M Scotte skrev:Du är en nysning snabbare än mig Särås, eller i realtid 1.22.84 mot dina 1.22.80.
- Svårt för mig? Svårt för dig? Skitsamma, folk har alltid svårt för något. Men jag kan nog erkänna att känslan är ömsesidig i viss grad.
För att visa min dryghet mot dig så måste följande påpekande göras:
Den största skillnaden mellan din- och min tid, är att min tid är kontrollerad i minsta detalj, inte en enda konträff eller snedsteg, dessutom officiellt genom Bilsport, stoppa det i pipan och rök på din gamle folkavagnsförare!

Säga vad man vill men min respekt för Dig blev kanske inte större med det inläget dock så blev min respekt större när jag körde på SS (redan innan min "rekord" (kallas för det av somliga) tid), för först när jag låg och harvade runt 1,24 till 1,31 tider som jag förstod hur jävla snabb Du var med Din Honda!
Att köra en annans bil är jävligt svårt i banan, det vissade Erik när han körde både min Clio och min Porsche... Han fick inte Porschen att stäma nånstans i banan och Clion försökte han ta i med och det gick väll inte så bra som han hoppades, det vill säga snurning i slutet av banan! :wallbash:
Och Erik körde mina bilar MÅNGA varv men blev tämligen långt efter skulle jag vilja säga...
Jag vet att jag kan vara en idiot och ganska jobbig, ber om ursäkt alla jag klivit på nångång i livet eller som jag sagt nå dumt till...
Än mer till Dig, kanske än mer efter Din senaste uppvisning!
Visst man kan alltid säga att Bilsport inte var där, men vi hade tämligen många vitnen den dagen och ingen flyttade utrusningen som bilsports personal hade stält på området på morgonen, ingen körde några extrema rekord tider och jag kom hem utan en kon tuch, eller fel Erik körde på 2 koner under sina försök, jag var aldrig på en kon, vilket i sin tur gör att jag kanske kan gå närmare på några ställen och korigera min nysning lite till...

Vill på peka att jag körde 1,21,81 alltså lite mindre än en nysning!
Jag är den första att gratulera den Honda åkare som kör ifrån mig, och jag hyser enorm respekt för hur snabba Hondorna & Du är i en konbana som SuperStage!
Tror inte att vi kommer bli bästa polare, men kan säga att trots det så respekterar jag Dig coh är enormt imponerad av Din körning!
Det hade jag vart oavsett om det var en utsänd från Bilsport på plats eller ej!
Det vill säga att jag går på vad Du/arangör/eller övriga som var där säger, rätt eller fel, svårt att säga... Kanske för att jag själv körde under "oordnade" former enligt alla som jag har den instälningen? Nja kanske... Man är ju sig själv närmast eller nått sånt...
Dock röker jag inte pipa men jag fortsätter äta på min TipTop och fundera på hur jävla bra kört det ändå måste vart av Er den dagen... Som Erik sa alla körde rekord...

(ironi)
Och som Du säger alla har det svårt för nånting, kanske är det att jag aldrig greppat Dig eller så tycker jag att Du är en stark och bestämd karaktär (som mig själv?), oavsett så kan man vara rak och ärlig och säga det...
Dock så ser jag det som att Du är slagen med 0,03 sekunder vilket betyder att Du måste fundera p ådet resten av vintern medans Du söker pipa!

*lol*
med vänliga hälsningar Jimmy Särås