jag tror det också.
Angå. vädret det är därför jag flyttade från Haninge till Skåne här kan man köra med sommar däck året runt, :thumbup: :wohow: det snöar aldrig vi är för nära Spanien.
- David Lundin
- Namn: David Lundin
Jaså? När vi hade 2mm snö här i Småland fick jag en bild av brorsan där det var 1dm snö i slutet av förra året vill jag minnas, han bor utanför Lund 
-
krollan
- Bil: del sol vti-t
- Namn: Kristofer Andersson
Det var nog den enda dagen det var snö på oxå.
Välkommen hit gasamatte det dröjer nog inte länge förens du inser att vi är ett gäng kompletta galningar.
Välkommen hit gasamatte det dröjer nog inte länge förens du inser att vi är ett gäng kompletta galningar.
Kristofer Andersson
medlemnr. 557
Man ska ha testat allt utom folkdans och sin syster.
medlemnr. 557
Man ska ha testat allt utom folkdans och sin syster.
-
tobbe__86
- Bil: Honda s2000 kraftwerks.
- Namn: Tobias Petersson
Välkommen till den bästa klubbengasamatte skrev:Tjena alla glada Honda-ägare. Tänkte bara slinka in en liten hej-tråd.
Ja, det var inte så mycket mer, tänkte bara visa att, här finns jag![]()
Trevlig kväll på er
Tobias Petersson
SlingerBULTEN är vägen från tungelsta till Rosenhill.gasamatte skrev:Ja, lite tråkigt med vädret. Stockholms-träffar är t.om bättre.. Kanske jag som är lite efter men, vad är bulten?
När det är dags att åka kan du ju stanna till i V-H så slår jag följe.
Välkommen hit!
Div. Sthlm
Jazz Hybrid -12
www.autopunkten.se
Div. Sthlm
Jazz Hybrid -12
www.autopunkten.se
Det är här det händer.Deadhead skrev:Shit vad mycket folk det var i Haninge!
Senast redigerad av CayLe den 29 januari 2009, 21:36, redigerad totalt 1 gånger.
<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Type-<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> FN2
Audi 100 Turbo Quattro - <!--coloro:#A0522D--><span style="color:#A0522D"><!--/coloro-->Projektet<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Audi 100 Turbo Quattro - <!--coloro:#A0522D--><span style="color:#A0522D"><!--/coloro-->Projektet<!--colorc--></span><!--/colorc-->
- Dani
- Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
- Namn: Daniel Gabriel
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Inte till mig, välkommen hit 
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
Honda CRV 2.2D 2014
- Dani
- Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
- Namn: Daniel Gabriel
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Säg om det där när du lyckas vinna över mig på Gokart gubbe.
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
Honda CRV 2.2D 2014
Honda CRV 2.2D 2014