Hoppas att det ska komma några sol dagar till nu i höst då man kan njuta av denna bil med taket nere för det är ju nu som priserna är som bäst på dom här små skönheterna. Är väldigt sugen på att införskaffa vti vinge bak så man kommer ifrån pickup känslan. :blink: men det verkar vara svårt att få tag i dom om man inte köper hela bakluckan för dom verkar vara skruvade rätt igenom har jag hört (ingen som har någon liggandes) finns det några andra snygga diskreta vingar typ i stil som vti stuket då till bra pris.
Något som jag stör mig på oerhört är att jag inte kan öppna bakluckan inifrån kupen
Det finns ett lås nere vid den vänstra sidan om förarstolen där man öppnar tanklocket som jag undrar vad det har för funktion, förövrigt så passar tädningsnycklen där så det verka iallafall ha någon sorts funktion.
Hur kommer det igentligen att funka med listerna på vintern eftersom att dom verkar inte vara dom tätaste när låt oss säga det rinner lite vatten imellan som sedan fryser (usch hemska tanke) hoppas det funkar......... :hmm:
uppdatera med mera frågor på saker som kan uppstå + ska försöka ta lite kort på skönheten också :wub:
Förövrigt känns bilen riktigt skön att köra och esi motorn tycker jag både är stark och pigga för att funka ett tag för mig.... den är kanske lite hög just nu men ojoj vilken komfort man har