Kolfiberhuv från AKR Performance
-
cru
- Bil: EG6 Vanilla!
- Namn: Andreas Selahn
jag har då aldrig handlat kolfiberhuv hos akr men därimot har jag köpt spoon kolfibervinge därifrån. Och Passformen, ja du.. är det kopia som all annan skit så är passformen helt ok.. inga skador eller liknande förutom lite smårepor som hade uppkommit från frakten antar jag, men försvann vid första tvätten 
Annars så är akr snabba och ger bra service, plus att vi får rabatt därifrån 10%
Har hört att märket Seibon gör bra passform på sina kolfiber artiklar.. huvarna d.v.s!
Ska själv köpa en någon vacker dag då jag blev arbetslös nyligen.
Men iaf, Akr är rätt bra.
Annars så är akr snabba och ger bra service, plus att vi får rabatt därifrån 10%
Har hört att märket Seibon gör bra passform på sina kolfiber artiklar.. huvarna d.v.s!
Ska själv köpa en någon vacker dag då jag blev arbetslös nyligen.
Men iaf, Akr är rätt bra.
- Asse
- Bil: Civic VTI EK4
- Namn: Erik Lindgren
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 6 times
Adio har en kolfiberhuv från AKR och den håller iaf samma kvalitet som min Seibon.
Bra firma att handla från iaf, kanske inte billigast, men snabb leverans.
Bra firma att handla från iaf, kanske inte billigast, men snabb leverans.
"Isn't it nice when things just work?"
Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
liten fråga ang seibon huv...kolfiber alltså...går det bra att maskinpolera en sån huv?lr ska man undvika polering på kolfiber över huvud taget?
sen så har jag fått ett konstigt märke på den...verkar som om det skulle komma in fukt på nåt sett under klarlacken...idé om vad det rör sig om?
sen så har jag fått ett konstigt märke på den...verkar som om det skulle komma in fukt på nåt sett under klarlacken...idé om vad det rör sig om?
Alexis Ulloa
Honda Civic HB-93
Så SLÖ!!!
Honda Civic HB-93
Så SLÖ!!!