Eftersnack och bilder
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
-
moggesthlm
- Been thanked: 6 times
Hoppas det var nice där nere och att det gick bra för alla. Själv slutade resan en bit efter Järna med att det började vibrera satan bak. Svängde åt sidan och kolla om jag såg nått, fått cord släpp, har fått en bulle på insidan av vänster bak som är ca 40cm. Så det var bara att vända hemmåt i lugn fart

Så upp med era bilder så man får se vad man missade

Så upp med era bilder så man får se vad man missade
//Morgan Blom, Stockholm
Kör:
Honda Civic 1.5 Sedan -88
Honda Civic 1.6i 16v K20 swap -89
Honda Legend 3.5 -97
Honda Integra Type - R -99
Honda Accord V6 Hybrid - 07
Honda Civic Tourer -14
Kör:
Honda Civic 1.5 Sedan -88
Honda Civic 1.6i 16v K20 swap -89
Honda Legend 3.5 -97
Honda Integra Type - R -99
Honda Accord V6 Hybrid - 07
Honda Civic Tourer -14
-
Ejan
- Bil: Ford Fiesta 2010
- Namn: Erik Leander
Jag tog runt 260 bilder ..ska försöka få upp dom på nätet så snart jag kan
förövrigt så var det en väldigt trevlig och bra dag ..kanon arrangemang
förövrigt så var det en väldigt trevlig och bra dag ..kanon arrangemang
------------------------------------------
1999 Honda Integra Type R - 208bhp - SÅLD
Kör numera Ford Fiesta ST´05
Tack för en super dag, och vilken tur vi hade med vädret, man fick ju tok ångest när man insåg i morse att det faktiskt regnade. Men sån tur så va det helt upp torkat tills vi börja köra. Jag smet iväg redan vid tre man har ju långt att åka tyvärr.
MEN var va alla Skåningar ??? Tro att jag o Chrille va de ända från Skåne fattar inte varför, de föregående åren jag varit med på premiären på Mantorp har vi ju varit en hel hög av Skåningar.. så vad har hänt, sjukt tråkigt i alla fall.
Man blir ju illamående av att bara snacka med en massa pack från norr, alla reeediga Skåningar vet ju att vettigt folk hittar man aldrig norr om åsen :prop:
Men jag hoppas vi blir mer "Vettiga" till nästa körning i sommar..
MEN var va alla Skåningar ??? Tro att jag o Chrille va de ända från Skåne fattar inte varför, de föregående åren jag varit med på premiären på Mantorp har vi ju varit en hel hög av Skåningar.. så vad har hänt, sjukt tråkigt i alla fall.
Man blir ju illamående av att bara snacka med en massa pack från norr, alla reeediga Skåningar vet ju att vettigt folk hittar man aldrig norr om åsen :prop:
Men jag hoppas vi blir mer "Vettiga" till nästa körning i sommar..
Mattias Israelsson
www.sodervidinge.se
www.sodervidinge.se
Ekonomin brister =)
Jim Hansson, Tomelilla. 076-8477392
Jim's Tuning - CPL Racing, Xenocron Tuning Solutions & Tegiwa Imports.
Mappning av bl.a. Hondata s300, K-Pro, Flashpro, Crome, BRE osv i 2WD bromsbänk.
Chippning av OBD1/OBD0 ECU. Ring eller PM för frågor.
Jim's Tuning - CPL Racing, Xenocron Tuning Solutions & Tegiwa Imports.
Mappning av bl.a. Hondata s300, K-Pro, Flashpro, Crome, BRE osv i 2WD bromsbänk.
Chippning av OBD1/OBD0 ECU. Ring eller PM för frågor.
-
M Scotte
- Namn: Martin Scotte
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 36 times
- Kontakt:
Tiden brister tyvärr.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
Här ligger ungefär 70 bilder i ett bildspel, enjoy! Skriv gärna en rad så känner jag mig uppskattad 
<a href="http://www.mikaelaberg.se/hpcmantorp/" target="_blank">http://www.mikaelaberg.se/hpcmantorp/</a>
<a href="http://www.mikaelaberg.se/hpcmantorp/" target="_blank">http://www.mikaelaberg.se/hpcmantorp/</a>
Team222
HPC IRC CREW, SWEDEN
HPC IRC CREW, SWEDEN
-
Lars P

- Bil: EK4 K20
- Namn: Lars Palmgren
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 9 times
- Kontakt:
Fint Åberg, hur gör man om man vill spara ner bilderna på ens egen bil på datorn?
En på min tagen av Ejan

En på min tagen av Ejan

076-1174430
Lars@allbilskroten.se
Honda EJ1, K24 Swap
NSX NA1 CW
Accord -93 Ombyggd till biltransport
Accord -80
CR-V RD1 -98
Accord CL9 Type-S -08
osv....
Lars@allbilskroten.se
Honda EJ1, K24 Swap
NSX NA1 CW
Accord -93 Ombyggd till biltransport
Accord -80
CR-V RD1 -98
Accord CL9 Type-S -08
osv....
Det tror jag inte går faktiskt, du får printscreena skärmen
jag orkar tyvärr inte lägga upp 70+ bilder som url-länkar, det är copy paste på en i taget som gäller då nämligen.. :/
Team222
HPC IRC CREW, SWEDEN
HPC IRC CREW, SWEDEN
-
SAUD
- Bil: CTR-2016
- Namn: Saud Omerovic
Tack för en fantastiskt bra dag till alla grabbar från HPC!
Bra väder,massor med bra folk från HPC och massor med fina bilar. Dagen kunde börjat lite bättre för min del,fick beta gräset andra kurva på utvarvet
! Blev lite smått chockad att tappa bakändan utan någon förvarning
! Kalla däck och galet fel däcktryck fick resultera i avåkning i det fina gräsmattan
.
Stunden senare fick man justera däcktrycket och då började man trivas som fisken i vattnet,men det tog ett par pass innan jag började ladda fullt i avåknings kurvan,ville inte åka av en gång till
. Bilen gick som en dröm hela dan och var hur nöjd som helst när jag åkte hem men trött var jag som fan. Kollade nyss olje nivån,och det har inte tagit en enda droppe olja på hela dan,helt fantastiskt....
Tack ännu en gång till alla grabbar från HPC för en fantastiskt bra banträff!!!!
CETV: Räknas inte vi från Halmstad till "Vettiga"
?! Skåningar vill att Halmstad ska tillhöra Skåne
?!
MVH Saud
Bra väder,massor med bra folk från HPC och massor med fina bilar. Dagen kunde börjat lite bättre för min del,fick beta gräset andra kurva på utvarvet
Stunden senare fick man justera däcktrycket och då började man trivas som fisken i vattnet,men det tog ett par pass innan jag började ladda fullt i avåknings kurvan,ville inte åka av en gång till
Tack ännu en gång till alla grabbar från HPC för en fantastiskt bra banträff!!!!
CETV: Räknas inte vi från Halmstad till "Vettiga"
MVH Saud
Saud Omerovic
Civic Type R - 2016
Civic 1.6 - 2014
- Aker
- Bil: Honda NSX 3.0
- Namn: Fredrik Aker
- Kontakt:
Det fanns ett gäng riktigt fina, ja försökte coppa dom ja gillade men ja lyckades inte.Åberg skrev:Här ligger ungefär 70 bilder i ett bildspel, enjoy! Skriv gärna en rad så känner jag mig uppskattad
Fassnade för den på Asse när han skruvade hjul, våran nya ordförande med högerhanden
Bra jobbat Åberg.
Honda is the shit....not the actual shit but the essencs in shit!
Några från mig

Kör -Accord Type-R -99
Körde:
-Civic Type-R -05
-Integra Type- DC5 -02
-Civic VTi -98
-Civic Type-R -05
-Accord Type-R-99
-Civic VTi hb -92
-Civic Lsi hb -95
--I once had an Audi S3...sold it after a DC5 Integra Type R ate me for breakfast--
Körde:
-Civic Type-R -05
-Integra Type- DC5 -02
-Civic VTi -98
-Civic Type-R -05
-Accord Type-R-99
-Civic VTi hb -92
-Civic Lsi hb -95
--I once had an Audi S3...sold it after a DC5 Integra Type R ate me for breakfast--
Vilken skåning har lurat på dig det ?SAUD TYPE R skrev:Tack för en fantastiskt bra dag till alla grabbar från HPC!
Bra väder,massor med bra folk från HPC och massor med fina bilar. Dagen kunde börjat lite bättre för min del,fick beta gräset andra kurva på utvarvet! Blev lite smått chockad att tappa bakändan utan någon förvarning
! Kalla däck och galet fel däcktryck fick resultera i avåkning i det fina gräsmattan
.
Stunden senare fick man justera däcktrycket och då började man trivas som fisken i vattnet,men det tog ett par pass innan jag började ladda fullt i avåknings kurvan,ville inte åka av en gång till. Bilen gick som en dröm hela dan och var hur nöjd som helst när jag åkte hem men trött var jag som fan. Kollade nyss olje nivån,och det har inte tagit en enda droppe olja på hela dan,helt fantastiskt....
CETV: Räknas inte vi från Halmstad till "Vettiga"?! Skåningar vill att Halmstad ska tillhöra Skåne
?!
MVH Saud
Hade det inte varit för Fixxe så hade ni ju kanske kunnat räknats in som "Vettiga light" men han drar ner er i skiten
Mattias Israelsson
www.sodervidinge.se
www.sodervidinge.se
Vi gör så här, ni som vill ha bilder som jag tagit! Skicka ett PM med er msn-adress så addar jag imorgon efter jobbet och skickar de ni vill ha
Vore superskoj om någon hade bild på mig ute på banan också, en svart CTR EP3 med svarta fälgar, på bakre sidorutorna stod det Nightrun. Jag skulle bli glad för bilder på bilen var den än var förstås, så har du bilder så får du hemskt gärna skicka dom till mig!
Nu är det verkligen läggdags, har varit en lång men också en helt gaaaalet bra dag! Tack och godnatt HPC!! :hpcrock:
Vore superskoj om någon hade bild på mig ute på banan också, en svart CTR EP3 med svarta fälgar, på bakre sidorutorna stod det Nightrun. Jag skulle bli glad för bilder på bilen var den än var förstås, så har du bilder så får du hemskt gärna skicka dom till mig!
Nu är det verkligen läggdags, har varit en lång men också en helt gaaaalet bra dag! Tack och godnatt HPC!! :hpcrock:
Team222
HPC IRC CREW, SWEDEN
HPC IRC CREW, SWEDEN
-
SAUD
- Bil: CTR-2016
- Namn: Saud Omerovic
Vilken skåning har lurat på dig det ?cetv skrev:<!--quoteo(post=546026:date=10 May 2009, 21:53:28:name=SAUD TYPE R)--><div class='quotetop'>QUOTE(SAUD TYPE R @ 10 May 2009, 21:53:28) <a href="index.php?act=findpost&pid=546026"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Tack för en fantastiskt bra dag till alla grabbar från HPC!
Bra väder,massor med bra folk från HPC och massor med fina bilar. Dagen kunde börjat lite bättre för min del,fick beta gräset andra kurva på utvarvet! Blev lite smått chockad att tappa bakändan utan någon förvarning
.
Stunden senare fick man justera däcktrycket och då började man trivas som fisken i vattnet,men det tog ett par pass innan jag började ladda fullt i avåknings kurvan,ville inte åka av en gång till. Bilen gick som en dröm hela dan och var hur nöjd som helst när jag åkte hem men trött var jag som fan. Kollade nyss olje nivån,och det har inte tagit en enda droppe olja på hela dan,helt fantastiskt....
CETV: Räknas inte vi från Halmstad till "Vettiga"?! Skåningar vill att Halmstad ska tillhöra Skåne
?!
MVH Saud
Hade det inte varit för Fixxe så hade ni ju kanske kunnat räknats in som "Vettiga light" men han drar ner er i skiten
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
I vilken fall som helst vi känner oss som Light Skåningar och då hamnar vi i gruppen "Vetiga light"
Saud Omerovic
Civic Type R - 2016
Civic 1.6 - 2014
-
RoadRunner
- Namn: Johan Tullare
Nere på sidan, precis ovanför minibilderna, ganska långt till höger så finns det en pil som pekar nedåt, det är "download"...Åberg skrev:Vi gör så här, ni som vill ha bilder som jag tagit! Skicka ett PM med er msn-adress så addar jag imorgon efter jobbet och skickar de ni vill ha![]()
Tack för att du lyckades fånga mina silvriga CTR på några actionbilder!
Civic Type R #19028
A E M | N e u s p e e d | B u d d y C l u b | S p o o n | D C S p o r t s | J ' s R a c i n g | R e c a r o | S p a r c o | I n g a l l s
A E M | N e u s p e e d | B u d d y C l u b | S p o o n | D C S p o r t s | J ' s R a c i n g | R e c a r o | S p a r c o | I n g a l l s
-
Ejan
- Bil: Ford Fiesta 2010
- Namn: Erik Leander
Lite egobilder
ska lägga upp mina bilder imorn efter kl17

- Dani
- Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
- Namn: Daniel Gabriel
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Ett ord...nej två ord: ARIEL ATOM.
FYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN vad den gick, räknade sekunderna från det att han kom ut på start/mål rakan och man hann knappt till 3 innan han svischa förbi. När ska han bromsa då tänkte man...nu...nu...nuuuu??? Typ en dm från kurvan och sen svisch var han ut i chikanen innan man hann tänka klart på vad som nyss hänt.
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMN! Där fick ta mig fan alla äta skit!
FYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN vad den gick, räknade sekunderna från det att han kom ut på start/mål rakan och man hann knappt till 3 innan han svischa förbi. När ska han bromsa då tänkte man...nu...nu...nuuuu??? Typ en dm från kurvan och sen svisch var han ut i chikanen innan man hann tänka klart på vad som nyss hänt.
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMN! Där fick ta mig fan alla äta skit!
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
Tackar alla och vädret för en toppen dag.
J-vligt skönt att äntligen få köra kärran ordentligt.
Har varit mycket småstrul och den har varit nära att säljas men inte nu längre.
J-vligt skönt att äntligen få köra kärran ordentligt.
Har varit mycket småstrul och den har varit nära att säljas men inte nu längre.
Div. Sthlm
Jazz Hybrid -12
www.autopunkten.se
Div. Sthlm
Jazz Hybrid -12
www.autopunkten.se
Tack Åberg! Riktigt bra bilder. Min första banträff med HPC och S2k'n så jag är en sucker for actionbilder på min svarta, numera bromsklosslösa pärla!Åberg skrev:Här ligger ungefär 70 bilder i ett bildspel, enjoy! Skriv gärna en rad så känner jag mig uppskattad
S2k - 00
-
Little Elk
- Namn: Fredrik Edin
Ja detta var verkligen en toppendag med ett gäng ruggigt trevliga människor! :thumbup:
Jag är i alla fall heeeelt slut nu efter att jag fick för mig att tvätta bilen efter middagen så den inte känner sig bortglömd och negligerad. Det var han absolut värd efter en dag som denna. :wub:
Slutligen måste jag tacka Malkolm för meck hjälp, Jocke (Med gråa CTRen och svarta 15" slipstream) för lånet av hjulmuttrar och bromsbelägg!
Jag är i alla fall heeeelt slut nu efter att jag fick för mig att tvätta bilen efter middagen så den inte känner sig bortglömd och negligerad. Det var han absolut värd efter en dag som denna. :wub:
Slutligen måste jag tacka Malkolm för meck hjälp, Jocke (Med gråa CTRen och svarta 15" slipstream) för lånet av hjulmuttrar och bromsbelägg!
Senast redigerad av Little Elk den 10 maj 2009, 23:53, redigerad totalt 1 gånger.
Ordförande
Nuvarande bil: Civic Type R -02
Tidigare bil: Civic Type R -04
Nuvarande bil: Civic Type R -02
Tidigare bil: Civic Type R -04
För att download'a bilderna du vill ha, klicka på "pilen som pekar neråt", långt till höger under stora bilden. Om du fattar va jag menar när jag är så trött att jag ser dubbelt...Lars P skrev:Fint Åberg, hur gör man om man vill spara ner bilderna på ens egen bil på datorn?
En på min tagen av Ejan
S2k - 00
-
maniac

- Bil: crx
- Namn: Peter Åstrand
- Has thanked: 2 times
tackar för en kanondag både vädermässigt och åkmässigt!
extra roligt blev det när man fick åka med ett par varv en ariel atom! det tackar jag för.
extra roligt blev det när man fick åka med ett par varv en ariel atom! det tackar jag för.
Peter Åstrand
gråmetallic crx -92 dohc jrsc
gråmetallic crx -92 dohc jrsc
Ja, då vill jag tacka för en trevlig banträff!
Fast för min del kan man sammanfatta det hela med 3 bokstäver, gosis! :wallbash:
Jag åkte ut på första orutinerade passet för att känna på bilen, se hur motorn beter sig och hur diffen känns.
På fullgas var bilen mappad och spättade på bra men i kurvorna där jag skulle hålla halvgas så bluddrade den, gick för magert enligt Kraft.
Körde ca 17 min och på avkylningsvarvet började motorn hosta och dog strax innan infarten till depån. :crybaby:
Vi försökte hitta felet men alla gick bet på det.
Jag fick tonvis med hjälp och stöd av alla snälla klubmedlemmar och det uppskattade jag väldigt mycket!
:worthy: STORT TACK!
Jag vill tacka alla som hjälpte till med att hitta felet, men på grund av att jag var superstressad, minns jag inte riktigt allasom hjälpte mig.
Jag vill ändå tacka några speciellt mycket:
- Rogge: Utan dig hade jag inte kommit hem! Puss!
- Mattias I: du är en skånsk ängel som vandrar på jorden, TACK!
- Jeremia: Tack för att du tog dig tid och stöttade mig, tusen tack
- Okyu: Du gav mig hoppet tillbaka, även om det bara varade en kort stund!
- Fixxe, Malkolm, Richard: tack för all tips och stöd!
Det slutade med att vi lastade upp bilen i Rogge's (AutoMontage) släp och åkte hem i sakta mak.
Var hemma vid 22-tiden.
Vi Lastade av bilen, och körde in den i garaget! :shock1:
Ja, ni läste rätt.
Jag satte mig bakom ratten, vred om tändningsnyckeln och motorn gick igång! :ranting:
Så vad är felet?????? :whip:
Fast det tar jag i en tekniktråd.
Fast för min del kan man sammanfatta det hela med 3 bokstäver, gosis! :wallbash:
Jag åkte ut på första orutinerade passet för att känna på bilen, se hur motorn beter sig och hur diffen känns.
På fullgas var bilen mappad och spättade på bra men i kurvorna där jag skulle hålla halvgas så bluddrade den, gick för magert enligt Kraft.
Körde ca 17 min och på avkylningsvarvet började motorn hosta och dog strax innan infarten till depån. :crybaby:
Vi försökte hitta felet men alla gick bet på det.
Jag fick tonvis med hjälp och stöd av alla snälla klubmedlemmar och det uppskattade jag väldigt mycket!
:worthy: STORT TACK!
Jag vill tacka alla som hjälpte till med att hitta felet, men på grund av att jag var superstressad, minns jag inte riktigt allasom hjälpte mig.
Jag vill ändå tacka några speciellt mycket:
- Rogge: Utan dig hade jag inte kommit hem! Puss!
- Mattias I: du är en skånsk ängel som vandrar på jorden, TACK!
- Jeremia: Tack för att du tog dig tid och stöttade mig, tusen tack
- Okyu: Du gav mig hoppet tillbaka, även om det bara varade en kort stund!
- Fixxe, Malkolm, Richard: tack för all tips och stöd!
Det slutade med att vi lastade upp bilen i Rogge's (AutoMontage) släp och åkte hem i sakta mak.
Var hemma vid 22-tiden.
Vi Lastade av bilen, och körde in den i garaget! :shock1:
Ja, ni läste rätt.
Jag satte mig bakom ratten, vred om tändningsnyckeln och motorn gick igång! :ranting:
Så vad är felet?????? :whip:
Fast det tar jag i en tekniktråd.
Mvh Benci_Hovanyi
- Asse
- Bil: Civic VTI EK4
- Namn: Erik Lindgren
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 6 times
Tack för en jätterolig banträff!
För min del var det otroligt skönt att allt verkade lira som det skulle, motorn gick bra, och däcken tog inte i
Benci, jag och tjejjen tyckte så synd om dig
För min del var det otroligt skönt att allt verkade lira som det skulle, motorn gick bra, och däcken tog inte i
Benci, jag och tjejjen tyckte så synd om dig
"Isn't it nice when things just work?"
Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
-
M Scotte
- Namn: Martin Scotte
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 36 times
- Kontakt:
Ni ser verkligen ut att ha haft en superdag, grymt avundsjuk att man inte hade tid att åka!
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92