Bullet--- skrev:Ditech är jävligt bra också. Bra vrid med tanke på att den är direktinsprutad. Sen är den elektroniskt spärrade så det ger en hel del när man tar bort den. Inte som när man tar bort en mekanisk plugg på en förgasar scooter.
Men överlag har jag växt upp med att köra Aerox och minarelli och effekt väg och kvalitet så är det en stor favorit fortfarande. Men en Zoomer skulle varit kul att ha på sommaren.
Dock är det brist på förvaring men det fanns/finns en förvaringsbox att köpa som tillval.
Och efterfrågan styr prisbilden tyvärr. Drömpris eller ej spå blir dem sålda direkt och det finns inte mycket av dem på blocket t.ex. Var ute en förra veckan för 25000 som endast rullat 250mil. Kanonskick och blev såld rätt snabbt.
Japp, Min fru har kvar sin första Yamaha aerox blått 02, och hon vill behåller fortfarande den kvar. den gick cirka 65km/h tog bort pluggen
Aprilia, nähä, jag har själv Gameboy som gör ta bort spärra och ge mer bensin/olja men jag tycker det var inte så mycket skillnad kanske cirka 5-15km/h fortare med gameboy, helt värdelös, det är räcker med att ta bort pluggen och kan upp till cirka 80-100km/h det är olika aprilia, jag haft 3 eller 4 st aprilia och alla är olika hastighet.
Zoomer, du såg gula ca 250mil, och utrop pris var 25k, men köpare gav den för 20k en bekant sa till mej.
Ja jag såg den också och inte direkt min smaka, jag får avvakta vänta en tag som jag tänker ge pris runt 15k.