Tja!
Jag tycker min DelSol är alldeles för hög! Antingen köper jag några billiga coilovers eller ett par bra sänkfjädrar!
Någon som har koll på vilken mm sänkning på fjädrarna jag ska köra? 50mm? 60-40mm?
Bild på hur er bil ser ut efter sänkning med vad för prylar?
Mvh Jocke
Sänkfjädrar!
-
TriXiE77
- Bil: Bilbytarkungen
- Namn: Mikael Fröjdfeldt
Jag föredrar coilovers och det gör nog det flesta här.
Allt är en balans mellan vad man vill lägga och vad man ska ha bilen till.
Sänkfjädrar och billiga coilovers duger fint för att få bilen snygg och om man bara ska glida runt stan. Tråkiga med sänkfjädrar är när man tycker att det skulle behövas sänkas lite lite till.
TA Technix har ett par billiga coilovers jag själv testar på min brukis. Finns företag som säljer på blocket tex. Kostar inte mycket mer än sänkisar men är fullt justerbara i höjled och vållar inga problem på besiktningen.
Allt är en balans mellan vad man vill lägga och vad man ska ha bilen till.
Sänkfjädrar och billiga coilovers duger fint för att få bilen snygg och om man bara ska glida runt stan. Tråkiga med sänkfjädrar är när man tycker att det skulle behövas sänkas lite lite till.
TA Technix har ett par billiga coilovers jag själv testar på min brukis. Finns företag som säljer på blocket tex. Kostar inte mycket mer än sänkisar men är fullt justerbara i höjled och vållar inga problem på besiktningen.
073-9034221
Medlemnr: 595
The "trixiewatch" - no of hondas owned: 80
The "malcolmbattle" - EF:16 EG:21 Delsol:9 EK:9 EP:7
The "malcolmbattle" - EF:16 EG:21 Delsol:9 EK:9 EP:7