Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
civic hb 88 1.6 måste bort!!
lägger ut min kusins bil här innan jag slänger ut den på blocket, så vi provar här först.
det är en civic hb -88, röd 1.6l gått 15xxx mil, bilen går jättebra dock är den inte i bästa skicket vad gäller karossen, lite skavanker och bucklor, batteriet är sålt och cd stereo. annars är den komplett. bilen är avställd sen i höstas. tror koppligen är dålig på den också eller om det någon justering vet inte.
sitter ett grymt ljudsystem i med baslåda och lite sånt låter riktigt bra iafa och bilen är sänkt. sätt i ett batteri och bilen startar som en klocka bara o köra.
pris : 3500 eller bud.
annars kommer jag sälja den i delar.
har inga bilder för tillfället men kan fixas om det önskas
maila gärna på jiro_arag@live.se om ni har frågor
det är en civic hb -88, röd 1.6l gått 15xxx mil, bilen går jättebra dock är den inte i bästa skicket vad gäller karossen, lite skavanker och bucklor, batteriet är sålt och cd stereo. annars är den komplett. bilen är avställd sen i höstas. tror koppligen är dålig på den också eller om det någon justering vet inte.
sitter ett grymt ljudsystem i med baslåda och lite sånt låter riktigt bra iafa och bilen är sänkt. sätt i ett batteri och bilen startar som en klocka bara o köra.
pris : 3500 eller bud.
annars kommer jag sälja den i delar.
har inga bilder för tillfället men kan fixas om det önskas
maila gärna på jiro_arag@live.se om ni har frågor
Jiro
-
moggesthlm
- Been thanked: 6 times
hur ser framskärmarna ut?
//Morgan Blom, Stockholm
Kör:
Honda Civic 1.5 Sedan -88
Honda Civic 1.6i 16v K20 swap -89
Honda Legend 3.5 -97
Honda Integra Type - R -99
Honda Accord V6 Hybrid - 07
Honda Civic Tourer -14
Kör:
Honda Civic 1.5 Sedan -88
Honda Civic 1.6i 16v K20 swap -89
Honda Legend 3.5 -97
Honda Integra Type - R -99
Honda Accord V6 Hybrid - 07
Honda Civic Tourer -14
det är ett understreck mellan jiro och arag i adressen jiro_arag@live.com så de ska gå och maila. annars kan ni ringa på 0739398801. ja stoppar du i ett batteri så är det bara att tuta och köra inga problem alls.
Asse jr be c_R maila eller ringa mig jag har inte nåt konto på jdm tyvärr
Asse jr be c_R maila eller ringa mig jag har inte nåt konto på jdm tyvärr
Jiro