samma hos din preem-mack?
Tvättade min kära honda i gds-hallen hos preem idag.(åsenvägen jönköping)
Väl klar märkte jag att det numera är hänglås på tunnorna för oljebyte.
Dom tar numera 200:- för det, gratis om du köper oljan där.
Väl klar märkte jag att det numera är hänglås på tunnorna för oljebyte.
Dom tar numera 200:- för det, gratis om du köper oljan där.
Köpa olja på macken är inte alternativ så länge de har 70% marginal på den.
Steg ett är att köpa en tratt för 10 kr och hälla tillbaka spilloljan på dunken för att sedan lämna av den på närmaste återvinningsstation.
Steg två är att köpa en tvåtumsex-planka och snickra till ett par ramper för framhjulen och så byter man hemma i fortsättningen.
Steg ett är att köpa en tratt för 10 kr och hälla tillbaka spilloljan på dunken för att sedan lämna av den på närmaste återvinningsstation.
Steg två är att köpa en tvåtumsex-planka och snickra till ett par ramper för framhjulen och så byter man hemma i fortsättningen.
Smart och enkelt, det lär bli så nästa gång för min deltorake skrev:Köpa olja på macken är inte alternativ så länge de har 70% marginal på den.
Men var det nu den tyska hemsidan hette för köp av olja över nätet?
mapodo.de?
Men Q8:as oljor kan köpas billigt på närmare håll, Swedol har mindre än halva mackpriset, dock begränsat med viskositeter. Tillverkas på louddens smörjoljefabrik.
Jag brukar köpa formula excel 5w-40 på 20l-dunk för den funkar i alla våra tre bilar.
Men Q8:as oljor kan köpas billigt på närmare håll, Swedol har mindre än halva mackpriset, dock begränsat med viskositeter. Tillverkas på louddens smörjoljefabrik.
Jag brukar köpa formula excel 5w-40 på 20l-dunk för den funkar i alla våra tre bilar.