Kolfiberhuv från AKR Performance

Diskussioner om styling och stereo.
Användarvisningsbild
Rebel
Bil: CRX -91 -B18C6
Namn: Michael Carlson

E det någon som kan säga något om hur kvalitet och passform är på kolfiberhuvarna från Akr Performance..?
"Man har inte roligare än man gör på sig"
Bogren
Bil: Eg 1,7 Turbo med fler
Namn: Pierre Bogren

Undrar med det och för övrigt hur är Akr att hadla av? Väntetider mm? Sorry att jag lånade tråden!
Pierre Bogren
cru
Bil: EG6 Vanilla!
Namn: Andreas Selahn

jag har då aldrig handlat kolfiberhuv hos akr men därimot har jag köpt spoon kolfibervinge därifrån. Och Passformen, ja du.. är det kopia som all annan skit så är passformen helt ok.. inga skador eller liknande förutom lite smårepor som hade uppkommit från frakten antar jag, men försvann vid första tvätten ;)

Annars så är akr snabba och ger bra service, plus att vi får rabatt därifrån 10% :)

Har hört att märket Seibon gör bra passform på sina kolfiber artiklar.. huvarna d.v.s!
Ska själv köpa en någon vacker dag då jag blev arbetslös nyligen.

Men iaf, Akr är rätt bra.
Användarvisningsbild
Asse
Bil: Civic VTI EK4
Namn: Erik Lindgren
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times

Adio har en kolfiberhuv från AKR och den håller iaf samma kvalitet som min Seibon.
Bra firma att handla från iaf, kanske inte billigast, men snabb leverans.
"Isn't it nice when things just work?"

Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
Walkire

liten fråga ang seibon huv...kolfiber alltså...går det bra att maskinpolera en sån huv?lr ska man undvika polering på kolfiber över huvud taget?
sen så har jag fått ett konstigt märke på den...verkar som om det skulle komma in fukt på nåt sett under klarlacken...idé om vad det rör sig om?
Alexis Ulloa
Honda Civic HB-93
Så SLÖ!!!
Skriv svar