civic type-r ep3 säljes
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
Hej!
Skall nu sälja min välvårdade civic type r ep3!
Jag är den 3 ägaren.
tidigare ägare hade den i 6år om jag inte miss minner mig
Bilen har sin orginal färg som är nedslippad och klarlackad i matt klarlacks finish, detta gjort på firma!
Besiktad tom juni nästa år. och såklart skattad.
Saker som är gjorda med bilen:
#Oem fälgar som är lackade svarta
#Hårdare motorfästen
#JDM växellåda som beställdes ny från honda 2008 om jag inte minns fel. Det som skiljer JDM lådan med dom svenska är att den har en diff + annan utväxling på 4 5 6 växlar. Kört jämnt med civicar som har varit mappade med Hondata K-pro+div andra mods.
#Skunk2 Mega power avgassytem
#Aem Cai luft filter
#Tein sänkfjädrar
#Helt nya sommar däck är beställda och kommer att sättas på i veckan
#Vinterdäck i bra skick (går alldeles utmärkt att köra på vintern med sin galvade kaross, dock ej vinterkörd utan bara haft däcken för att kunna flytta på bilen.
#Mugen vinge
#Nybytta skivor + belägg fram (2 dagar sen)
#framvagnsinställning gjord (2 dagar sen)
#JDM kränghammarestag bak
#Kicker högtalare kit fram med diskanter på oem sido speglar,Kenwood dvd 7'' med gps
Bilen drar ca: 0.8l/mil blandad körning
hård körning har jag aldrig fått den att dra mer än 1l/mil och det är med handen på hjärtat
i övrigt en MKT driftsäker bil med billiga omkostnader såsom försäkring och dom få gånger man måste byta nått på den.
Är du ute efter ett välvårdat exemplar av en type r så är denna rätt för dig!
Priset sätter jag med tanke på skick och historik! finns många att välja på men ganska få med så få ägare och som inte gått på varvstopp var och varannan dag.
pris: 79000 med viss prutmån vid en snabb affär!
Enda bytet som är av intresse är Toyota supra manuell! lägger såklart pengar emellan.
Mer bilder finns på http://www.garaget.org/?car=149446
Ring helst annars mail!
Mvh Linus
Skall nu sälja min välvårdade civic type r ep3!
Jag är den 3 ägaren.
tidigare ägare hade den i 6år om jag inte miss minner mig
Bilen har sin orginal färg som är nedslippad och klarlackad i matt klarlacks finish, detta gjort på firma!
Besiktad tom juni nästa år. och såklart skattad.
Saker som är gjorda med bilen:
#Oem fälgar som är lackade svarta
#Hårdare motorfästen
#JDM växellåda som beställdes ny från honda 2008 om jag inte minns fel. Det som skiljer JDM lådan med dom svenska är att den har en diff + annan utväxling på 4 5 6 växlar. Kört jämnt med civicar som har varit mappade med Hondata K-pro+div andra mods.
#Skunk2 Mega power avgassytem
#Aem Cai luft filter
#Tein sänkfjädrar
#Helt nya sommar däck är beställda och kommer att sättas på i veckan
#Vinterdäck i bra skick (går alldeles utmärkt att köra på vintern med sin galvade kaross, dock ej vinterkörd utan bara haft däcken för att kunna flytta på bilen.
#Mugen vinge
#Nybytta skivor + belägg fram (2 dagar sen)
#framvagnsinställning gjord (2 dagar sen)
#JDM kränghammarestag bak
#Kicker högtalare kit fram med diskanter på oem sido speglar,Kenwood dvd 7'' med gps
Bilen drar ca: 0.8l/mil blandad körning
hård körning har jag aldrig fått den att dra mer än 1l/mil och det är med handen på hjärtat
i övrigt en MKT driftsäker bil med billiga omkostnader såsom försäkring och dom få gånger man måste byta nått på den.
Är du ute efter ett välvårdat exemplar av en type r så är denna rätt för dig!
Priset sätter jag med tanke på skick och historik! finns många att välja på men ganska få med så få ägare och som inte gått på varvstopp var och varannan dag.
pris: 79000 med viss prutmån vid en snabb affär!
Enda bytet som är av intresse är Toyota supra manuell! lägger såklart pengar emellan.
Mer bilder finns på http://www.garaget.org/?car=149446
Ring helst annars mail!
Mvh Linus
Micke84
-
KattiRacing
- Bil: civic type-r
- Namn: Katerina Diaz
vill du sälja vinterdäcken separat?