k20a2 + växellåda

Bildelar samt övrigt
Kategoriregler
  1. Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
  2. Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
  3. "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
    Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud.
  4. Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
  5. Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.

MVH Styrelsen
a_glad
Inlägg: 76
Blev medlem: 14 augusti 2006, 16:45
Bil: Civic VTI
Namn: Andreas Glad
Ort: Sthlm

Känner att jag varken kommer ha tid eller ork att köra igång med mitt k20 swapp, så jag tänkte kika om det finns något intresse för grejerna.

K20a2 motor, toppen är lyft av förra ägaren pga att han skulle bygga turbo. Det bygget stannade av och hann aldrig skruvas ihop. Vet inte miltal. Följer med det lättare svänghjulet (tror det var mellan 04-05 dom sitter i?) Har även en begagnad koppling som följer med.
Följer med en del nya grejer också. Lite nya bultar, kedjespännare, packning på tub mm..

Pris:15.000:-

Växellåda till samma motor.

Pris: 2500:-

Eftersom att jag jobbar knepiga tider och nästan aldrig är inne här så ta kontakt med mig via PM, skriver ni här så är risken stor att jag kommer missa det.
a_glad
Inlägg: 76
Blev medlem: 14 augusti 2006, 16:45
Bil: Civic VTI
Namn: Andreas Glad
Ort: Sthlm

Upp!
a_glad
Inlägg: 76
Blev medlem: 14 augusti 2006, 16:45
Bil: Civic VTI
Namn: Andreas Glad
Ort: Sthlm

*
**
***
*
a_glad
Inlägg: 76
Blev medlem: 14 augusti 2006, 16:45
Bil: Civic VTI
Namn: Andreas Glad
Ort: Sthlm

Har även swapfästen till crx/civic VT (EF sidofästen och eg/ek bakre) Detta ska enligt dom jag pratat med på K20a.org passa bättre än det vanliga kittet om man ska swappa i en VT kaross.
Jdm?
Inlägg: 203
Blev medlem: 7 maj 2010, 21:38
Bil: Civic EF9 VT
Namn: Nedzad Zeljkovic
Ort: Svedala

pris på kittet?
a_glad
Inlägg: 76
Blev medlem: 14 augusti 2006, 16:45
Bil: Civic VTI
Namn: Andreas Glad
Ort: Sthlm

Annonsen kan tas bort..
Låst