1: AP1 eller AP2, stämmer det att AP2 bara sålts i USA?, är AP2 från nån speciell årsmodell?, om jag har läst på rätt så är AP2 mindre varvvillig?
2: Årsmodeller, from vilken årsmodell ska man leta S2000, har läst att dom tidigare -99 -00 har haft problem med diff bland annat?
3: Är nyare S2000 -06 -07 förbättrade på nåt sett? om man tex vill ha kompressor i, är det bättre eller sämre att ha nyare bil?
4: Om man tröttnar på cab och vill ha hardtop, när man monterar och demonterar, måste man ta bort tygcaben då?, är det stor process att ta bort/montera en hardtop?? eller kan man byta för regniga o soliga dagar
5: Kompressor, verkar finnas bra bolt on kit från olika märken, är det nåt som du har bra/dåliga erfaranheter ifrån? nåt som är bättre än det andra?, måste man förstärka tex koppling,växellåda eller nåt annat?, vad jag har förstått så är det ganska safe att montera kompressor i S2000 men är det nåt man ska tänka på?, många som har fått motorras osv? vill ju självklart ha bilen som vardagsbil att ha till jobbet,ha kul i, hämta dottern i osv osv osv.vill inte behöva oroa mig att nåt går sönder varje gång jag kör
Vet att det finns många duktiga här så hoppas jag kan få lite svar
PS: SNÄLLA, skriv inte "Sök det finns massa trådar om detta". Jag har sökt och i varenda tråd så står det just att man ska söka..så istället för att skriva det så skriv ingenting.