SÅLT!
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
- inzlike
- Bil: civic VTI bygge
- Namn: Tobbe Johansson
ALLT SÅLT!
tack till alla som handlat!
MVH inzlike
tack till alla som handlat!
MVH inzlike
Senast redigerad av inzlike den 26 april 2011, 16:19, redigerad totalt 18 gång.
Ålands Tobbe
M:hamn / Åland
+358400591974
- inzlike
> 81mm B16B Type R Högkomp's kolvarJdm? skrev:e de ek9 type r kolvar i blocket eller? andra med högre komp?
> Hastings Piston rings
> ACL Race Duraglide Rod Bearings
> ACL Race Duraglide Main Bearings
> ACL Race Thrust Washers
Ålands Tobbe
+358400591974
- inzlike
på plats i STHLM, Fuelrail MSD grejerna och motorn ligger i bakluckan i väntan på bud!
+358400591974 är nummret slumpar fuelrailen billigt !!
+358400591974 är nummret slumpar fuelrailen billigt !!
Ålands Tobbe
+358400591974
- Brox
- Bil: Civic VT-Turbo
- Namn: Krille Brozinic
det kanske fungerar lite bättre i verkligheten än när man hittar ursäkter till att skicka grejer i nästan 3 veckorstid....
Har inte förbetalat men hade nog gjort det ifall jag inte hade fått en konstig känsla på att något inte stämmer, om jag hade gjort det så hade jag stått utan pengar och inga delar! RIKTIGT OSERIÖST!!
Första "köpet" var när han skulle besöka sverige för 3 veckor sen, skulle skicka sa han dock vet jag inte hur då han inte hade fått min adress ens.
Hör inte av sig förens två veckor efter o säger att han ska besöka sverige igen och skicka igen, förväntar mig inget men ger han adressen, fick någon ursäkt om misshandel först och nästa ursäkt jag fick precis var att det var för dyrt att skicka? haha
Jävla skojare
Har inte förbetalat men hade nog gjort det ifall jag inte hade fått en konstig känsla på att något inte stämmer, om jag hade gjort det så hade jag stått utan pengar och inga delar! RIKTIGT OSERIÖST!!
Första "köpet" var när han skulle besöka sverige för 3 veckor sen, skulle skicka sa han dock vet jag inte hur då han inte hade fått min adress ens.
Hör inte av sig förens två veckor efter o säger att han ska besöka sverige igen och skicka igen, förväntar mig inget men ger han adressen, fick någon ursäkt om misshandel först och nästa ursäkt jag fick precis var att det var för dyrt att skicka? haha
Jävla skojare
Honda Power :unkown
Bmw E30 192HP+
Civic VT
Civic FK2
Civic Hybrid
Bmw E30 192HP+
Civic VT
Civic FK2
Civic Hybrid
-
forryk
- Bil: Honda Civic Coupé SI
- Namn: Jesper Öfverström
Varför ringer du bara inte upp han ist för att kasta skit i en säljes tråd?Brox skrev:det kanske fungerar lite bättre i verkligheten än när man hittar ursäkter till att skicka grejer i nästan 3 veckorstid....
Hör inte av sig förens två veckor efter o säger att han ska besöka sverige igen och skicka igen, förväntar mig inget men ger han adressen, fick någon ursäkt om misshandel först och nästa ursäkt jag fick precis var att det var för dyrt att skicka? haha![]()
Jävla skojare
Åland / Mariehamn
Kör:
Honda EK4 -00 Turbo
Tidigare bilar:
Honda Civic Coupé SI -99 B16 Turbo
Honda Civic Coupé -96
Honda CRX VT -91
Kör:
Honda EK4 -00 Turbo
Tidigare bilar:
Honda Civic Coupé -96
Honda CRX VT -91
- Brox
Tror inte du hade varit mycket gladare när du får uppleva en sådan försäljare själv, dock är du säkert vän med killen så dina argument hjälper föga, lycka till!
Bmw E30 192HP+
Civic VT
Civic FK2
Civic Hybrid
Bmw E30 192HP+
Civic VT
Civic FK2
Civic Hybrid
-
forryk
- Bil: Honda Civic Coupé SI
- Namn: Jesper Öfverström
Nej, du har helt rätt det är jävligt oseriöst och skulle själv vara förbannad. Men det är lite onödigt att kasta skit över en säljestråd, skicka PM ist.
Åland / Mariehamn
Kör:
Honda EK4 -00 Turbo
Tidigare bilar:
Honda Civic Coupé -96
Honda CRX VT -91
Kör:
Honda EK4 -00 Turbo
Tidigare bilar:
Honda Civic Coupé -96
Honda CRX VT -91
- Brox
Precis det jag har men får bara värdelösa ursäkter, dock blev jag inte förvånad utan bara lite förbannad på att man kan hålla på så.. och det är därför jag vill varna andra som är mer blåögda än mig.
Bmw E30 192HP+
Civic VT
Civic FK2
Civic Hybrid
Bmw E30 192HP+
Civic VT
Civic FK2
Civic Hybrid
- inzlike
kan skriva här nu så du förstår med!
JAG BLEV MISSHANDLAD!!!
tror du jag bryr mig om att springa till posten med ett fördelar lock då??!
jävla trött jag blir.
JAG BLEV MISSHANDLAD!!!
tror du jag bryr mig om att springa till posten med ett fördelar lock då??!
jävla trött jag blir.
Ålands Tobbe
+358400591974
- Brox
blev du misshandlad för 3 veckor sedan också eller? förstår inte vad sådana som du får ut utav detta?
Jaså så det var bara ett fördelarlock? så du tänkte lura mig också? smart... först sa du att det var akr-performance tändningskitet för 193euro, =fördelarlock med utgång till blasterspole, tändspole, tändkablar och resterande monteringskit. RIKTIGT BRA JOBBAT JÄVLA SOPA!
Kan någon moderator vara snäll o radera denna bedragaranvändarn?? Vill ni ha bevis så har jag hela vår pmkonversation...
Jaså så det var bara ett fördelarlock? så du tänkte lura mig också? smart... först sa du att det var akr-performance tändningskitet för 193euro, =fördelarlock med utgång till blasterspole, tändspole, tändkablar och resterande monteringskit. RIKTIGT BRA JOBBAT JÄVLA SOPA!
Kan någon moderator vara snäll o radera denna bedragaranvändarn?? Vill ni ha bevis så har jag hela vår pmkonversation...
Bmw E30 192HP+
Civic VT
Civic FK2
Civic Hybrid
Bmw E30 192HP+
Civic VT
Civic FK2
Civic Hybrid
- Mordiiax
- Bil: Civic -15
- Namn: Johan Mähler
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 30 times
- Kontakt:
Tar och låser så får ni sköta det där som vuxna människor.
Honda Civic Tourer -15
Tidigare Honda: Civicar, CRX, CTR, CR-V, S2000 & Accorder.
HPC IRC CREW
Tidigare Honda: Civicar, CRX, CTR, CR-V, S2000 & Accorder.
HPC IRC CREW