Dryga cyklister som vanligt. Tänker så högt om sig själv att han ska filma när han gör bra ifrån sig. Men undviker att använda cykelbanan vid 1.00 i klippet och ligger mitt i vägen istället. Riktigt duktigt av honom. *slow clap*
haha vad är de för jävla dryg person som lagt upp klippet?
"Jaa skynda på till rödljuset"... Menar han på allvar att man ska ligga kvar bakom han i 15kmh bara för de råkar vara rött lite längre fram? Total idioti.
Cyklister i sthlm är ju helt hjärndöda . Skriker efter mer pengar för cykelbanor och får det fixat men ligger lik förbannad och trampar ute bland bilarna. Skiter i alla regler och tror alla ska ta hänsyn till dom. Drar jag alla över en kam? Jajjemensan!!!
moggesthlm skrev:Cyklister i sthlm är ju helt hjärndöda . Skriker efter mer pengar för cykelbanor och får det fixat men ligger lik förbannad och trampar ute bland bilarna. Skiter i alla regler och tror alla ska ta hänsyn till dom. Drar jag alla över en kam? Jajjemensan!!!
Helt rätt Mogge
Stockholmscyklisten kan inte acceptera att sakta ner eller stanna under hela sin färd dessutom
Jo tjena. Orka hålla på och konfrontera folk på det sättet
Taxibilen stod en liten liten bit upp på en helt tom cykelbana. Ändå så kliade det i fingrarna för cyklisten. Vilked gjorde att det kliade lite mer i fingrarna för taxichaffören