Chrysler Voyager -03 säljes/bytes
- mikson
- Bil: Honda S2000 (R.I.P..)
- Namn: Mikael Carlson
Nu ska jag sälja min fullt fungerande bil, då jag har tröttnat på att köra bekvämt....
Köpte den för ca 2 månader sedan i ren desperation efter att bara lånat bilar, skönare att äga en bil själv...
Info:
Pris: 35000 spänn eller ett rent byte mot något som är lite mer opraktiskt, obekvämt och fullt fungerande, gärna en S2k.....
I värsta fall kan jag nog ta ett bud oxå, inom rimliga gränser....
2003
ca 20000 mil (13500 miles) USA import 2009, tror jag...
vit
kromade 17" fälgar med bra däck
3.3 liters V6:a (170 hk) Går som en raket.....
Besiktigad i slutet av februari
automat, växlar fint i lådan
fungerande ac
alla rutor bakom framstolarna är tonade
3 st extraljus i fronten
exklusiv tygklädsel på stolarna och matta på golvet (jätteskönt att ligga på....)
Negativt:
gammal skada höger bak (endast kosmetiskt...)
motorlampan har börjat lysa, enligt Robert på Kalles bilel är det troligen filtret på kompressorn till tanken... Tydligen ska denna se till att det finns ett litet övertyck i tanken för att bla bla bla... ELLER, så kan det vara en av luftslangarna till denna....
MEN, imorgon (lördag) ska jag köra bilen till en firma i Älvängen för att fixa detta problem! Så bilen kommer att fungera som den ska igen under nästa vecka...!
Och som alla andra gamla "bilar" kan man ALLTID hitta saker som man inte gillar.. Huvudsaken är väl att den fungerar...?
Vänliga hälsningar
Mikael (mikson)
0704-334712
Köpte den för ca 2 månader sedan i ren desperation efter att bara lånat bilar, skönare att äga en bil själv...
Info:
Pris: 35000 spänn eller ett rent byte mot något som är lite mer opraktiskt, obekvämt och fullt fungerande, gärna en S2k.....
I värsta fall kan jag nog ta ett bud oxå, inom rimliga gränser....
2003
ca 20000 mil (13500 miles) USA import 2009, tror jag...
vit
kromade 17" fälgar med bra däck
3.3 liters V6:a (170 hk) Går som en raket.....
Besiktigad i slutet av februari
automat, växlar fint i lådan
fungerande ac
alla rutor bakom framstolarna är tonade
3 st extraljus i fronten
exklusiv tygklädsel på stolarna och matta på golvet (jätteskönt att ligga på....)
Negativt:
gammal skada höger bak (endast kosmetiskt...)
motorlampan har börjat lysa, enligt Robert på Kalles bilel är det troligen filtret på kompressorn till tanken... Tydligen ska denna se till att det finns ett litet övertyck i tanken för att bla bla bla... ELLER, så kan det vara en av luftslangarna till denna....
MEN, imorgon (lördag) ska jag köra bilen till en firma i Älvängen för att fixa detta problem! Så bilen kommer att fungera som den ska igen under nästa vecka...!
Och som alla andra gamla "bilar" kan man ALLTID hitta saker som man inte gillar.. Huvudsaken är väl att den fungerar...?
Vänliga hälsningar
Mikael (mikson)
0704-334712
Intresserad av byte till en annan komfortabel, men mindre praktisk bil kanske?
Acura Legend -92 viewtopic.php?f=35&t=57493&p=645806#p645806
Acura Legend -92 viewtopic.php?f=35&t=57493&p=645806#p645806
Jan Östman, Citroen C5 Kombi -05, Acura Legend Coupe LS -92, Tidigare Hondor: Honda Accord 2,0-16v ALB -88, Honda Accord 2,0 -89