Hondata S300 med P28, D-serie div säljes

Bildelar samt övrigt
Kategoriregler
  1. Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
  2. Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
  3. "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
    Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud.
  4. Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
  5. Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.

MVH Styrelsen
Boosta82
Bil: Civic H22A5 EG6
Namn: Markus Falk

Har ett oljetråg fabrikat Moroso för B-serien köpt av Welen för ett antal år sen. Dock använde jag den aldrig, utan den låg bara kvar i sitt plastskydd. Har inte B-serie överhuvudtaget o ska rensa förrådet.
Pris: SÅLD!

D-serien drivaxlar, nedre "hållaren" där broms o allt sitter samt även växellåda.
Vet ej miltal på grejorna men har för mig strax över 20000mil. Drivaxlarnas damaskrar är slut. Bra grejor att renovera o byta rakt av.
Pris 600.

Baklampor utan mittenramp original Civic 88-91, hyfsat skick. Maila för bilder
Pris 400.

Baklampor med mittenramp original CRX 88-91, hyfsat skick. Maila för bilder
Pris 400.

Hondata S300 monterad på P28 klar att användas direkt.
Pris SÅLD!
Blivande bilhandlare...
CRX 90 CRX VT 90 Civic B18C6 92