Bra medel till listerna ep3?
- pasen
- Bil: Accord -09
- Namn: Richard Lindström
- Has thanked: 67 times
- Been thanked: 156 times
Är det svart olackade plastlister du menar? Sånna har väl inte EP3. Eller menar du fönsterlisterna?
Finns väl en hel del varianter av medel. Prova lite olika varianter av vinylglans. Finns allt från biltema till riktigt dyra grejer.
Men "Autoglym Bumper Care" ska vara fin. Sonax Vinylglans har jag provat själv, funkar helt ok men jag är ingen putsexpert. Chrille79 (bilvårdsmannen) kan säkert rekommendera nåt bra.
Finns väl en hel del varianter av medel. Prova lite olika varianter av vinylglans. Finns allt från biltema till riktigt dyra grejer.
Men "Autoglym Bumper Care" ska vara fin. Sonax Vinylglans har jag provat själv, funkar helt ok men jag är ingen putsexpert. Chrille79 (bilvårdsmannen) kan säkert rekommendera nåt bra.
- Dala_racing
- Bil: crx ed9 -88
- Namn: johan melin
Prova värm dom med varmluftspistol. Fetare plastlister funkar detta kanon. Tex vid backspeglar under framrutan osv. Prova på ett mindre synligt ställe först. Ser lite äckligt ut men det går tillbaka och blir som nytt. Plast och slangar i motorrummet tar du wd40 eller liknande och duschar på och torkar av.
Banbil crx ed9 -88 (K20 med K-PRO)
073-1582788
Hellre pipor och portat än pippad och portad.
073-1582788
Hellre pipor och portat än pippad och portad.