Det är en 1.5a på 42 kvadrat och jag ska måla om och bygga om lite i hela lägenhetn förutom badrummet som är nyrenoverat av föreningen i samband med stambytet. Nu behöver jag länkar länkar länkar och tips och råd om färger, inredning, lösningar mm mm mm.
Det jag VET att jag ska göra just nu är:
- Riva en vägg i sovalkoven som delar av sovalkoven så att man har ett klädförråd som är både löjligt stort och helt ointressant för mig så väggen försvinner! Sen finns det en bred öppning från vardagsrummet in till sovalkoven utan dörr så väggen ska förlängas och en dörr sättas upp.
- I köket har man en pytteliten kyl med skafferi ovanför i trä och den skiten försvinner oxå snarast. Sen ska ett kyl i full storlek sättas in. Nya skåpsluckor ska in eller alt. så målas de bara om vi får se.
Så ös på med era tips och råd. Både ang. ombyggnationen gällande vad man ska tänka på osv samt om ni har inredningstips osv. Vad för färger kan passa bra ihop? Vad ska man undvika, vad bör man ha...fan vet jag, jag har aldrig grejat sånt innan så ös på med allt även sånt som kan tyckas löjligt självklart